2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Волейбол. Допты ойынға қосу (астынан, жанынан) және қабылдау (астынан, үстінен)

Волейбол. Допты ойынға қосу (астынан, жанынан) және қабылдау (астынан, үстінен)

Материал туралы қысқаша түсінік
көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді түсіну
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Білім беру ұйымының атауы

Қ.Әбдіғұлов атындағы №34 жалпы білім беретін орта-мектеп гимназиясы

Бөлім

6-бөлім. Бірлескен іс- әрекеттегі ойын- сауық ойындары.

Пәні

Дене шынықтыру

Педагогтың аты-жөні

Күребай Ерсін Есенұлы

Күні

25.02.2025

Сынып:

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Ойындардағы командалық іс-әрекет және көшбасшылық Волейбол. Допты ойынға қосу (астынан, жанынан) және қабылдау (астынан, үстінен)

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді түсіну

Сабақтың мақсаты


Волейбол ойыны ережелерін, ойнау техникасын және техника қауіпсіздігін үйрету арқылы оқушылардың іскерлігін арттырып,дағдысын қалыптастыру. Әр түрлі дене белсенділігін дамытуға байланысты жаттығуларды меңгеру және қимыл-әрекеттерді бір-бірімен байланыстыру, қозғалыстардың маңыздылығын түсіну, қолдану.

Сабақ кезінде қауіпсідік ережесін сақтайды. Допты жоғарыдан, төменен қабылдау техникасын біледі және орындай алады. Допты ойынға астынан және жанынан қоса алады.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Мұғалім оқушылармен амандасады.

Келесі сұрақтарды талқылауға ұсынады:

  • «дамыту ойындарын құрастыру» деген не?

  • Ойын құрастыру арқылы стратегия дағдыларын қалыптастыру мүмкін бе?


Бой жазу жаттығулары


  1. Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру, өкшемен жүру, аяқтың сыртымен және ішімен жүру.

  2. Жылдам жүгіру

  3. Екі қолды белге қойып, аяқты алға түзу тастап жүгіру.

  4. Екі қол белге қойып, жартылай отырып жүру.

  5. Сапта баяу жүріп, бастапқы қалыпқа келу жаттығуларын /демді ішке алу, шығару/ жасау.


Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ













Тренинг жазылған парақшалар

Ортасы

Волейбол ойнының элементтерін түсіндіру, ойыншының тұрысын қимылын айту, әр зонадағы ойыншылардың орнын және қимылдау зонасын түсіндіру, допты ойынға қосу, екі қолмен жоғарыдан екі қолмен төменнен допты қабылдау-беру, волейбол ойынының келіп шығу тарийхы, ойынның ережелерін түсіндіру,волейбол ойынында допты ойынға кіргізудің төрт түрі бар. Волейбол ойынында допты қабылдап алғанда саусақтармен қабылдап, аяқтың арасы йық кеңдңгінде ашулы болып, тізе бүгіліп,допты бергенде қолды итеріп, бүгілген аяқ түзуленеді. Оқушыларға жаттығуларды жасату

Топтарға бөліп ықшамдалған ережемен волейбол ойнау

Допты орында тұрып , екі қолмен төменнен алу.

Тақырып бойынша оқушыларға түсіндіріп беру,

үйрету, көрсетіп беру.

Доп беру волейбол ойынының негізгі тәсілі. Допты жерге түсірмеу үшін ойыншының жасайтын харекеті –доп қабылдау тәсілі оны басқа ойыншыға жеткізумен ұштасады да доп беру деп аталады.

Ойын барысында допты жоғарыдан қабылдағанда қол саусақтары мен тізе бүгілуі бәрі үйлесімді жұмыс жасауын үйрету. Волейбол ойнының элементтерін түсіндіру, ойыншының тұрысын қимылын айту, әр зонадағы ойыншылардың орнын және қимылдау зонасын түсіндіру, допты ойынға қосу, екі қолмен жоғарыдан екі қолмен төменнен допты қабылдау-беру, волейбол ойынының келіп шығу тарийхы, ойынның ережелерін түсіндіру.

Оқушыларға жаттығуларды жасату

Топтарға бөліп ықшамдалған ережемен волейбол ойнау

Допты екі қолмен жоғарығы әдіспен қабылдау

Тақырып бойынша оқушыларға түсіндіріп беру,үйрету,

көрсетіп беру.

Ойында екі қолмен төменнен алғанда қолдар бір-біріне қосулы,шынтақтар бүгілмей қолдар алдыға созулы болады,доп қабылдағанда аяқтар сәл бүгіліп,кейін доппен бірге түзуленеді.Оқушыларды екуден бір-біріне пас беру әдістерін жасату Доп беру волейбол ойынының негізгі тәсілі.Допты жерге түсірмеу үшін ойыншының жасайтын харекеті –доп қабылдау тәсілі оны басқа ойыншыға жеткізумен ұштасады да доп беру деп аталады.

. Волейбол ойнының элементтерін түсіндіру,ойыншының тұрысын қимылын айту,әр зонадағы ойыншылардың орнын және қимылдау зонасын түсіндіру,допты ойынға қосу,екі қолмен жоғарыдан екі қолмен төменнен допты қабылдау-беру,ойынның ережелерін түсіндіру.Оқушыларға жаттығуларды жасату

Топтарға бөліп ықшамдалған ережемен волейбол ойнау

Допты төменнен ойынға қосу

Тақырып бойынша оқушыларға түсіндіріп беру,үйрету,

көрсетіп беру.

