Ы. Алтынсарин "Дүние қалай етсең табылады?" ашық сабақ 5 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ы. Алтынсарин "Дүние қалай етсең табылады?" ашық сабақ 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ы. Алтынсарин "Дүние қалай етсең табылады?" ашық сабақ 5 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Тәрбиенің қайнар бұлағы

Педагогтің аты-жөні

Зилгарина Д.С.

Күні:

22.11.2024 ж.

Сынып: 5 «а»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ы. Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?» Кәсібінен нәсіп тапқан.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.4.1.көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу

Сабақтың мақсаты

Ыбырай Алтынсариннің шығармашылығы мен оның өмір жолын еске түсіреді.

Автордың ойын түсініп, көркем шығармадан алған әсерлерін сипаттап, хат немесе өлең жазады.


Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 м





1 м





2 м







3 м








2 м

Психологиялық ахуал

«Жүректен жүрекке»

Ашық сабағымызды жылы лебіз бен сәттілік тілеуден бастайық.


Топқа бөлу.

«Тақия» әдісі бойынша.

«Кәсіп» және «Еңбек» топтары.


Үй тапсырмасын сұрау.

Оқушылар, сіздерге Ыбырай аталарыңның бірнеше сұрақтары бар екен. Қане, жауап берейік.



Әңгіме бойынша сұрақтар.

Educaplay платформасы



Миға шабуыл.

«Еңбекке  бейім  болсаң,  қатарыңнан  кейін  болмайсың»  деген  халық  даналығы  нені білдіреді?


Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Дүние қалай етсең табылады?» әңгімесі Кәсібінен нәсіп тапқан.

Жылы лебіздерін білдіре отыра, жүректі бір-біріне табыстайды

«Тақия» таңдап, топқа бөлінеді.


Жазушының өмірі мен шығармашылығына байланысты сұрақтарға жауап береді.


Шығармаға байланысты сұрақтарға жауап береді.



Сұраққа жауап береді. Бүгінгі сабақты болжайды.












1 балл







2 балл



«Жүрек» көрнекілік




«Тақия» көрнекілік


https://studio.d-id.com/share?id=5b8299b9eda9dc82e89e68547934f8df&utm_source=copy


https://www.educaplay.com/learning-resources/21454463-learning_resource.html



Сабақтың ортасы


8 м

















10 м














3 м






5 м

1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс тапсырмасы.

Топтық жұмыс.
«Пирамидаға негізделген тарих» әдісі

Кейіпкер.

Кейіпкерді сипаттайтын екі сөз.

Оқиға орнын көрсететін үш сөз.

Негізгі мәселені білдіретін төрт сөз.

Бірінші оқиға туралы 5 сөз.

Екінші оқиға туралы 6 сөз.

Үшінші оқиға туралы 7 сөз.




2-тапсырма. Жеке жұмыс.

«РАФТ» әдісі

Р – оқушы

А – автор

Ф – хат

Т – Ыбырай Алтынсаринға хат





Сергіту сәті.

«Мамандық атаулары»


3-тапсырма. Дәптермен жұмыс. Еңбек туралы өлең.

Еңбекті сүй, құрметте,

Керек болар еңбек те.

Еңбек етсең емерсің,

Жақын болшы еңбекке.


Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс.

Суретпен жұмыс.


Әңгімедегі орын алған оқиғаларды еске түсіріп, пирамидаға жазады.











Сұрақтың жауабын суреттер арқылы табады.



Шығармадан алған әсерлері бойынша авторға хат жазады.






Маманлық атауларын табады.






Өлеңді дұрыс құрастырып дәптерге жазады.



2 балл











2 балл












1 балл
























Үлестірмелі қағаз




с Shape1

Слайд

ла

Сабақтың соңы

Сабақты қорытындылау


3 м

4-тапсырма. «Суреттер сөйлейді» әдісі

Суреттер арқылы еңбек жайлы мақал-мәтелдер.


Үй тапсырмасы: «Болашақта кім болуды армандайсың?» шығарма жазу.

Суреттер арқылы мақал-мәтелдерді табады.












2 балл






Кері байланыс

3 м



Бағалау

2 м

«Мұғалімге хат» әдісі



































«Жақсы ауылының №1 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ




Ашық сабақ

«Ыбырай Алтынсарин

«Дүние қалай етсең табылады?»

Кәсібінен нәсіп тапқан»

Сынып: 5 «а»















Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі: Зилгарина Д.С.


2024-2025 оқу жылы


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.01.2025
103
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі