2. Жаңа тақырыпты түсіндіру (15
минут)
|
1. While (уайл) циклінің
түсіндірмесі: цикл құрылымы, жұмыс принципі.
2. Циклдің құрылымы мен
қолданылуы: мысалдар мен кодтарды талдау.
3. Циклдың шектеулері мен тоқтау
шарттары.
|
Оқушылар жаңа ақпаратты тыңдайды, сұрақ қояды,
түсінеді, мысалдармен жұмыс істейді.
|
Топтық бағалау: Оқушылардың түсінгенін сұрақтар арқылы
бағалау.
|
Интерактивті тақта, слайдтар
|
3. Практикалық жұмыс (15
минут)
|
Оқулықтағы тапсырмалар
беріледі.
1. Оқушыларға нақты есеп беру
(while циклін қолдану керек). 2.
Оқушыларға бағдарламалық код жазу тапсырмасын
беру.
|
Оқушылар while циклін пайдаланып бағдарламалық
код жазады.
|
Жеке бағалау: Оқушылардың тапсырмаларды орындау деңгейін
бақылау.
|
Компьютер, бағдарламалау ортасы (например,
Python)
|
1. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут)Сабақтың
ортасы.
Мағынаны тану.
Оқулықпен жұмыс/
Саралау тапсырмалары.
Топтық
жұмыс/3мин
|
Оқулықтағы ақпаратты оқушылармен бірге талдау.
Слайд материалы арқылы көрсету.
1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім
көмектеседі.
«Ойлан, бірік, бөліс»
әдісі:


Практикалық жұмыста орындалған есептің
программа кодын талдаңдар.
Программаның әрбір қатарының атқаратын
қызметіне түсініктеме жазыңдар.
|
Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен
танысады.
Визуалды ақпарат алады.Мұғаліммен бірге
талдайды.
Мақсаты: аудиал мен визуал оқушылардың білім
алуына жағдай жасау.
1-тапсырмада оқушылар мұғаліммен бірге
тапсырманы талдайды
|
2 балл
|
Интерактив ті тақта
Информати ка. 8- сынып
оқулығы
|
Жұптық жұмыс 10мин
|
k=N%10 – сандардың жұп екенін
анықтау;
s+=k – жұп сандардың қосындысын
анықтау;
s%2=1- сандардың қосындысының тақ екенін
анықтау
Дескриптор
-while циклінің қызметін
анықтайды;
- сандардың жұп немесе тақ екенін тексеру
операторларын анықтайды.
Практикалық тапсырмалар
беріледі.
1 -есеп 90-бет
топтық
жұмыс
1-есеп*
N натурал саны берілген. Сол санның
цифрларының көбейтіндісін табатын блок- сызба құрастыр. Есептің
программа кодын жаз.
Шешуі:

2-есеп жұптық
жұмыс
2-
Программа кодын жазу алгоритмі:
Дескрипторлар:
-
Санды енгізу кодын
анықтайды;
-
Цифрлардың көбейтіндісін
анықтайды;
-
While циклін
қолданады;
-
Программа кодын компьютерде
тексереді.
2)Жұптық жұмыс
2-есеп*90-бет
N натурал саны берілген.
дисСол санның неше таңбалы сан екенін
анықтайтын блок-сызбаны құрастырып, программа кодын
жаз.
Дескрипторлар:
2-тапсырма көлемі үлкен
тапсырма.
Мұғалім көмектеседі. Жұптық
жұмыс
|
Оқушылар практикалық жұмыстар
орындайды:
1-тапсырма 90-бет
Программа кодын жазады.
N=int(input())
k=0
s=1
while
N!=0:
k=N%10
s=s*k
N//=10
print(s)
F5
4582 енгізу
320 шығыс
2*-есептің программа кодын жазады.
s=k=0
N=int(input())
while
N!=0:
k=N%10
s+=1
N//=10
print(s)
F5
8361270
7
-
тапсырманы мұғалімнің
нұсқауы бойынша жұппен орындайды.
-
тапсырманы мұғалімнің
нұсқауы бойынша өз бетінше орындайды.
|
3балл
3
балл
|
Интерактив ті тақта
Информати ка. 8- сынып
оқулығы
Компьютер
, оқулық
Информати ка. 8- сынып оқулығы,
компьютер.
|
|
|
|
|
|
Жеке жұмыс 10 мин
|

Дискрипторы:
-
N натурал санын енгізу
кодын анықтайды
-
Санның неше таңбалы сан
екенін анықтау кодын жазады;
-
Программада while циклін
қолданады;
-
Программа кодын
тексереді.
3)**Жеке жұмыс

N натурал саны берілген. Сол санның
цифрларының арасындағы ең үлкенін табатын блок-сызбаны
құрастыр.
Есептің программа кодын
жаз.
Дескриптор:
-
Блок-схемаларды
қолданады:
-
Санның үлкенін табу кодын
жазады;
-
Программа кодын компьютерде
тексереді.
|
3-тапсырманы өз беттерінше
орындайды.
N=int(input())
max=k=0
while
N!=0:
k=N%10
if
k>max:
max=k
N//=10
print(max)
F5
70856954
9
|
4 балл
|
|
4. Қорытындылау және кері байланыс (10
минут)
|
Оқушылардың жазған бағдарламаларын талдау.
Қателіктерді көрсету және дұрыс шешімдерді ұсыну.
|
Оқушылар өз жұмыстарын сынып алдында көрсетіп,
кері байланыс алады.
|
Жалпы бағалау: Оқушылардың жұмысын бағалап, кері байланыс
беру.
|
Қарындаш, парақтар, слайдтар
|
5. Үй тапсырмасы (5
минут)
|
Үй тапсырмасын беру: while циклімен есептерді
шешу (әр түрлі шарттармен).
|
Оқушылар үй тапсырмасын орындауға келісім
алады.
|
Жалпы бағалау: Үй
тапсырмасын түсінгенін тексеру.
|
Парақ, есептер жинағы
|