Ынталандыру.
1941 жылдың 22 маусымы күні,
шамамен таңғы сағат 4 кезінде фашистік Герман әскері КСРО-ның батыс
шегарасына басып кірді. Осылайша тарихта ІІ Дүниежүзілік соғыстың
шығыс майданы - Ұлы Отан соғысы басталды.
1945 жылы 9 мамырда
Кеңес қызыл армиясы Германияның астанасы Берлин қаласының төбесіне
Жеңіс туын тікті.Жеңіс күні -
Қазақстанда мамырдың
9-ы (БатысЕуропада 8 мамырда, себебі Капитуляция
актіне Орталық Еуропа уақыты бойынша 22:43 қолтаңба
қойылды, ал бұл Мәскеу уақыты бойынша 0:43,
яғни
9 мамыр) мемлекеттік мереке болып
табылады.
Мақсат қою (мәселелі
жағдаят)
– Уақытты білу не үшін қажет
екен?
Қандай уақыт өлшем бірліктерін
білесің?
Бір тәулікте неше сағат
бар?
Бір сағатта неше минут
бар?
Уақыт бірліктерін олардың
арақатысына сүйеніп қалай түрлендіруге
болады?
Сонымен, біздің сабақтың
мақсаты – уақыт (мин, сағ, тәул.) бірліктерін олардың арақатысына
сүйеніп түрлендіру.
Ұжыммен
жұмыс
2сағ 15мин-
90мин= 45 мин
310с +4мин
55с=605с
6 мин40с :
8=50с
150с
x6 =900с
5 сағ20 мин :
4=80мин
Қиындықтарды
түзету
Мұғалім тапсырманың орындалу
дұрыстығын тексереді.
– Кімде қиындық
туындады?
– Сіз қай жерде қателік
жібердіңіз?
– Жіберілген қателіктің себебі
неде?
Мұғалім оқушыларға
оқулықтағы
№ 2-тапсырманы өз беттерімен
орындауды ұсынады.

1 күнде = 15
беттен
15 бетті әр бетін
7минуттан=
105 минут
3 күн = 315минут= 5сағ
15мин
11:35 - 09:30 = 2сағ 5
мин
– Өзіндік жұмыс кезінде қиындық
туындамаған балалар өз іс-әрекетіңіздің мақсатын
құрастырыңыз.
№4
Топпен
жұмыс
А)
90:10=9 қорап
Ә)
150: 15= 10 қатар
сап
№5-тапсырманы жұппен практикалық жұмыс
түрінде орындатуға болады. Оқушылардың алдарына сағаттардың
макеттері беріледі. Әрбір келесі сағаттағы уақытқа дейін қанша
уақыт өткенін анықтайды. Жауабын минут және секундпен
өрнектейді.

0
8сағ
39минут 15с
=
4минут
5с
08сағ
43 минут
10с
=
1
4сағ
25минут
01с
=
1 минут
52 с
14сағ
26минут
53с
=
№7-тапсырманы жұппен орындатуға болады.
Оқушылар кесте бойынша әр сыныптың
тәрбие сағаты қанша уақытқа созылғанын
анықтайды.
1сынып 35 минутқа
созылды
2сынып 40 минутқа
созылды
3сынып 1сағат 10 минутқа
созылды
4сынып 1сағат 30 минутқа
созылды
Өткенмен
жұмыс
Саралау тәсілі: «Тапсырма»
арқылы жүзеге асады
№8-тапсырманы өз беттерімен
орындайды. Эталонмен тексеру
ұйымдастыруға болады.
№9-тапсырма практикалық жұмыс болып
табылады. Оқушылар фигуралардың ұзындығы мен енін сызғышпен өлшеп
анықтайды. Фигуралардың периметрін және ауданын табады. Ол үшін
қажетті формуланы жазады.
№10-тапсырма зерттеушілік қасиетті талап
етеді. Теңдіктер дұрыс болуы үшін өрнектерге жақшалар
қояды.
100 – (45 + 75 : 5) = 40 100 –
(45 + 75) : 5 = 76
(100 – 45 + 75) : 5 = 26 (100
– 45) + 75 : 5 = 70
ЕҚҚЕО
Қарқынды
оқушыларға :
Қарқыны баяу
оқушыларға:
«Дұрыс және бұрыс»
ойыны
Тапсырма
|
Дұрыс
|
Бұрыс
|
Бір тәулікте 14 сағат
бар.
|
|
+
|
Бір сағатта 60 минут
бар.
|
+
|
|
Бір минутта 120 секунд
бар.
|
|
+
|
Секунд уақыттың ең үлкен өлшем
бірлігі.
|
|
+
|
Секундті өлшейтін құрал секунд
өлшеуіш
|
+
|
|
|
Дескриптор:
Уақыт өлшем бірліктерін
біледі
Қолдану ерекшеліктерін
анықтайды
-3балл.
Дескриптор:
1.Есептің шешуін табады,
жазады.
2.Сұрағын
қояды.
2.Өрнек
құрастырады.
3.
Шешуін, жауабын
жазады.
4.Жауабын сағат және минутпен
өрнектейді.
2балл.
Дескриптор:
Сағаттардағы көрсетілген
уақыттарды анықтайды.
Көрсетілген өлшем бірліктеріне
өрнектейді.
2
балл.
Дескриптор:
Практикалық іс әрекеттермен
жүргізе алады
Пайдалану ерекшеліктеріне мән
береді
Сұрақтарға жауап
береді
-3балл.
|