Ойында екі қолмен төменнен алғанда қолдар бір-біріне қосулы,шынтақтар бүгілмей қолдар алдыға созулы болады,доп қабылдағанда аяқтар сәл бүгіліп,кейін доппен бірге түзуленеді.Оқушыларды екуден бір-біріне пас беру әдістерін жасату Доп беру волейбол ойынының негізгі тәсілі.Допты жерге түсірмеу үшін ойыншының жасайтын харекеті –доп қабылдау тәсілі оны басқа ойыншыға жеткізумен ұштасады да доп беру деп аталады.

. Волейбол ойнының элементтерін түсіндіру,ойыншының тұрысын қимылын айту,әр зонадағы ойыншылардың орнын және қимылдау зонасын түсіндіру,допты ойынға қосу,екі қолмен жоғарыдан екі қолмен төменнен допты қабылдау-беру,ойынның ережелерін түсіндіру.Оқушыларға жаттығуларды жасату

Топтарға бөліп ықшамдалған ережемен волейбол ойнау


Ойынды үйрету

1 тәсіл

Ойыншыларды қарама-қарсы сапқа тұрғызып алақандарын біріктіріп ұстату, допты төменнен қабылдау әдістерін көрсетіп ойыншыларға бірнеше рет қайталату.


2 тәсіл

Еденге жақын келген допты астынан алу



















3 тәсіл

Допты астынан қабылдау артқа беру









Волейбол ережісн айтып естеріне салып доппен жаттығулар істету.

  • допты оң және сол қолмен сеткадан асыра соғу.

  • -допты екі қолмен кезек астынан не үстінен қабылдап алу.

- екіден сетка арқылы допты бірі-біріне лақтыру;

- допты екі қолмен соққан допты қабылдап алу

Үйретілген ереже бойынша волейбол ойнау

Үйретілген ереже бойынша баскетбол ойнату.

Қателерін түзеп отыру. Доп лақтыру тәсілдеріне назар аударып Допты лақтыру тәсілдерін көрсетіп отыру.



Тапсырма:


Волейбол ойынындағы допты қабылдау техникаларын көрсетіңіз.



Дескриптор:

-допты төменнен, жоғарыдан қабылдау техникасын орындайды;

-жұптық жұмыста допты жерге түсіріп алмай қағады;

-допты тастағаннан кейін жоғарыдан береді;

-допты үстінен қағып серіктесіне береді;

-жұптасы берген допты қағып алады;

-ережемен волейбол ойынын ойнайды;

-ойынға төрешілік етеді;

Мен осы сабақта «Жарыс сабағы» әдісін қолдандым. Жарыс сабақтың барлық кезеңдерінде және оқудың барлық сатыларында болғаны дұрыс. Сабақтағы бәсекелестік оқушылардың физикалық қабілеттерін дамытуға, танымдық қызығушылығын арттыруға ықпал етеді, сонымен қатар сабақтағы эмоциялық әсерлілік деңгейін күшейтіп, оқушылардың белсенді болуына көмегін тигізеді.

ФБ Смайликтер арқылы орындалады (өте жақсы – күліп тұрған, жақсы –күлімсүреп тұрған, жаман- жыламсырап тұрған).


берілген сұрақ жауапты орындайды

Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді,

Көрсетілген волейбол ережелерін топ бойынша түсіндіреді

допты төменнен, жоғарыдан қабылдау техникасын орындайды;

-жұптық жұмыста допты жерге түсіріп алмай қағады;

-допты тастағаннан кейін жоғарыдан береді;

-допты үстінен қағып серіктесіне береді;

-жұптасы берген допты қағып алады;

-ережемен волейбол ойынын ойнайды;

-ойынға төрешілік етеді;






































































Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды



Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі



Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау














ҚБ «Бағдаршам»









ҚБ «От шашу»






































































ҚБ:«Cерпілген сауал»Тақырыптың түсіну деңгейін арттыру, қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтар қойылады.

ҚБ: «Плюс,минус,қызықты » әдісі (кестеге ойыңды жаз)


Скакалка, қоныстар. Сілтеме: https://www.google.kz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjVp6zW0JTUAhXiE5oKHWsQAFkQFggkMAA&url=https%3A%2F%2Fblog.wikium.ru%2Figry-dlya-razvitiya-strategicheskogo-myshleniya.html&usg=AFQjCNGuni2a19wRR8GzoWLUZf3STEYfdQ


































































Үлкен, бос кеңістік. Оқушылардың әр тобына арналған баскетбол шығыршықтары (бейімделгіш биіктігімен). Әр оқушыға арналған баскетбол добы, маркерлер, конустар.

Сабақтыңсоңы


 Рефлексия «Таңдау мен себеп»

1.Мен сабақ  қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын, себебі...

2. Мен сабақта: көп нәрсені, үйрендім, үйренгенім аз болды, себебі....

3. Мен басқаларды  мұқият    зейінсіз тыңдадым, себебі....

5.Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын   риза емеспін, себебі ...

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы









31 Наурыз 2025
91
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі