Сабақтың
басы
8 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Амандасу.
Оқушыларды
түгендеу.
Сыныптың
психологиялық ахуалыалыптастыру үшін «Айна»әдісі
қолданылады.
Топқа
бөлу. «флешка» әдісі.
Тақтада әр
түрлі флеш-жад тандап топтарға бөлінеді.
Үй
жұмысын «Блиц сауалнама» стратегиясы арқылы
тексеру. «Блиц сауалнама».
Бірінші оқушы екінші оқушыға қысқа сұрақ қояды, екіншіжауабын айтып
өзінің сұрағын үшінші оқушыға
береді,
сөйтіп тізбекпен соңғы оқушыға
дейін.
(ФБ) Мұғалім сауалнама
процесін бақылайды және кері
байланыс
береді.
Мұғалімнің сыныппен
әңгімесі.
- Компьютерлік графика деген
не?
Білімді өзектендіру үшін,
мәселені шешудіұсынамыз:
Стандартты A4 өлшемінің түсті
видеосі сканерленеді. Сканердің ажыратымдылығы 600 dpi, түс
тереңдігі - 32 бит. Алынған видео файл қандай ақпарат көлеміне ие
болады?
|
Оқушылар
амандасады.
Оқушылар жұптасып,
бір-біріне қарама-қарсы тұрады (немесе партада отырып та болады).
Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-әлпетімен
әртүрлі қимылдар жасайды, ал екінші оқушы оларды айна секілді
қайталайды: оңды сол қылады, солды оң жасайды. Бір минуттан кейін
оқушылар рөлдерімен
алмасады.
Тақтада ілініп
тұрған флеш-жадтарды тандап , топтарға
бөлінеді.
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Оқушылар өз
болжамдарын айтып, талқылау
жүргізеді
|
ҚБ
Лайк әдісі
|
«Айна»әдісі
|
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
30 мин
|
Тақырып бойынша видео көру.
(Web бетке арналған
графика)
Топтық
жұмыс.
Оқулықпен жұмыс. Әрбір топ
төмендегі ұғымдартуралы постер дайындайды және қалған топтарға
үшсұрақ айындайды. (Бағалау критерийлерін
әзірлеу):
1-ші топ: Графикалық
файлдардың растрлық
пішімі.
2-ші топ: Графикалық
ақпараттардың пішімі.
3-ші топ: Растрлық графикалық
редакторда суреттерді
құру, өңдеу және
сақтау.
4-ші топ: Графикалық файл
форматтары.
Қорытынды: топтық
қорғау.
(ФБ) «Екі жұлдыз, бір тілек» (
Екі жұлдыз – екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы) . Бір тілек
-жақсартуды қажет ететін
нәрсе).
Бірін-бірі
бағалау
Бағалау
критерийлері
|
Дескриптор
|
Қолжетімділік
Мазмұнды
лық
|
Сұрақтарға басқа
топтар
жауап бере
алды
Постер мазмұнды
көрсетті
|
(СЖ) Сергіту
сәті
Жеке
жұмыс. Оқушыларға оқулықтағы
«Қолдану, талдау»айдарындағы тапсырмаларды орындауды ұсыну. 56 бет.
Тәжірибе тапсырмасын компьютерде
орындау.
Бағалау
критерийлері
|
Дескриптор
|
Білімді
қолдану
Ақпаратты
талдау
|
Сұрақтарға
дұрыс
жауап
берді
Кестені
дұрыс
толтырды
|
|
Тақырыпқа байланысты
берілген тапсырманы
орындайды
Дескриптор:
Сайт
дизайнын қолданудың маңыздылығын
тұжырымдайд.
Оқушылардың
іс-әрекеттері бояу арқылы бағаланады. Оқушылардың аты-жөні жазылған
кесте ұяшықтарын қызыл, сары, жасыл түспен
бояу.
ДК-де практикалық
жұмысты орындайды.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
ҚБ «Ең үздік
жауап»
Лайк
әдісі
ҚБ «Ең үздік
жауап»
|
https://video-preview.s3.yandex.net/a2S-YQEAAAA.mp4
Ақпараттық
мәтін
Үлестірмелі
қағаздар
Ватман, маркерлер,
стикер.
Суреттер
Тірек-сызбалар
10 сынып
оқылығы.
56 бет. Тәжірибе
жұмыс.
Кесте
ҚБ парғы
|
|