Ұзақ мерзімді жоспардың
бөлімдері
|
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді
жоспардың мазмұны
|
Оқу
мақсаты
|
Cағат
саны
|
1-тоқсан (16
сағат)
|
5.1. бөлім Жүгіру, секіру,
лақтыру дағдыларына оқыту.
(13
сағ)
|
Қауіпсіздік ережесі. Қысқа
қашықтыққа жүгіру техникасын оқу
|
5.3.4.1.
денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері
бойынша хабардар болу.
|
2
|
Орта және алыс қашықтық
техникасын үйрету
|
5.3.3.1
түрлі дене жүктемелерінің
арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін
сыртқы белгілеріне қарап анықтай
білу
5.3.2.1 қыздырыну және қалпына келтіру
жаттығуларын орындау мен дайындау аясындағы негізгі компоненттерді
білу және түсіну
|
2
|
Жүгіріп келіп және бір орында
ұзындыққа секіру техникасын үйрету
|
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс
комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу
және орындау
|
2
|
Әр түрлі снарядтарды нысанаға,
қашықтыққа лақтыру техникасы
|
5.1.1.1 аздаған
ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің
дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған
қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну
|
2
|
Топтық эстафеталық
жұмыс
|
5.3.5.1
басқа адамдардың дене
жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды білу және
орындау
|
2
|
5.2. бөлім
Өзгертілгенкомандалық ойындар
(9
сағ)
|
Ойынның қабылдау техникасын
үйрету
|
5.1.1.1 аздаған ауқымдағы
арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін
бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс
дағдыларын білу және түсіну;
5.1.3.1 қарапайым арнайы
спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті
білу және анықтау;
5.2.4.1 дене жаттығулары
аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға
қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді білу және
түсіну
|
2
|
Негізгі қабылдау тактикасын
үйрету
|
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс
комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу
және орындау;
5.1.5.1 аздаған ауқымдағы
дене жаттығуларының тактикасын, стратегиясын және құрылымдық
идеяларын білу және сипаттау
|
2
|
Ойын кезінде көшбасшылық
дағдыны қалыптастыру
|
5.2.2.1
көшбасшылық дағдылар мен
команда құрамында жұмыс істей білуді
түсіну;
5.2.1.1
өзгермелі жағдайға жауап
қайтара білу, қимыл-әрекеттермен байланысты білімді білу және
түсіну
|
2
|
2-тоқсан (14
сағат)
|
5.3. бөлім Гимнастика
арқылы денсаулықты нығайту
(12
сағ)
|
Қауіпсіздік
ережесі.
Кешенді жалпы дамыту
жаттығуларының негізін құру
|
5.3.4.1 денсаулықты нығайту
жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар
болу
5.3.2.1
қыздырыну және қалпына келтіру
жаттығуларын орындау мен дайындау аясындағы негізгі компоненттерді
білу және түсіну
|
2
|
Акробатикалық жаттығулар
орындау
|
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс
комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу
және орындау
|
3
|
Снарядтарда гимнастикалық
жаттығудың техникасын үйрету
|
5.1.5.1 аздаған ауқымдағы
дене жаттығуларының тактикасын, стратегиясын және құрылымдық
идеяларын білу және сипаттау
5.1.4.1 қимыл-қозғалысты
орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын білу
және анықтау
|
2
|
Гимнастикалық жиынтықтың
негізін құру
|
5.2.2.1
көшбасшылық дағдылар мен
команда құрамында жұмыс істей білуді
түсіну
5.2.5.1
өзінің және өзгелердің
шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну, сондай-ақ оны шешудің
қарапайым балама жолдарын ұсыну
|
2
|
5.4. бөлім Қазақтың ұлттық
және зияткер ойындары
(9
сағ)
|
Қазақтың ұлттық және
зияткерлік ойындары
|
5.2.7.1
жарыс кезінде әділ ойнау,
патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсету және
түсіндіру;
5.2.3.1
қолайлы оқу ортасын
қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын түсіну
және анықтау;
5.3.5.1
басқа адамдардың дене
жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды білу және
орындау
|
2
|
Ұлттық ойын аясындағы бірқатар
стратегия мен тактиканы оқу
|
5.2.6.1
жарыс іс-әрекеттері және
төрелік ету ережелерін білу;
5.2.5.1
өзінің және өзгелердің
шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну, сондай-ақ оны шешудің
қарапайым балама жолдарын ұсыну
|
3
|
3-тоқсан (20
сағат)
|
5.5. бөлім Шаңғы /Кросс/
Коньки дайындығы
(12
сағ)
|
Қауіпсіздік
ережелері. Бой қыздыру жаттығулары және қалыпқа келтіру
техникасының түрлеріне шолу
жасау
|
5.3.4.1. денсаулықты нығайту
жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар
болу;
5.3.2.1
қыздырыну және қалпына келтіру
жаттығуларын орындау мен дайындау аясындағы негізгі компоненттерді
білу және түсіну
|
2
|
Қозғалыс техникасының
элементтерін үйрету
|
5.3.1.1
денсаулықты сақтаудың
маңыздылығын білу және түсіну;
5.1.4.1 қимыл-қозғалысты
орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын білу
және анықтау
|
2
|
Қашықтықтан өту тактикасының
негізі
|
5.1.3.1 қарапайым арнайы
спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті
білу және анықтау;
5.3.3.1
түрлі дене жүктемелерінің
арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін
сыртқы белгілеріне қарап анықтай
білу
|
2
2
|
5.6. бөлім Бірлескен іс-
әрекеттегі ойын- сауық ойындары.
