Материалдар / Ы.Алтынсарин "Дүние қалай етсең табылады?"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ы.Алтынсарин "Дүние қалай етсең табылады?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2019
716
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары






Қостанай қ.

ФМБ НЗМ

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Тәрбиенің қайнар бұлағы»


Мектеп: Ғ.Ақтаев атындағы


Сынып:

5 Т1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ыбырай Алтынсарин. «Дүние қалай етсең табылады?»

Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме)

Т/Ж2.Әдеби шығарманың тұжырымдамасы

.


Сабақтың мақсаты

Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау

Жетістік критерийі

  • Әдеби шығарманы түсінеді;

  • Әдеби шығарманының тақырыбы мен идеясын анықтайды.

Тілдік мақсаттар

диалект сөздерді сөздерді жатқа айта алады. Негізгі сөздер мен тіркестер: әйдік, реуішті

Құндылықтар

Өмір бойы білім алу, Құрмет, Ынтымақтастық.

Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу

Шет ел әдебиетіндегі еңбек тақырыбы бойынша шолу жасау.

АКТ дағдысын қолдану

Презентация

Өмірмен байланыс

Еңбек етуге шақыру.

Пәнаралық байланыс

Қоғам, қазақ тілі.

Алдыңғы білім

«Атымтай Жомарт»

Сабақ барысы

Жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекеттер


Дереккөздер

Сабақтың басы

Ой шақыру

4 минут

Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу.

Қызығушылықты ояту. Тақырыпты болжау.Топқа бөлу.

«Мозайка» әдісі арқылы. Төменде берілген сурет қиындылары арқылы 4 топқа бөлінеді, шығарма мазмұнын болжауға тырысады.

Picture 1 Picture 2



Picture 3



Сабақтың тақырыбы, мақсаты хабарланады.

Күтілетін нәтижелер белгіленеді.


слайд

Сабақтың

ортасы

3 минут








6 минут








3 минут









2 минут









2 минут





4 минут






8 минут









8 минут















2 минут

Мағынаны тану кезеңі. Ой шақыру. Топтық жұмыс.

Shape1

Shape2

Shape4 Shape3

Еңбек



Shape6 Shape5

Shape7



Талқылау. Топтар ортаға шығып, жұмыстарын қорғайды.

-Еңбек дегеніміз не?

-Еңбек етуге ерінген адам қандай болады?

-Еңбек етсең, бай боласың дегенді қалай түсінесіңдер?



Тапсырма. Жұптық жұмыс.

Сәйкестендіру.


Өксіген

жаныңда, маңында.

Қынарда

орын, қоныс.

Жай

шөлдеген мағынасында.

Жанабында

Француз ақшасы

Франк

жағасында, маңында.


Тексеру.

Өксіген - шөлдеген мағынасында.

Қынарда - жағасында, маңында.

Жай - орын, қоныс.

Жанабында - жаныңда, маңында.

Франк - Француз ақшасы

Талқылау.

Кері байланыс.

Жұптық жұмыс.



Оқушылардың назарына Ыбырай Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?» әңгімесі қойылады.

http://bilimland.kz/kk/content/lesson/7527

Тапсырма. Топтық жұмыс.

1 топ: Кейіпкерлерге постер арқылы мінездеме береді.

2 топ: Кейіпкерлер әрекеттерін ментальды карта арқылы қорғайды.

3 топ: Әңгіменің негізгі идеясы мен құндылығы бойынша постер жасайды.

4 топ: Шығарманың өмірмен байланысы және біздің көзқарасымыз.



Талқылау. Топтар ортаға шығып, жұмыстарын қорғайды.

Кері байланыс.

Топтық бағалау. (Әр оқушыға қызыл, сары, көк түстердегі қағаз қиындыларын үлестіріп беру. Осы қағаздарды көтеру арқылы өзге топты бағалайды.)

Қызыл түс – түсініксіз, кемшіліктерін атап кетер едім.... немесе ұсынысым бар

Сары түс – сұрағым бар

Көк түс – барлығы жақсы, түсінікті



«Шеңбер» ойыны.

Қайыршы Антонға бейтаныс кісінің ақылы қалай әсер етті?

Антон қандай қорытынды шығарды?

Антон сияқты сенің бірге оқыған досың тіленшілік қылып тұрса не істер едің?

Болашақта кім болам деп армандайсың?
Бұл әңгіменің басты тақырыбы не жайында баяндалған екен?

Ыбырай аталарыңның еңбек тақырыбына жазған тағы қандай әңгімелерін білесіңдер?


Жетістік критерийлері:

  • Әдеби шығарманы түсінеді;

  • Әдеби шығарманының тақырыбы мен идеясын анықтайды.

Слайд




















Үлістірмелі қағаз,

Слайд












Слайд









http://bilimland.kz/kk/content/lesson/7527










слайд

Сабақтың

аяғы

3 минут

Рефлекция

О қушылар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы төменде берілген суреттегі сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады.

слайд

Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын?

Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау





Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма?

Барлық оқушылар ОМ жетті ме?

Егер жоқ болса, неге?

Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме?

Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?


Жалпы бағалау






Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:




Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:


Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!