Материалдар / XVIII ғасырдағы Қазақстан мәдениеті.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

XVIII ғасырдағы Қазақстан мәдениеті.

Материал туралы қысқаша түсінік
XVIII ғасырдағы Қазақстан мәдениеті туралы айтылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2019
627
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ОІЖ, директордың орынбасары Өткелбаева А. А. Бекітемін:_______________ Күні:____________Сыныбы: 8ӘПәні: Қазақстан тарихыПән мұғалімі: Мұратбекұлы Мейрамбек

ТақырыбыXVIII ғасырдағы Қазақстан мәдениеті.
МақсатыXVIII Қазақстан өлкесін зерттеудегі Ресей және шетел ғалымдарының қосқан үлесінің маңызын көрсету.
Жалпы мақсатОқушылар берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санасады. Топпен жұмыс жасайды
Күтілетін нәтижеОқушылар 18 ғасырдағы қазақ әдебиеті туралы оқып біледі. Өз ойларын ортаға салады. 18 ғасырдағы қазақстан мәдениеті жайлы оқып біледі.
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қолданылатын әдіс-тәсілдерКім жылдам, Аквариум, Салыстыру картасы
Қолданылатын ресурстарКарта, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңіТренингоқушыларды 1 – 4 ке дейін санау арқылы топқа бөлуОқушының мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып бір топ болып құралу
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылықтарын ояту
«Миға шабуыл» әдісі

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіруСлайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындауӘр топ сұраққа жауап береді
Түсіну«Кім жылдам» әдісіарқылы топпен жұмыс жасауЖаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру, соларқылы топен жарыс ұйымдастыруОқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білуТоппен жұмыс жасау
ҚолдануӨткен тақырыптарға байланысты байланысты «Аквариум» әдісіӨткен тақырыпты оқушыларға қысқаша қайталау мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасатуОқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.
ТалдауПостермен жұмыс



Топтарға жаңа тақырып бойынша сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Тақырыптар туралы өз ойларын суретке саладыБерілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау
ЖинақтауСалыстыру кестесіОқушыларға таырыптарды салыстыру білімдерін талдатуӘр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді

БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшаларыБағалау парақшалары мен бағалау шкаласын беруТоппен және жеке өзін өзі бағалайды
РефлексияСтикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)Оқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!