Сабақ
бөлімі
|
Сабақтың
мазмұны
|
Уақыт
мөлшері
|
Әдістемелік
нұсқаулар
|
1. Дайындық
бөліміі: 10-15 мин
|
1.Сапқа
тұрғызу.
2.Кезекшіден
мәлімдеме қабылдау.
3.Амандасу.
4.Сабақ
тақырыбымен,мақсатмен
таныстыру.
5.Техникалық қауіпсіздік
ережесімен түсіндіріп өту.
|
30
сек
1
мин.
45
сек
45
сек.
|
Дене тәрбиесі
кимідеріне тазалығына денсаулығына назар
аудару
.
Мұқият
тыңдау.
|
2.Саптық
жаттығулар:
«оңға!», «солға!», «айнал!»,
«орында аяқ бас!».
|
1/
|
Арақашықтық сақтау.Дұрыс әрі
нақты орындау.
|
3.Жүру және оның
түрлері;
-қол жоғары,аяқтың
ұшымен:
-қол белде
,өкшемен:
-аяқтың сыртқы
қырымен:
-аяқтың ішкі қырымен
,
|
30
сек.
30
сек.
30
сек.
30
сек.
|
Арақашықтық
сақтау.
Денені,тізені тік
ұстау
Бас көтеріңкі,денені
тік ұстау
|
4.Жүру және оның
түрлері:
-жеңіл
жүгіріс;
-тізені алға көтеріп
жүгіру;
-қолды артқа
қойып,аяқты артқа сермеп
жүгіру;
-қол белде аяқты
алға сермеп жүгіру;
-тыныс алу
жаттығу.
|
30
сек.
30
сек.
30
сек.
30
сек
30
сек.
|
Арақашықтық
сақтау.
Қолды алға
созып
орындау,
Алға еңкейіңкіреп
орындау.
Тізені,денеі тік
ұстап орындау
Тынысты терең,дұрыс
алу
|
5.Жалпы
дамытушылық жаттығулар:
-Б.қ қол белде,басты
1-2 оңға,3-4 солға
айналдыру;
- Б.қ қолдар,иықты
1-2 алға,3-4 артқа
айналдыру;
-Б.қ. 1-2 оң
қолды,3-4 сол қолды артқа қарай
сермеу;
-Б,қ 1-2 қолдар
кеуде тұсынан,1-2 алға,
3-4 солға,1-2
алға,3-4 оңға құшақ жаю;
-Б.қ. 1-2 оң
қапталға,3-4 сол қапталға белді
ию;
-Б,қ қолдар белде,белді 1-4
оңға, 5-8 солға айналдыру;
|
30
сек.
30
сек.
30
сек.
40
сек.
30
сек.
40
сек.
|
Арақашықтықты
сақтау.
Барынша кеңінен
айналдыру.
Қолды дұрыс.денені
тік ұстау.
Шынтақты бүкпей
орындау.
Барынша құшақты
кеңінен жаю.
Қолдарды алмастырып
орындау.
Денені тік ұстап
орындау.
|
ІІ.Негізгі бөлім:
25 мин
.
|
-Б.қ. 1-2 оң қолмен
сол аяққа,3-4 сол қолмен оң аяққа
иілу;
-Б.қ. 1-оң
аяққа,2-сол аяққа,3-оң аяққа
4-сол аяққа
отыру,
-қол желкеде,сан
реті бойынша 15 рет
отырып-тұру;
-Б.қ. оң аяқта 10 рет.сол
аяқта 15 рет секіру.
|
30
сек
40
сек
30
сек
35
сек
|
Арақаны тік
ұстап,тізені бүкпей орындау.
Қолдарды алға
созып,арқаны тік ұстап
орындау.
Аяқтың арасынан қосып,бір
орында орындау.Қол белде,барынша биігірек секіріп
орындау.
|
І.Волейбол добын
бір-біріне беруге жаттығуларды көрсету
орындату:
-допсыз волейбол ойынының допты
алу және қабылдау әдістерін үйрету; допты екі қолымен ұстап
әріптесіне лақтырып беру және қабылдау; бір қолымен допты лақтыру
және қабылдау. Волейболда допты берудің екі тәсілі
болады. Допты жоғарыдан
беру.
-Ол үшін волейболшының тұрысынан ойыншы бір аяғын
екіншісінің жанына әкеліп доп бағытына сәйкес қозғалыс жасап,
ілгері қарай бүгіліңкіреген күйде допты қолдарын жоғары көтеріп
қарсы алады. Доп қолына тиісімен жазылып, серпіле бере оны тиісті
жаққа бағыттап жібереді.
-
-Допты төменнен
беру.
-Бұл жағдайда қол алда,
алақандар біріктіріліп ұсталады.
Қолдың қозғалысын қиындатпау үшін оны еркін
ұстайды.
бірінші ойыншы
лақтырып береді,әріптесі төменнен
қабылдайды:
- бірінші ойыншы
лақтырып береді,әріптесі жоғарыдан
қабылдайды:
-екі-екіден
бір-біріне қарама-қарсы тұрып 1-ші оқушы жоғарыдан береді, 2-ші
оқушы төменнен қабылдайды.
ІІ.Допты қабылдау
әдістері: Ойыншыларды қарама-қарсы сапқа
тұрғызып алақандарын біріктіріп ұстату, допты төменнен қабылдау
әдістерін көрсетіп ойыншыларға бірнеше рет
қайталату. Допты жоғары және төменнен екі
қолмен қабылдауды меңгерту.
Допты төменнен қабылдауды
меңгерту.
Ойыншының екі қолмен төменнен допты қабылдау тұрысын үйрету. Қол
түзу тізені бүге сол немесе оң аяқты жарты қадам алға. Бір оқушы
құрбысының қолына береді, ол допты төменнен екі қолмен қабылдап,
қайта береді.Допты дұрыс қабылдауын
қадағалау
|
3
мин
4
мин
4
мин
4
мин
10
мин
|
Допты жеткізіп
беру
Допты төменнен
қабылдауды қадағалау.
Допты тура беріп, төменнен дұрыс қабылдау
керек.
Жаттығуды дұрыс жасалуына назар аудару
керек
Аяқ пен қолдың дұрыс
орналасуын қадағалау
Допты дұрыс беріп
қабылдауды қадағалау және кезектесіп
орындау.
|
Қорытнды бөлім :
5 мин
|
-Сапқа тұрғызу
- Түзел!
- Тік тұр!
- Еркін тұрыңдар! Спорт залын айналып баяу жүгіру, жүру, тыныс
алу жаттығуларын орындау терең тыныс
алу.
-жүйелі түрде бағалау;.Оқушылардың сабақ барысында жіберген
қателіктерін айтып, ескерту.Үйге тапсырма беру; оқушылармен
қоштасу.
|
1
мин
30
сек
30
сек
2
мин
1
мин
|
Қолды жоғары-тыныс
алу,қол төмен-тынысты
шығару.
Ұйымдасқан түрде залдан
шығу.
|