Материалдар / Уақыт-сый
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Уақыт-сый

Материал туралы қысқаша түсінік
ттттттттттттттттттттттттттттааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
2092
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары



Сабақ : № 2

Мектеп: «№8 орта мектеп» МКМ

Күні:

Мұғалім: Утамуратова С.К.

Сынып: 7 г

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Уақыт - сый

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

О5. Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді оқу

7.О5. Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсыну.

Сабақ мақсаты:

Оқушылардың барлығы

  • Мақалдағы және суреттегі мазмұн сәйкес келеді.

  • Сахналанған көрініс мазмұны анық, рөлде жақсы ойнады;

Оқушылардың көпшілігі

  • Мақалдағы және суреттегі идея негізінен келеді.

  • Сахналанған көрініс идеясы анық, тәрбиелік мәні бар;

Оқушылардың кейбірі

  • Мақалдағы және суреттегі идея толық сәйкес келеді.

  • Сахналанған көрініс өмірмен байланысты.

Пәнаралық байланыс:

Сурет өнері

Тілдік мақсаттар:

Оқушылар:

Суретті сипаттау үшін нақ осы шақ қолдана алады.

Уақыт тақырыбына қатысты жаңа сөздер мен терминология.

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

Келесі көріністе сіздер ………………………….. көре аласыздар.

Назарларыңызға ұсынылған суретте ………………… бейнеленген.

Осыған дейін меңгерілген білім

І тарау бойынша сөздік қорын дамытып, айтылым дағдыларын дамытты. Қазақ тіліндегі екпін түрлерін дұрыс қолдануға дағдыланды.

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақ басы

3 мин


Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.

Уақыт тақырыбына қатысты суреттердің мазмұнын ашады.

Мұғалім: «Бүгінгі сабақта керісінше жұмыс жасаймыз, мақалдың мәнін түсініп, сурет арқылы береміз».

Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады;

Жетістік критерийлерін болжайды;

Жетістік критерийлерімен танысады.


Сабақ ортасы

7 мин


















25 мин












1-тапсырма.

Топқа бөліну. Өздерінің нұсқаларын тексеру үшін тақтаға шығарылған толық нұсқасымен сәйкестендіреді.

  • Уақыт тас екеш тасты да тоздырады.

  • Елу жылда ел жаңа.

  • Уақыт керуеніне бөгет жоқ.

  • Уақыттың бос өткені - өмірдің бос кеткені.

  • Жан жарасына уақыт емші.

  • Жыл деген ат басын бұрғанша,
    Ай деген аунап тұрғанша.

  • Әрнәрсе уақытымен қызықты.

  • Басталған ай – туралған ет.

  • Уақыт – алтын.

  • Әр гүлдің иісі өз уақытында аңқиды.

2-тапсырма. Мақалды оқыңыз.

  • Мақалдың мазмұнын, астарлы мәнін топта талқылаңыз,

  • Мәмілеге келіп, мақалдың астарлы мәнін суретке салыңыз, өмірден мысал тауып, сахналанған көрініс дайындаңыз.

  • Басқа топтарға өз суретіңізді және сахналанған көрінісіңізді көрсетіңіз.

  • Сұрақтарға жауап беріңіз.

3-тапсырма. Кері байланыс.

Жетістік критерийлері бойынша топқа кері байланыс беріңіз. Әр топ 2 минут сөйлейді.

Жетістік критерийлері

  • Сурет мақал идеясын ашады;

  • Мақалдың мәні өмірден келтірілген мысалға сәйкес келеді.

  • Сахналанған көрініс түсінікті, анық болды.


Сабақ соңы

5 мин


Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.

Сабақта маған не пайдалы болды?

Сабақта маған не қызықты болды?

Сабақта маған не қиын болды?


Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциация үш түрде іске асады:

1- үлгерімі төмен оқушыларға қолдау топтық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан көрсетіледі.

2 –оқушылардың тапсырмасынан күтілетін нәтиже дифференциацияланған.


Оқушылар бір-бірін дискрипторлар арқылы бағалайды. Сол арқылы кері байланыс беріледі.

Сабақ философияға қатысты болғандықтан, белсенді азаматтық позициясын қалыптастыруға септігін тигізеді. Сабақта оқушылардың өміріне қауіпті ештеңе пайдаланылмайды. PowerPoint таныстырылымы қолданылады.

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?

Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады.

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2..

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!