Уақыт.Сағат.Минут. Сүйікті ертегілеріміз

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Уақыт.Сағат.Минут. Сүйікті ертегілеріміз

Материал туралы қысқаша түсінік
1-Сынып. Математика пәнінен ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы






Бөлім:

Салт-дәстүр және ауызәдебиеті. 3В. Шамалар. Уақытты бағдарлау

Мұғалімнің аты-жөні

Калияскарова Айгерим Буркиткызы

Күні:

19.02.2025

Сынып: 1 Б

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Уақыт. Сағат. Минут / Сүйікті ертегілеріміз 84 саб

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1. 1. 3. 5 уақытты циферблат бойынша 12 сағаттық форматта анықтау/уақыт өлшем бірліктерін (минут, сағат) ажырату;

1. 1. 3. 1 ұзындық/масса/ көлем (сыйымдылық)/уақыт шамаларын ажырату, оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдау, өлшемдер жүргізу

Сабақтың мақсаты

  • уақытты циферблат бойынша 12 сағаттық форматта анықтайды;

  • уақыт өлшем бірліктерін (күн, апта, ай, жыл) ажыратады;

  • уақыт шамаларын ажыратады, оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдайды, өлшемдер жүргізеді

Ұлттық құндылықтар

Жасампаздық пен жаңашылдық айы

«Жаңашылдық – заман талабы»

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


7 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Уақыт жүйрік бәрінен,

Қайтпайды еш өкінбе.

Өз уақытың ең қымбат

Өзің оны үнемде!


Өткен тақырыпқа шолу, жаңа тақырыпты ашу

Балалар бүгін маған ватсап желісіне хабарлама келді.

Кімнен деп ойлайсыңдар?

Ертегілер елінен “Уақыт патшалығы” атты ертегіден келіпті.

Хабарламаны тыңдаймызба?

Жыл атаның видео хабарламасын тыңдайық.

Жыл атаның балаларымен немерелеріне көмектесемізбе?

Онда алдымен топқа бөлініп алайық.

Ол үшін қима қағаздардағы ай аттары бойынша топтарға отырамыз

  1. топ Қыс

  2. Топ. Көктем

  3. Топ. Жаз

  4. Топ Күз

-Ендеше бүгінгі сабағымызда да уақыттың өлшем бірліктері туралы білімімізді кеңейтетін боламыз.

Сабақ мақсатын хабарлау.


Сабақ мақсатын орындауға «Уәде береміз!»

Ал уақытты қалай анықтаймыз?

Сағатты қай жерлерден көруге болады?

Біз сағатты қолданамызба?


Өлең жолдарын

бірге қайталап жаттайды



Сұраққа жауап береді.












Оқушылар топқа бөлініп отырады



Сабақ мақсатымен танысады,

«Уәде береді!»




Басбармақ

Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.





Оқушылардың жауаптарын толықтырып, кері байланыс беріп отырады














Слайд






Видео








Ай аттары жазылған қағаздар








Слайд

Сабақтың ортасы

35 мин









































Қыс мезгіліне берілген тапсырма (Ұ) 1- тапсырмада «Ауызша жаттығу» жүзеге асады.

Анықтамамен жұмыс.

1) Неше минут өтті?

2 тапсырма: «Б.Б.Б» әдісімен

Ж: 2сағ10мин, 3 сағ15мин, 2 сағ50мин, 4сағ20мин.


Көктем мезгіліне берілген тапсырма

Сергіту сәтінде «Күн мен түн» ойыны ойналады.

(Д, Ж) 3- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

3) Есептердің қысқаша жазылуы мен сұлбасын табыңдар. Оларды шығарыңдар.

А)2-сұлба.

Ш: 6-4=2

Ж: 2 қазақ ертегісін артық оқыды.

Ә) 1-сұлба.

Ш: 10-4=6

Ж: 6 қазақ ертегісін оқыды.

Жаз мезгіліне тапсырмасы. «Өздік жұмыс» әдісімен жүреді. Дәптердегі тапсырмалармен жұмыс болады.

1-тапсырма. Бос орындарға

Тиісіті айларды сызып қос.

2-тапсырма. Минут тілін -қызыл, сағат тілін -көк түске боя. Уақытты жаз.


Күз мезгіліне тапсырма:Қызықты тапсырмалар. Сандарды таңдап, мәні 9-ға тең болатын мысалдар құрастырыңдар.

5+4=9 5+1+3=9

Апта күндерін ретімен орналастырыңдар.

Сағат 15:20 алдарыңдағы сағаттан көрсетеміз.

Балалар маған тағыда Жыл атадан видео хабарлама келді.


Тапсырма орындайды

























Ойын ойнайды.

Тапсырма орындайды
















Тапсырма орындайды








Видеоны көреді


Дескриптор:

Сағаттардағы уақытты анықтайды -жарайсың!

Сағаттардағы уақытты анықтауда көмек қажет етеді-жақсы!

Сағаттардағы уақытты анықтауда өрескел қателеседі-талпын!













Дескриптор:

Есептерді шығарып, жауабын анықтайды, өрнектер құрады -жарайсың!

Есептерді шығарып, жауабын анықтайды, өрнектер құруда көмек қажет етеді-жақсы!

Есептерді шығаруда, жауабын анықтауда, өрнектер құруда өрескел қателеседі-талпынады

Дәптермен жүмыс жасап, тапсырмалады орындайды.





Дескриптор:

Тапсырманы дұрыс орындайды-жарайсың!

Тапсырма орындауда аздап қателеседі-жақсы!

Тапсырма орындауда өрескел қателеседі -талпын!

Матема-тика

1-сынып 2-бөлім 44-45-бет





Сағаттар































Жұмыс дәптері





Қима сандар








видео

Сабақтың соңы

3 мин

Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі бойынша өтеді.Мұғалім сабаққа белсене қатысқан барлық оқушыны мадақтап, қалған оқушыларды да белсенділік танытуға шақырады.

Жасыл түс – барлығын түсіндім. Сары түс – маған көмек керек. Қызыл түс – ешнәрсе түсінбедім.


Бағдаршамның түсін басып сабаққа кері байланыс береді.


Интерактивті тақта































Мен Уақыт патшалығынын Жыл атты патшасымын. Менің мінездері әр түрлі төрт ұлы бар. Олар: Көктем, Жаз, Күз және Қыс. Осы төрт ұлымнан әрқайсысында үш баладан бар. Көктем ұлымнан Наурыз, Сәуір және Мамыр атты үш немерем бар . Ал Жаз ұлымнан Маусым, Шілде, Тамыз атты немерелерім, Күз ұлымнан Қыркүйек, Қазан, Қараша атты немерелерім тараса, ал Қыс ұлымнан Желтоқсан, Қаңтар, Ақпан атты немерелерім бар.

Мен өз тағыма мұрагер етіп ұлдарымды емес, немерелерімді тағайындауды жөн көріп отырмын . Уақыт патшалығының тағына немерелерінің арасынан біреуін тағайындайтынымды жария етемін. Сонымен қатар, мұрагерлер білімді, өнерлі, халыққа қызмет етуі керек.

Оқушылар менің сіздерге шығуымнын себебі менің немерелеріме математикадан тапсырмаларды орындауға көмектесулеріңді сұраймын. Қай баламның балалары өздерін белсенді көрсетсе сол немеелерімді патша тағына тағайындаймын.












3 2 5 6 8 4 1 5 2 1 6 3 4




Изображение 5










Изображение 6









Изображение 8







Изображение 10





































Қаңтар

Сәур

Тамыз

Қазан

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.02.2025
109
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі