Сабақтың
басы
1 15
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен
амандасу,рапорт қабылдату
Саптағы жаттығуларды
орындатады
Оңға,солға, айналып
бұрылу.
Секіріп
бұрылу.
Жүру:
Аяқтың ұшымен,
өкшемен,
Аяқтың ішкі, сыртқы
жағымен.
Отырып, жартылай отырып
жүру.
Назар аудару
жаттығулар:
-
жүріс
-
жүгіріс
Қауіпсіздік ережелерін
ескерту.
1,2 саналу арқылы 2 топқа
біріктіремін
|
Мұғаліммен
амандасады
Жаттығуларды
орындайды
|
«Жарайсың!» мадақтау
сөзі
Дескриптор:
-Саптық жттығуларды біледі
-Бөліну әдістері кезінде қателіктер
жібермейді
-Сапта жүру, бұрлу ,
тұруды меңгерген
-Сапта дұрыс жүруді,
ара-қашықтықты қатесіз орындайды
-Қауіп-қатерді анықтай
алады
|
Слайд
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
6
мин
Сабақтың ортасы
|
Жаңа білімді
меңгерту
Оқушыларға
видеоролик көрсету
«Волейбол
тарихы,ережелері,
«Пионербол»ойыны».
|
Оқушылар видеролик көреді
|
Мақсаты: функционалды түрде сыни
ойлануды дамыту.
|
АКТ,слайд,видео
слайд
|
Топтық
жұмыс
17
мин.
|
Негізгі
бөлім
Пионербол ойынындаоқушылар
допты екі қолмен лақтырып ,қағып алу шеберлігін
дамытады.
Пионербол –командалық ойын .Әр
командада
6 оқушыдан ойнайды. Екі команданы
бөліп тұратын –волейбол торы.Ойын кезінде оқушылар тізелерін
сәл бүгіп тұрады.Мұғалемнін берген белгісі бойынша бір команда
ойынды бастайды. Ойыншылыр допты екі рет бір-біріне лақтырып
беріп,үшінші ретінде тордан асырады.Допты екінші команданың бір
ойыншысы жерге түсірмей қағып алуы керек .Сол ойыншы ойынды әрі
қарай жалғастырады.Қай команда көп ұпай жинаса ,сол команда жеңіске
жетеді.
Әр
командада көп болғанда 6 ойыншыдан болуы
керек.
Әр
ойыншының өз орны болуы тиіс.
Мұғалім ысқырықпен белгі беру арқылы ойынды
бастап, басқарып тұрады .
Допты әр команданың ойыншылары екі рет бір-
бірлеріне лақтырып беріп,үшіншісінде тордан асырып лақтыруы керек
.
Егер доп
торға тисе немесе алаңнан шығып кетсе , онда да қарсылас командаға
беріледі .
Ойын
команданың біреуі 6-дан 10 ұпай алғанға дейін созылады
.
|
Футбол ойынын ойнайды
|
Дескриптор:
Топ болып тапсырманы
орындайды.
«Жарайсың!» мадақтау
сөзі
|
слайд
Доп,ысқырық
|
Жеке
жұмыс
6
мин
|
Допты кедергілер арасымен
алып жүру
|
Оқушылар допты кедергілер арасымен алып
жүру
|
Дескриптор:
Оқушылар допты кедергілер арасымен алып жүре
алады
«Жарайсың!» мадақтау
сөзі
|
Доп,ысқырық, слайд
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
2
мин.
|
Оқушыларға бүгінгі
сабақтан алған әсерлерін «Алтын
сақа»әдісіне апарып жапсыру
сұралады.
|
Оқушылар алған
әсерлерін түрлі түсті асықтарды таңдау арқылы
жабыстырады
|
«Жақсы
түсіндім»
«Өте жақсы
түсіндім»
«Әлі де ізденуім
керек»
|
Плакат
,стикерлер
|