Ортасы
|
Волейбол ойнының элементтерін түсіндіру,
ойыншының тұрысын қимылын айту, әр зонадағы ойыншылардың орнын және
қимылдау зонасын түсіндіру, допты ойынға қосу, екі қолмен жоғарыдан
екі қолмен төменнен допты қабылдау-беру, волейбол ойынының келіп
шығу тарийхы, ойынның ережелерін түсіндіру,волейбол ойынында допты
ойынға кіргізудің төрт түрі бар. Волейбол ойынында допты қабылдап
алғанда саусақтармен қабылдап, аяқтың арасы йық кеңдңгінде ашулы
болып, тізе бүгіліп,допты бергенде қолды итеріп, бүгілген аяқ
түзуленеді. Оқушыларға жаттығуларды жасату
Топтарға бөліп ықшамдалған ережемен волейбол
ойнау
Допты орында тұрып , екі қолмен төменнен
алу.
Тақырып бойынша оқушыларға түсіндіріп
беру,
үйрету, көрсетіп беру.
Доп беру волейбол ойынының негізгі тәсілі. Допты
жерге түсірмеу үшін ойыншының жасайтын харекеті –доп қабылдау
тәсілі оны басқа ойыншыға жеткізумен ұштасады да доп беру деп
аталады.
Ойын барысында допты жоғарыдан қабылдағанда қол
саусақтары мен тізе бүгілуі бәрі үйлесімді жұмыс жасауын үйрету.
Волейбол ойнының элементтерін түсіндіру, ойыншының тұрысын қимылын
айту, әр зонадағы ойыншылардың орнын және қимылдау зонасын
түсіндіру, допты ойынға қосу, екі қолмен жоғарыдан екі қолмен
төменнен допты қабылдау-беру, волейбол ойынының келіп шығу тарийхы,
ойынның ережелерін түсіндіру.
Оқушыларға жаттығуларды жасату
Топтарға бөліп ықшамдалған ережемен волейбол
ойнау
Допты екі қолмен жоғарығы әдіспен
қабылдау
Тақырып бойынша оқушыларға түсіндіріп
беру,үйрету,
көрсетіп беру.
Ойында екі қолмен төменнен алғанда қолдар
бір-біріне қосулы,шынтақтар бүгілмей қолдар алдыға созулы
болады,доп қабылдағанда аяқтар сәл бүгіліп,кейін доппен бірге
түзуленеді.Оқушыларды екуден бір-біріне пас беру әдістерін жасату
Доп беру волейбол ойынының негізгі тәсілі.Допты жерге түсірмеу үшін
ойыншының жасайтын харекеті –доп қабылдау тәсілі оны басқа ойыншыға
жеткізумен ұштасады да доп беру деп аталады.
. Волейбол ойнының элементтерін
түсіндіру,ойыншының тұрысын қимылын айту,әр зонадағы ойыншылардың
орнын және қимылдау зонасын түсіндіру,допты ойынға қосу,екі қолмен
жоғарыдан екі қолмен төменнен допты қабылдау-беру,ойынның
ережелерін түсіндіру.Оқушыларға жаттығуларды
жасату
Топтарға бөліп ықшамдалған ережемен волейбол
ойнау
Допты төменнен ойынға қосу
Тақырып бойынша оқушыларға түсіндіріп
беру,үйрету,
көрсетіп беру.
Ойында екі қолмен төменнен алғанда қолдар
бір-біріне қосулы,шынтақтар бүгілмей қолдар алдыға созулы
болады,доп қабылдағанда аяқтар сәл бүгіліп,кейін доппен бірге
түзуленеді.Оқушыларды екуден бір-біріне пас беру әдістерін жасату
Доп беру волейбол ойынының негізгі тәсілі.Допты жерге түсірмеу үшін
ойыншының жасайтын харекеті –доп қабылдау тәсілі оны басқа ойыншыға
жеткізумен ұштасады да доп беру деп аталады.
. Волейбол ойнының элементтерін
түсіндіру,ойыншының тұрысын қимылын айту,әр зонадағы ойыншылардың
орнын және қимылдау зонасын түсіндіру,допты ойынға қосу,екі қолмен
жоғарыдан екі қолмен төменнен допты қабылдау-беру,ойынның
ережелерін түсіндіру.Оқушыларға жаттығуларды
жасату
Топтарға бөліп ықшамдалған ережемен волейбол
ойнау
Ойынды үйрету
1 тәсіл
Ойыншыларды қарама-қарсы сапқа тұрғызып
алақандарын біріктіріп ұстату, допты төменнен қабылдау әдістерін
көрсетіп ойыншыларға бірнеше рет қайталату.

