Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім: Жасөспірім және заң

    Мектеп: №3 М.Ломоносов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі КММ


    Күні: 20.02.2023 ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Байгубекова Г.Б

    Сынып: 8

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Уақытты қадірлеу – жасөспірім үшін заңдылық

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау;

    8.4.4.4 - жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану;

    Сабақ мақсаты

    «Уақытты қадірлеу – жасөспірім үшін заңдылық» тақырыбындағы тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтайды;

    жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады;

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    тар

    Сабақтың басы

    7 мин



    І. Ұйымдастыру кезеңі.

    -Оқушылармен сәлемдесу;

    - оларды түгендеу;

    - дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу.

    - топқа бөлу.

    1-топ: «Қол сағат»


    2-топ: «Құм сағат»


    3-топ «Қалта сағат»


    Ынтымақтастық атмосферасы

    «Біз қандаймыз? »




    Үй тапсырмасын сұрау

    «Кемеден келген хат » әдісі арқылы үй тапсырмасын бекіту



    1 топ. Жасөспірімдердің киіну ерекшелігін айтады.

    2 топ. Жасөспірімдердің тамақтану ерекшелігін айтады.

    3-топ. Бұрынғы тәрбие мен қазіргі тәрбиені салыстыра айтады.



    «Құс» әдісі арқылы үш топ бір – біріне кері байланыс береді.



    Оқылым алды. Тақырыпты болжау үшін бейнеролик көрсетіледі.


    Сабақтың тақырыбы, мақсаты ,бағалау шкаласы және дескриптормен таныстырады.

    Кезекші оқушы сыныпты түгендеп, мәлімет береді.

    Дәптерлеріне бүгінгі күнді жазады.
















    Оқушылар үй тапсырмасын орындайды.














    Қ-қызықты тұсы

    Ұ-ұсыныс

    С-сұрағым бар




    Бейнероликті көреді,тақырыпты болжайды.


    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.



    ҚБ

    Өте жақсы,

    Жарайсың!

    Оқушы өзін өзі

    «Смарт сағат» арқылы балдық жүйемен бағалау





    ҚБ

    «Жарайсың!» , «Өте жақсы!» т.б. мадақтау сөздерімен бағаланады












    Оқу-құралдары






    Оқулық,

    8-сынып














    https://youtu.be/cmod1kXnV0k

    Сабақтың ортасы

    35 мин






















    Мағынаны тану кезеңі.

    ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

    1-тапсырма. Жеке жұмыс.

    Өлеңдерді салыстыра оқып, талдаңдар.

    1.Мағынасын ашу.

    2.Нақты белгілерінен мысал келтіру.

    3.Мәтіннен нақты дәлелдер келтіру.

    «Қол сағат» тобы

    1-мәтін:

    1.Мазмұны: (1 сөйлем) ________________________

    2.Мысалы: (1 сөйлем)_______________________

    3.Мәтіннен дәлелдер: (2 сөйлем)_____________


    «Құм сағат» тобы

    2-мәтін:

    1.Мазмұны: (1 сөйлем) _________________________

    2.Мысалы: (1 сөйлем)____________

    3.Мәтіннен дәлелдер: (2 сөйлем)_____________

    «Қабырға сағат» тобы

    3-мәтін:

    1.Мазмұны: (1 сөйлем) ________________________

    2.Мысалы: (1 сөйлем)____________

    3.Мәтіннен дәлелдер: (2 сөйлем)_____________



    «Бас бармақ» әдісі арқылы кері байланыс беру.




    ӘТН. Сұраулы сөйлем

    Жауап алу мақсатымен сұрай айтылған сөйлемді сұраулы сөйлем дейміз.Сұраулы сөйлемдер мынадай жолдармен жасалады:

    а) ма,ме,ба,бе,па,пе сұраулық шылауларының қатысуы арқылы.

    Мысалы: Балтабек деген жігіттің үйін білесіз бе?(С.Мұқанов)

    ә) сұрау есімдіктерінің қатысуы арқылы.

    Мысалы: Күйігің не? Одеген сөзің? Сенде қандай күйік болушы еді?(М.Әуезов)

    б) ғой,ә,ше, шылауларының,шығар,

    болар деген сөздердің қатысуы арқылы.

    Мысалы:

    -Балалар пойызы осы ғой,ә? Балалар пойызы осы шығар? Балар пойызы осы болар?

    -Асан үйінде екен.

    -Қалима ше?


    2-тапсырма. Жазылым.

    Дәптермен жұмыс

    1-топ. Өлең мазмұнын сұраулы сөйлемге айналдырып жазыңдар.


    2-топ. Сұраулы сөйлемдердің жасалу жолдарын анықтаңдар.


    3-топ. Берілген суреттегі іс әрекетті сұраулы сөйлемге айналдырып жазыңдар.




    Сергіту сәті

    «Құм сағат » уақытымен графикалық диктант жазу





    ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

    3-тапсырма. Берілген жағдаяттарды топ арасында шешіңдер.



