Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Сыныппен сәлемдесу,
оқушыларды түгендеу.
Алдыңғы білімді пысықтау
үшін «Бізден сұрақ, сізден
жауап» әдісі бойынша сұрақтарға жауап
береміз.
1. 60 жылдары Қaзaқстaнда қаншаға жуық этнос
өмір сүрді? 100
2. Тың өлкесінде қанша миллион тың игеруші
келді? 2
млн
3. 1970 жылы Қазақ КСР халқының саны қаншаға
жетті?13
млн
4. 1979 жылы адам саны қанша миллионға
жетті?14,6
млн
5. 1979 жылы санаққа сәйкес,
қазақтардың саны қаншаға
болды?
5,3
млн
6. КСРО – дағы соңғы халық
санағы қай жылы болды?1989
ж
7. 1989 жылғы санақ бойынша,
Қазақстанда қанша этнос өмір
сүрді?130
8. Урбандалу дегеніміз
не? Қала халқының меншікті үлесінің
артуы
9. «Дeмогрaфия» қaндaй
ғылым? Белгілі бір халықтың, ұлттың,
ұлыстың, этникалық
топтың санын, құрамы мен құрылымын, өсу не
кему динамикасын зерттейтін
әлеуметтік ғылым саласы.
10. Мегаполистіңмағынасы
не?Халқының саны 1 млн адамнан асатын
қала.
Сабақтың оқу
мақсатын бағалау критерийлерін
анықтау.
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
Мадақтау
«Ауызша
бағалау»
|
Презентация
|
Жаңа
білім
|
Зерттеу және
талдау
Зерттеу
сұрақтары
1.
Білім беру реформалары қазақ
қоғамына қалай әсер етті?
2. Білім беру реформаларының
басты жаңалықтары қандай
болды?
Зерттеу және
талдау
Оқушыларға 1946-1985 жж. білім
беру саласы туралы 4 дерек
беріледі.
1-тапсырма. Кестені
толтырыңыз.
№
|
Мерзімі
|
Реформалар
|
Реформалар
маңызы
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
PETT формуласы.
Білім беру және саласындағы өзгерістерді, ғылымның ерекшеліктерін
сипаттап жазыңыз. Артықшылықтары мен кемшіліктерін
түсіндіріңіздер.
Қазақстандық
ғалымдардың аты - жөні мен қызметтерін тауып еңбектеріне баға
бер.
Мәтіндегі көп
нүктенің орнына керекті сандық деректерді
жаз
Республикада 500 мың студент білім алатын
арнайы246 оқу орны болды. Соның
ішінде30мамандық бойынша дайындайтын
С.М. Киров атындағы Қазақ мемлекеттік университеті республикадағы
ең ірі оқу орны болды. Осылайша елімізде мамандар
даярларлау11есе өсті.Қазақстанда орта
мектептер ақпараттық және есептеу техникасының негіздері
курсын99 пайыз қамтыды,
тек1
пайызы ғана электронды
есептеутехникаларымен
жабдықталды.
Керекті
сандықдеректер: 246, 1, 500, 99, 30, 11.
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі
идеяны анықтайды
әр оқушы бір минут
сөйлеп, ақпаратты толық ашқан оқушы жеңіске
жетеді.
Дескриптор:
Білім беру және
саласындағы өзгерістерді, ғылымның ерекшеліктерін
сипаттайды;
Артықшылықтары мен
кемшіліктерін ажыратады;
Дескриптор:
Қазақстандық
ғалымдардың аты - жөнін
анықтайды.
Қазақстандық
ғалымдардың қызметтерін
атайды.
Қазақстандық
ғалымдардың еңбектеріне баға
береді.
Дескриптор:
Көпнүктенің орнына
керекті сандық деректерді
жазады.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«
Мадақтау»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Презентация
Б.Аяған, Х.М.
Абжанов, Д.А.Махат Қазіргі Қазақстан тарихы. Алматы. Раритет.
2010
Қазақстан ХХ ғасырдың екінші жартысынан
біздің уақытымызға дейін / құраст. - авт. О. Жанайдаров; қазақ
тіліне ауд. Т. Б. Рсаев; бас сурет. Л. И. Тетенко. - Алматы: Қазақ
энциклопедиясы, 2007. - 312бет:
сурет.
Деректер
|
Кері
байланыс
|
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты
болды
Маған ... бұл
болашақта қажет болады
Бұл ... қиындық
туғызды
Осы ... мені
ойландырды
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|