2 тәсіл
Еденге жақын келген допты астынан
алу

3 тәсіл
Допты астынан қабылдау артқа
беру

Волейбол ережісн айтып естеріне салып доппен
жаттығулар істету.
-
екіден сетка арқылы допты бірі-біріне
лақтыру;
-
допты екі қолмен соққан допты қабылдап алу
Үйретілген ереже бойынша волейбол
ойнау
Үйретілген ереже бойынша баскетбол
ойнату.
Қателерін түзеп отыру. Доп лақтыру тәсілдеріне
назар аударып Допты лақтыру тәсілдерін көрсетіп
отыру.

Тапсырма:
Волейбол ойынындағы допты қабылдау техникаларын
көрсетіңіз.
Дескриптор:
-допты төменнен, жоғарыдан қабылдау техникасын
орындайды;
-жұптық жұмыста допты жерге түсіріп алмай
қағады;
-допты тастағаннан кейін жоғарыдан
береді;
-допты үстінен қағып серіктесіне
береді;
-жұптасы берген допты қағып
алады;
-ережемен волейбол ойынын
ойнайды;
-ойынға төрешілік етеді;
Мен
осы сабақта «Жарыс сабағы»
әдісін қолдандым. Жарыс сабақтың барлық
кезеңдерінде және оқудың барлық сатыларында болғаны дұрыс.
Сабақтағы бәсекелестік оқушылардың физикалық қабілеттерін дамытуға,
танымдық қызығушылығын арттыруға ықпал етеді, сонымен қатар
сабақтағы эмоциялық әсерлілік деңгейін күшейтіп, оқушылардың
белсенді болуына көмегін тигізеді.
ФБ Смайликтер арқылы орындалады
(өте жақсы – күліп тұрған, жақсы –күлімсүреп
тұрған, жаман- жыламсырап тұрған).
|
берілген сұрақ жауапты
орындайды
Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап
береді,
Көрсетілген волейбол ережелерін топ бойынша
түсіндіреді
допты төменнен, жоғарыдан қабылдау техникасын
орындайды;
-жұптық жұмыста допты жерге түсіріп алмай
қағады;
-допты тастағаннан кейін жоғарыдан
береді;
-допты үстінен қағып серіктесіне
береді;
-жұптасы берген допты қағып
алады;
-ережемен волейбол ойынын
ойнайды;
-ойынға төрешілік етеді;
Слайдта көрсетілген ресурстарды
талқылайды
Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді
дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін
жетілдіру арқылы бәсекелеседі
|
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ «Бағдаршам»
ҚБ «От шашу»
ҚБ:«Cерпілген сауал»Тақырыптың түсіну деңгейін арттыру, қол жеткізу
үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтар
қойылады.
ҚБ: «Плюс,минус,қызықты » әдісі (кестеге
ойыңды жаз)
|
Скакалка, қоныстар.
Сілтеме:
https://www.google.kz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjVp6zW0JTUAhXiE5oKHWsQAFkQFggkMAA&url=https%3A%2F%2Fblog.wikium.ru%2Figry-dlya-razvitiya-strategicheskogo-myshleniya.html&usg=AFQjCNGuni2a19wRR8GzoWLUZf3STEYfdQ
Үлкен, бос кеңістік. Оқушылардың әр тобына
арналған баскетбол шығыршықтары (бейімделгіш биіктігімен). Әр
оқушыға арналған баскетбол добы, маркерлер,
конустар.
|