ОІЖ, директордың орынбасары Өткелбаева А. А. Бекітемін:_______________ Күні:____________
Сыныбы: 8 Ә
Пәні: Қазақстан тарихы
Пән мұғалімі: Мұратбекұлы Мейрамбек
|
Тақырыбы |
XVIII ғасырдағы Қазақстан мәдениеті. |
|
|
Мақсаты |
XVIII Қазақстан өлкесін зерттеудегі Ресей және шетел ғалымдарының қосқан үлесінің маңызын көрсету. |
|
|
Жалпы мақсат |
Оқушылар берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санасады. Топпен жұмыс жасайды |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар 18 ғасырдағы қазақ әдебиеті туралы оқып біледі. Өз ойларын ортаға салады. 18 ғасырдағы қазақстан мәдениеті жайлы оқып біледі. |
|
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Кім жылдам, Аквариум, Салыстыру картасы |
|
|
Қолданылатын ресурстар |
Карта, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг |
оқушыларды 1 – 4 ке дейін санау арқылы топқа бөлу |
Оқушының мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып бір топ болып құралу |
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім Қызығушылық тарын ояту |
«Миға шабуыл» әдісі |
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау |
Әр топ сұраққа жауап береді |
|
Түсіну |
«Кім жылдам» әдісі арқылы топпен жұмыс жасау |
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру, соларқылы топен жарыс ұйымдастыру |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу Топпен жұмыс жасау |
|
Қолдану |
Өткен тақырыптарға байланысты байланысты «Аквариум» әдісі |
Өткен тақырыпты оқушыларға қысқаша қайталау мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады. |
|
Талдау |
Постермен жұмыс |
Топтарға жаңа тақырып бойынша сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Тақырыптар туралы өз ойларын суретке салады |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау |
|
Жинақтау |
Салыстыру кестесі |
Оқушыларға таырыптарды салыстыру білімдерін талдату |
Әр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді |
|
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшалары мен бағалау шкаласын беру |
Топпен және жеке өзін өзі бағалайды |
|
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин) |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
XVIII ғасырдағы Қазақстан мәдениеті.
XVIII ғасырдағы Қазақстан мәдениеті.
ОІЖ, директордың орынбасары Өткелбаева А. А. Бекітемін:_______________ Күні:____________
Сыныбы: 8 Ә
Пәні: Қазақстан тарихы
Пән мұғалімі: Мұратбекұлы Мейрамбек
|
Тақырыбы |
XVIII ғасырдағы Қазақстан мәдениеті. |
|
|
Мақсаты |
XVIII Қазақстан өлкесін зерттеудегі Ресей және шетел ғалымдарының қосқан үлесінің маңызын көрсету. |
|
|
Жалпы мақсат |
Оқушылар берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санасады. Топпен жұмыс жасайды |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар 18 ғасырдағы қазақ әдебиеті туралы оқып біледі. Өз ойларын ортаға салады. 18 ғасырдағы қазақстан мәдениеті жайлы оқып біледі. |
|
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Кім жылдам, Аквариум, Салыстыру картасы |
|
|
Қолданылатын ресурстар |
Карта, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг |
оқушыларды 1 – 4 ке дейін санау арқылы топқа бөлу |
Оқушының мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып бір топ болып құралу |
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім Қызығушылық тарын ояту |
«Миға шабуыл» әдісі |
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау |
Әр топ сұраққа жауап береді |
|
Түсіну |
«Кім жылдам» әдісі арқылы топпен жұмыс жасау |
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру, соларқылы топен жарыс ұйымдастыру |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу Топпен жұмыс жасау |
|
Қолдану |
Өткен тақырыптарға байланысты байланысты «Аквариум» әдісі |
Өткен тақырыпты оқушыларға қысқаша қайталау мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады. |
|
Талдау |
Постермен жұмыс |
Топтарға жаңа тақырып бойынша сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Тақырыптар туралы өз ойларын суретке салады |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау |
|
Жинақтау |
Салыстыру кестесі |
Оқушыларға таырыптарды салыстыру білімдерін талдату |
Әр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді |
|
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшалары мен бағалау шкаласын беру |
Топпен және жеке өзін өзі бағалайды |
|
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин) |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
шағым қалдыра аласыз













