XIX ғасырдың 40-60 жылдарындағы қазақтардың ортаазиялық хандықтармен қарым-қатынастары.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

XIX ғасырдың 40-60 жылдарындағы қазақтардың ортаазиялық хандықтармен қарым-қатынастары.

Материал туралы қысқаша түсінік
XIX ғасырдың 40-60 жылдарындағы қазақтардың ортаазиялық хандықтармен қарым-қатынастары туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

7.3 Отарлау және ұлт-азаттық күрес

Педагогтің аты-жөні:

Орбасова А

Күні:

9.01.2025ж

Сынып: 7 А

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

XIX ғасырдың 40-60 жылдарындағы қазақтардың ортаазиялық хандықтармен қарым-қатынастары.

Зерттеу сұрағы: Неліктен Орта Азия хандықтарының Қазақстанның оңтүстік аймақтарына экспансиясы күшейді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.3.1.5 халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау

7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру

Сабақтың мақсаты

Халықтың отаршылдыққа қарсы азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау және маңызына баға беру;

Батырлардың ұлт-азаттық күрестегі рөліне баға беру

Құндылықтар


Ұлттық мүдде:Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу;

Талап: Сыни және креативті ;

Ар-ұят: Академиялық адалдық қағидасын қолдау;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру



Өткен білімді еске түсіру


Оқушылармен амандасу.Оқушыларды түгелдеу.

Миға шабуыл

Тақтадан «Сандар сөйлейді стратегиясы арқылы» ой толғаймыз.

Сабақтың тақыры мен оқу мақсаты хабарланады

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ЕБҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру.


ҚБ

Мадақ

тау

Қазақстан тарихы Бес томдық. ІІІ т. – Алматы: «Атамұра», 2010 ж.

Жаңа білім




Мәтінмен жұмыс

Оқушыларға XVIII ғасырдағы Орта Азия мен Қазақстанның саяси картасын көрсетіп, Орта Азия елдерімен Қазақстан арасында қандай байланыс болуы мүмкін? деген сұрақ төңірегінде пікірлері айтылады. «Мықты ел екі әлсіз елдерді жаулап алу үшін оларды бір-біріне айдап салып әлсіреген кезде жаулап алады» деген Ф.Энгельстің пікірін талдатып, берілген цитатаның мағынасы ашылады. Бұл мысалды Қазақстанмен байланыстырып, қандай елдерге қатысты айтуға болады? т.б. жетелеуші сұрақтар қойып, сыныптық талқылау ұймдастырылады.

Зерттеу сұрақтары:

Хиуа, Бұхара және Қоқан хандықтары оңтүстік Қазақстан аумағын жаулап алуда қандай мақсатты көздеді?

Экспансияның қандай зардаптары болуы мүмкін?

Зерттеу және талдау

Тақырып мазмұнын ашатын мәтін таратылады.

1-тапсырма.Жаңқожа Нұрмұхамедұлы мен Есет Көтібарұлы бастаған көтеріліске қатысты сұрақтарға жауап беру.

Берілген 10 сұрақ арқылы Жаңқожа Нұрмұхамедұлы мен Есет Көтібарұлы бастаған көтерілісінесипаттама бере алады

2 тапсырма. Кескін картада Жаңқожа Нұрмұхамедұлы мен Есет Көтібарұлы бастаған көтеріліс аймағын көрсету.
Оқушылардың міндеті берілген карточкалардың бір-бірімен байланысын табу.

3 тапсырма. Жанқожа және Есет батыр бастаған көтерілісті кесте арқылы талдау.
ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау


Тапсырма

Жанқожа батыр бастаған көтеріліс

Есет батыр бастаған көтеріліс

Көтерілістің уақыты




Қамтыған аймағы




Барысы




Басты оқиға




Көтерілістің нәтижесі




Менің көзқарасым




Мәтінмен жұмыс




Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды


Оқушылар мәтінмен танысып, өзара талқылау жүргізеді. Мәтін мазмұны бойынша бір-біріне сұрақтар қоюын ұйымдастырыла

ды.

Дескрипторы:

Дескрипторы:
Кескін картада Жаңқожа Нұрмұхамедұлы бастаған көтерілісі қамтыған аумақты дұрыс айқындай алады.
Кескін картада Есет Көтібарұлы бастаған көтеріліс қамтыған аумақты дұрыс айқындай алады.

Дескрипторы.
Жаңқожа мен Есет батыр бастаған көтеріліс хронологиясын дұрыс айқындай алады.

Көтерілістердің қамтыған аумағын дұрыс айқындай алады.
Екі көтерілістің барысы, басты оқиғасы және нәтижесін ажырата алады, өзіндік баға бере алады

ЕБҚ оқушыға көмекші карточкалар арқылы тапсырма беру


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады




«Ең үздік жауап»













ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

«Екі жұлдық,бір ұсыныс»











Өзін-өзі бағалау



XVIII-ХІХ ғғ Қазақстан картасы











Артыкбаев Ж. О.
Казахское о
бщество в XIX веке традиции и инновации [Текст] / Отв. ред. Аргынбаев Х. КузембайулыА..- Караганда





"Полиграфия", 1993 г. http://www.nlrk.kz/data11/result/ebook_144/index.html#ps










Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева А.Т.

7 сынып. Қазақстан тарихы., Атамұра, 2012 ж.


Бекіту


Сабақты қорытындылау

«Балықтың қаңқасы»

Хиуа, Бұхара және Қоқан хандықтарының ХІХ ғасырдың соңғы ширегінде Ресей протекторатына өтіп кеткендігін айта отырып, Жаңқожа батыр мен Есет батырдың Жеке қабілетіне қатысты екі факт арқылы дәлелді оқушылардың сұрау арқылы қорытындылайды.

Үйге тапсырма

Есет пен Жанқожа батырлар бастаған ұлт-азаттық көтерілісіне SWOT талдау жасау

Оқушылар Балық қаңқасы әдісі бойынша тақырыпты

қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка





Кері байланыс

  • Сөйлемді жалғастыр:

  • Мен білдім

  • Мен үшін қызықты болды

  • Мен үшін жаңа ақпарат


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.02.2025
178
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі