VR арқылы ертегілер әлеміне саяхат

Тақырып бойынша 31 материал табылды

VR арқылы ертегілер әлеміне саяхат

Материал туралы қысқаша түсінік
VR арқылы ертегілер әлеміне саяхат жасату балалардың дамуына көмек береді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім ұйымының


Пәні:


:


Педагогтің -жөні:


:


Сыныбы:

саны

саны


VR ертегілер саяхат



мақсаты

Оқушылардың қабілетін

құндылық

Ұлттық

Сабақтың

Сабақтың кезеңдері

әрекеті

әрекеті


Ресурс



Сабақтың



"Сиқырлы " әдісі

: Сабақтың қызығушылық , топтық ынталандыру.

  • оқушыларға тақырыбына бір " сөз" .

  • Бұл мағынасын сабақпен табу оқушылар ойларын салады.

  • , "бөлшек" мұғалім "бөлу" айтып, оның сұрайды.

  • жауап соң, тақырыбы .

Нұсқаулықтарды

Ауызша ,



Сабақтың




1. Ойын : "Ертегілер жасырын "

Мақсаты:

  • ертегілер білімдерін .

  • Логикалық және шешім дағдыларын .

  • VR пайдалану оқушылардың арттыру.

:

  • VR (немесе арналған қосымшасы).

  • ертегілер (3D үлгілер, ).

  • Ойын жазылған немесе сұрақтар.

:

  1. Оқушылар құрылғысын , ертегілер кіреді.

  2. оқушыға ертегілерден немесе беріледі.

  3. мақсаты – әлеміндегі қазынаны . Оны үшін сұрақтарға беріп, дұрыс үшін қадам жылжиды.

  4. деңгейге оқушы " қазынаны" (-код немесе 3D нысан) .

2. Ойын : "Ертегі құтқар"

:

  • Оқушылардың және ойлау дамыту.

  • ортасында жұмыс дағдысын .

  • Ертегілердегі дұрыс білу жетілдіру.

:

  • VR немесе шындық () элементтері планшет.

  • кейіпкерлерінің 3D .

  • Интерактивті (әр арналған ).

Нұсқаулық:

  1. VR ертегі әлеміне .

  2. Олар бір құтқару түрлі орындайды (, жұмбақ , дұрыс табу, құрастыру).

  3. дұрыс арқылы кейіпкерге , оны .

  4. Ойын әр өзіне кейіпкер қысқаша құрастырады.

3. тапсырмасы: " елінің жасау"

:

  • Оқушыларды дағдыларына .

  • Ертегілердегі мен талдау кеңістіктік қабілетін .

  • көмегімен жоба .

Ресурстар:

  • немесе қосымшасы.

  • 3D карталар арналған (мысалы, Earth , CoSpaces ).

  • Ертегілер картасы ( немесе түрде).

:

  1. Оқушылар орындар зерттеу (мысалы, " елі", " басты үңгірі", " орман").

  2. арқылы осы аралап, анықтайды.

  3. нәтижесінде өздерінің " елінің " жасайды.

  4. соңында өз сыныптастарымен , қандай зерттегендерін

Тапсырмаларды









Тапсырмаларды









Тапсырмаларды


Дескриптор ,




,









ауызша






Сабақтың




«Бағдаршам»

  • Мұғалім үш (жасыл, , қызыл) береді.

  • сабаққа , барлығы .

  • Сары – сұрақтарым , бірақ істеуге дайынмын.

  • Қызыл – түсінбеймін, қажет.


орындайды

байланыс



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.02.2025
103
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі