Мағынаны тану
кезеңі.
ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ.
1-тапсырма. Жеке
жұмыс.
Өлеңдерді салыстыра оқып,
талдаңдар.
1.Мағынасын
ашу.
2.Нақты белгілерінен мысал
келтіру.
3.Мәтіннен нақты дәлелдер
келтіру.
«Қол сағат»
тобы
1-мәтін:
1.Мазмұны: (1 сөйлем)
________________________
2.Мысалы: (1
сөйлем)_______________________
3.Мәтіннен дәлелдер: (2
сөйлем)_____________
«Құм сағат»
тобы
2-мәтін:
1.Мазмұны: (1 сөйлем)
_________________________
2.Мысалы: (1
сөйлем)____________
3.Мәтіннен дәлелдер: (2
сөйлем)_____________
«Қабырға сағат»
тобы
3-мәтін:
1.Мазмұны: (1 сөйлем)
________________________
2.Мысалы: (1
сөйлем)____________
3.Мәтіннен дәлелдер: (2
сөйлем)_____________
«Бас бармақ» әдісі арқылы
кері байланыс беру.
ӘТН. Сұраулы
сөйлем
Жауап алу мақсатымен сұрай
айтылған сөйлемді сұраулы сөйлем дейміз.Сұраулы сөйлемдер мынадай
жолдармен жасалады:
а) ма,ме,ба,бе,па,пе
сұраулық шылауларының қатысуы арқылы.
Мысалы: Балтабек деген
жігіттің үйін білесіз бе?(С.Мұқанов)
ә) сұрау есімдіктерінің
қатысуы арқылы.
Мысалы: Күйігің не? Одеген
сөзің? Сенде қандай күйік болушы
еді?(М.Әуезов)
б) ғой,ә,ше,
шылауларының,шығар,
болар деген сөздердің
қатысуы арқылы.
Мысалы:
-Балалар пойызы осы ғой,ә?
Балалар пойызы осы шығар? Балар пойызы осы
болар?
-Асан үйінде
екен.
-Қалима
ше?
2-тапсырма.
Жазылым.
Дәптермен
жұмыс
1-топ. Өлең мазмұнын сұраулы сөйлемге
айналдырып жазыңдар.
2-топ. Сұраулы сөйлемдердің жасалу
жолдарын анықтаңдар.
3-топ. Берілген суреттегі іс әрекетті
сұраулы сөйлемге айналдырып жазыңдар.
Сергіту
сәті
«Құм сағат » уақытымен
графикалық диктант жазу
ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН.
3-тапсырма. Берілген
жағдаяттарды топ арасында шешіңдер.
|
Оқушылар өлеңдерді салыстыра
оқып, талдау жасайды.
Мәтін тақырыбын, мәселесін
анықтайды.
Мәтіннен дәлелдер келтіре
алады.
Ережемен танысады,сұраулы
сөйлемдердің жасалу жолдарын анықтайды.
Оқушылар топқа берілген
тапсырмаларды орындайды.Тақтамен,
дәптермен жұмыс жасайды. Топта
талқылап жазады.
Жағдаятпен
танысады;
Шығу жолын
іздейді;
Қорытынды шешімін
ұсынады.
|