Материалдар / Web-бетке арналған графика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Web-бетке арналған графика

Материал туралы қысқаша түсінік
Web-бетке арналған графика
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2024
243
0 рет жүктелген
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы ..............

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: WEB беттегі графика

Бөлім:

Дизайн теориясы

Педагогтіңаты-жөні


Күні:


Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтыңтақырыбы

Web-бетке арналған графика

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

10.2.1.5 сурет файл форматтарыарасындағыайырмашылықтытүсіндіру;

10.2.1.6 графикалық файлдарды түрлендіру қажеттілігін түсіндіру.

Сабақтың мақсаты

Сурет файл форматтары арасындағы айырмашылықты түсіндіру. Графикалық файлдарды түрлендіру қажеттілігін түсіндіру, Paint растрлық графикалық редакторлардың көмегімен растрлық суреттерді құру, өңдеу және сақтау әдістерін үйрету.

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау

Бағалау критерийі

Барлық оқушылар: графикалық файлдарды түрлендіру қажеттілігін түсіндіру;

Оқушылардың көбісі: графикалық файлдарды түрлендіру қажеттілігін түсіндіру.

Кейбіреуі: графикалық файлдар форматтары арасындағы айырмашылықтарды талдайды



Сабақтыңбарысы

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



8 мин


Ұйымдастыру кезеңі.

Амандасу.

Оқушыларды түгендеу.


Сыныптың психологиялық ахуалыалыптастыру үшін «Айна»әдісі қолданылады.







Топқа бөлу. «флешка» әдісі.

Тақтада әр түрлі флеш-жад тандап топтарға бөлінеді.



Үй жұмысын «Блиц сауалнама» стратегиясы арқылы

тексеру. «Блиц сауалнама». Бірінші оқушы екінші оқушыға қысқа сұрақ қояды, екіншіжауабын айтып өзінің сұрағын үшінші оқушыға береді,

сөйтіп тізбекпен соңғы оқушыға дейін.

(ФБ) Мұғалім сауалнама процесін бақылайды және кері

байланыс береді.

Мұғалімнің сыныппен әңгімесі.

- Компьютерлік графика деген не?



Білімді өзектендіру үшін, мәселені шешудіұсынамыз:

Стандартты A4 өлшемінің түсті видеосі сканерленеді. Сканердің ажыратымдылығы 600 dpi, түс тереңдігі - 32 бит. Алынған видео файл қандай ақпарат көлеміне ие болады?

Оқушылар амандасады.



Оқушылар жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады (немесе партада отырып та болады). Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-әлпетімен әртүрлі қимылдар жасайды, ал екінші оқушы оларды айна секілді қайталайды: оңды сол қылады, солды оң жасайды. Бір минуттан кейін оқушылар рөлдерімен алмасады.



Тақтада ілініп тұрған флеш-жадтарды тандап , топтарға бөлінеді.







Оқушылар өз ойларын ортаға салады

















Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді









































ҚБ



Shape1







Лайк әдісі











«Айна»әдісі







































Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

Тақырып бойынша видео көру. (Web бетке арналған графика)

Топтық жұмыс.

Оқулықпен жұмыс. Әрбір топ төмендегі ұғымдартуралы постер дайындайды және қалған топтарға үшсұрақ айындайды. (Бағалау критерийлерін әзірлеу):

1-ші топ: Графикалық файлдардың растрлық пішімі.

2-ші топ: Графикалық ақпараттардың пішімі.

3-ші топ: Растрлық графикалық редакторда суреттерді

құру, өңдеу және сақтау.

4-ші топ: Графикалық файл форматтары.

Қорытынды: топтық қорғау.

(ФБ) «Екі жұлдыз, бір тілек» ( Екі жұлдыз – екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы) . Бір тілек -жақсартуды қажет ететін нәрсе).

Бірін-бірі бағалау

Бағалау

критерийлері

Дескриптор

Қолжетімділік

Мазмұнды

лық

Сұрақтарға басқа топтар

жауап бере алды

Постер мазмұнды көрсетті



(СЖ) Сергіту сәті

Жеке жұмыс. Оқушыларға оқулықтағы «Қолдану, талдау»айдарындағы тапсырмаларды орындауды ұсыну. 56 бет. Тәжірибе тапсырмасын компьютерде орындау.

Бағалау

критерийлері

Дескриптор

Білімді қолдану

Ақпаратты талдау

Сұрақтарға дұрыс

жауап берді

Кестені дұрыс

толтырды



Тақырыпқа байланысты берілген тапсырманы орындайды











Дескриптор:

Сайт дизайнын қолданудың маңыздылығын тұжырымдайд.

Оқушылардың іс-әрекеттері бояу арқылы бағаланады. Оқушылардың аты-жөні жазылған кесте ұяшықтарын қызыл, сары, жасыл түспен бояу.

































ДК-де практикалық жұмысты орындайды.







ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады





ҚБ «Ең үздік жауап»



Лайк әдісі



























ҚБ «Ең үздік жауап»



https://video-preview.s3.yandex.net/a2S-YQEAAAA.mp4

Ақпараттық мәтін



Үлестірмелі қағаздар

Ватман, маркерлер, стикер.

Суреттер

Тірек-сызбалар

























10 сынып оқылығы.

56 бет. Тәжірибе жұмыс.



Кесте



ҚБ парғы





Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Тест.

https://quizizz.com/join?gc=550865&source=liveDashboard



Рефлексия «Алғыс айтамын...»: Сабақтың соңында әрбіроқушыны серіктестік үшін алғыс айтқым келетін жігіттердің біреуін таңдап, осы ынтымақтастықтың нақты көрінісін түсіндіруге шақырыңыз. Өзін өзі алғыс үшінтаңдаған адамдар санынан алып тастау керек. Мұғалімніңалғыс сөзі ақырғы.

Кері байланыс.

Мұғалімге СМС жолдау.



Үйге тапсырма. Оқулықтағы «Талдау және синтездеу» айдарын үй жұмысы ретінде ұсыну.

Тест тапсырмаларын орындау.



Оқушылар микрафон арқылы бір-бірлеріне алғыс айталды.







Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

https://quizizz.com/join?gc=550865&source=liveDashboard










































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!