Сабақтың басы
Ұйымдастыру
кезеңі/3мин
Үй тапсырмасын тексеру/2
мин
Қызығушылықты ояту.
Миға шабуыл/4
мин
|
Сәлемдесу,түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал орнату.
«Гүлмен тілек» әдісі
Үй тапсырмасын
тексеру.
Ойлануға берілген
сұрақтар.
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру,
проблеманы бірге шешу.
-
Цикл сөзін қалай
түсінеміз?
-
«Циклдік процесс» дегеніміз
не?
-
Циклдік
процестерге күнделікті өмірден қандай мысалдар келтіре
аласың?
-
Программалауда циклдердің қандай түрлері бар? Есіңе
түсір.
-
Шарт дегеніміз не?
|
Мұғаліммен
амандасады.
Оқушылар бір-біріне гүлді
беріп, бүгінгі сабаққа жылы лебіздерін айтады
Оқушылар үй тапсырмасын
оқиды
Оқушылар
берілген сұрақтар бойынша пікірлерін еркін
жеткізеді.
|
Күнделік кз
ФБ қою арқылы
бағалау
жазбаша түрде қалыптастырушы
бағалауды іске асыру
үй тапсырмасына
2балл
Оқушылардың жауаптарын
ауызша мадақтау, қолдау көрсету
Мұғалім оқушыларға сабаққа
қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша тиісті
баллын қойып бағалайды.
1балл
|
АКТ,
интернет желісі,
оқулық
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
тану.
Оқулықпен жұмыс/7мин
2мин
Жеке
жұмыс 6мин
10ми
|
Оқулықтағы
жаңа ақпаратты оқушылармен бірге талдау. Слайд материалы арқылы
көрсету.
Мысалды
талдау. Мұғалім көмектеседі.
1-тапсырма
Мұғалім
көмектеседі.
2-тапсырма
көлемі үлкен тапсырма.
Мұғалім
көмектеседі.
|
Оқушылар
оқулықтағы ақпаратпентанысады. Визуалды ақпараталады. Мұғаліммен
бірге талдайды.
Мақсаты:
аудиал мен визуал оқушылардың білім алуына жағдай
жасау.
Мұғалімді тыңдайды
оқушылар
мұғаліммен бірге мысалды талдайды
1-тапсырманы
мұғалімнің нұсқауы бойынша өз бетінше орындайды.
Практикалық
жұмыста орындалған есептің программа кодын
талдаңдар.
k=N%10–сандардың жұп екенін анықтау;
s+=k – жұп
сандардың қосындысын анықтау;
s%2=1-сандардың қосындысының тақ екенін
анықтау
Дескриптор
- while
циклінің қызметін анықтайды;
- сандардың
жұп немесе тақ екенін тексеру операторларын
анықтайды.
N натурал
саны берілген. Сол санның цифрларының көбейтіндісін табатын
программа кодын жаз.
Дескриптор:
-Санды
енгізу кодын анықтайды;
-Цифрлардың
көбейтіндісін анықтайды;
-While
циклін қолданады;
-Программа кодын
компьютерде тексереді.
|
«Мақтау-мадақтау»
әдісі
1балл
3 балл
3балл
|
Интербелсенді тақта, оқулық, компьютер
Оқулық, компьютер
Оқулық, компьютер
Оқулық,
компьютер
|
Сабақтың
соңы 3 мин
2 мин
|
Сабақты
бекіту сұрақтары
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды
ұйымдастырады.
2.Кері
байланыс: «Бір ауыз сөз»
әдісі
|
Оқушылар
сұрақтарға жауап береді.
-
«Шарт циклі» дегеніміз
не?
-
While
операторы қалай жұмыс істейді?
-
Шарт циклы
қандай жағдайда тоқтайды?
Бүгінгі өткен сабақты
бағала.
Қажетті сөздер:
Ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім,
қызықтым, есте сақтадым
|
|
|