(14
сағ)
|
Ойындардағы командалық
іс-әрекет және көшбасшылық
|
5.3.4.1 денсаулықты нығайту
жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар
болу;
5.2.2.1
көшбасшылық дағдылар мен
команда құрамында жұмыс істей білуді
түсіну
|
2
2
|
Ойын арқылы қиындықты шешу
жолдарына оқыту.
|
5.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс
негіздерімен шарттастырылған рөлдерді анықтай
білу;
5.1.4.1 қимыл-қозғалысты
орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын білу
және анықтау
|
2
2
|
Ойын құруға арналған
шығармашылық қабілет
|
5.2.3.1
қолайлы оқу ортасын
қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын түсіну
және анықтау
5.2.5.1
өзінің және өзгелердің
шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну, сондай-ақ оны шешудің
қарапайым балама жолдарын ұсыну
|
2
|
Ойын - сауық ойындарын
құру
|
5.2.1.1
өзгермелі жағдайға жауап
қайтара білу, қимыл-әрекеттермен байланысты білімді білу және
түсіну;
5.2.6.1
жарыс іс-әрекеттері және
төрелік ету ережелерін білу
|
2
|
4-тоқсан (18
сағат)
|
5.7. бөлім Ойын кезіндегі
басып кіру дағдыларын түсіну және
үйрету
(12
сағ)
|
Қауіпсіздік
ережесі.
Ойын кезінде допты
иелену
|
5.1.1.1 аздаған ауқымдағы
арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін
бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс
дағдыларын білу және түсіну;
5.3.4.1 денсаулықты нығайту
жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар
болу.
|
2
|
Ойын кеңістігінде бағдарлау
дағдыларына үйрету.
|
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс
комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу
және орындау;
5.2.4.1 дене жаттығулары
аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға
қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді білу және
түсіну
|
3
|
Жеке және командалық ойын
әрекеттері
|
5.1.5.1 аздаған ауқымдағы
дене жаттығуларының тактикасын, стратегиясын және құрылымдық
идеяларын білу және сипаттау
|
3
|
Ойын стратегиясын құрудағы
дағдыны дамыту
|
5.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс
негіздерімен шарттастырылған рөлдерді анықтай
білу;
5.1.6.1 қимыл-қозғалыс
белсенділігімен байланысты қиындықтарды жеңу және қауіп-қатерге
жауап қайтара білудің қарапайым дағдыларын білу және
анықтау
|
3
|
5.8.
бөлім Жеңіл атлетика дағдысын дамыту және
шолу
(12
сағ)
|
Ойын арқылы жеңіл атлетика
дағдысын дамыту
|
5.3.4.1. денсаулықты нығайту
жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар
болу;
5.2.5.1
өзінің және өзгелердің
шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну, сондай-ақ оны шешудің
қарапайым балама жолдарын ұсыну
|
3
|
Денені қыздыру және тыныс алу
жүйесін қалпына келтіру
|
5.3.3.1
түрлі дене жүктемелерінің
арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін
сыртқы белгілеріне қарап анықтай білу;
5.1.3.1 қарапайым арнайы
спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті
білу және анықтау
|
2
|
Қозғалыс белсенділігі арқылы
денсаулықты нығайту
|
5.3.1.1
денсаулықты сақтаудың
маңыздылығын білу және түсіну
|
2
|