    Оқушылар өлеңдерді салыстыра оқып, талдау жасайды.

    Мәтін тақырыбын, мәселесін анықтайды.

    Мәтіннен дәлелдер келтіре алады.







































    Ережемен танысады,сұраулы сөйлемдердің жасалу жолдарын анықтайды.






























    Оқушылар топқа берілген тапсырмаларды орындайды.Тақтамен,

    дәптермен жұмыс жасайды. Топта талқылап жазады.


















    Жағдаятпен танысады;

    Шығу жолын іздейді;

    Қорытынды шешімін ұсынады.










    Дескриптор:

    Мәтін тақырыбын, мәселесін анықтайды.

    Мәтіннен дәлелдер келтіре алады.

    ҚБ











    ҚБ







    Қалыптастырушы бағалаулар

    ҚБ мақтау мадақтау











    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Байгубекова Гулсин Бурилбаевна
    26 Ақпан 2023
    929
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Уақытты қадірлеу - жасөспірім үшін заңдылық

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Уақытты қадірлеу - жасөспірім үшін заңдылық

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Уақыттың қадірін бағалауға, алтын уақытымызды кітап оқуға, үнемді пайдалануға жасөспірімдерді баулу мақсатында құрастырлыған қазақ тілі пәнінен 8 сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім: Жасөспірім және заң

    Мектеп: №3 М.Ломоносов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі КММ


    Күні: 20.02.2023 ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Байгубекова Г.Б

    Сынып: 8

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Уақытты қадірлеу – жасөспірім үшін заңдылық

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау;

    8.4.4.4 - жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану;

    Сабақ мақсаты

    «Уақытты қадірлеу – жасөспірім үшін заңдылық» тақырыбындағы тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтайды;

    жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады;

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    тар

    Сабақтың басы

    7 мин



    І. Ұйымдастыру кезеңі.

    -Оқушылармен сәлемдесу;

    - оларды түгендеу;

    - дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу.

    - топқа бөлу.

    1-топ: «Қол сағат»


    2-топ: «Құм сағат»


    3-топ «Қалта сағат»


    Ынтымақтастық атмосферасы

    «Біз қандаймыз? »




    Үй тапсырмасын сұрау

    «Кемеден келген хат » әдісі арқылы үй тапсырмасын бекіту



    1 топ. Жасөспірімдердің киіну ерекшелігін айтады.

    2 топ. Жасөспірімдердің тамақтану ерекшелігін айтады.

    3-топ. Бұрынғы тәрбие мен қазіргі тәрбиені салыстыра айтады.



    «Құс» әдісі арқылы үш топ бір – біріне кері байланыс береді.



    Оқылым алды. Тақырыпты болжау үшін бейнеролик көрсетіледі.


    Сабақтың тақырыбы, мақсаты ,бағалау шкаласы және дескриптормен таныстырады.

    Кезекші оқушы сыныпты түгендеп, мәлімет береді.

    Дәптерлеріне бүгінгі күнді жазады.
















    Оқушылар үй тапсырмасын орындайды.














    Қ-қызықты тұсы

    Ұ-ұсыныс

    С-сұрағым бар




    Бейнероликті көреді,тақырыпты болжайды.


    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.



    ҚБ

    Өте жақсы,

    Жарайсың!

    Оқушы өзін өзі

    «Смарт сағат» арқылы балдық жүйемен бағалау





    ҚБ

    «Жарайсың!» , «Өте жақсы!» т.б. мадақтау сөздерімен бағаланады












    Оқу-құралдары






    Оқулық,

    8-сынып














    https://youtu.be/cmod1kXnV0k

    Сабақтың ортасы

    35 мин






















    Мағынаны тану кезеңі.

    ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

    1-тапсырма. Жеке жұмыс.

    Өлеңдерді салыстыра оқып, талдаңдар.

    1.Мағынасын ашу.

    2.Нақты белгілерінен мысал келтіру.

    3.Мәтіннен нақты дәлелдер келтіру.

    «Қол сағат» тобы

    1-мәтін:

    1.Мазмұны: (1 сөйлем) ________________________

    2.Мысалы: (1 сөйлем)_______________________

    3.Мәтіннен дәлелдер: (2 сөйлем)_____________


    «Құм сағат» тобы

    2-мәтін:

    1.Мазмұны: (1 сөйлем) _________________________

    2.Мысалы: (1 сөйлем)____________

    3.Мәтіннен дәлелдер: (2 сөйлем)_____________

    «Қабырға сағат» тобы

    3-мәтін:

    1.Мазмұны: (1 сөйлем) ________________________

    2.Мысалы: (1 сөйлем)____________

    3.Мәтіннен дәлелдер: (2 сөйлем)_____________



    «Бас бармақ» әдісі арқылы кері байланыс беру.




    ӘТН. Сұраулы сөйлем

    Жауап алу мақсатымен сұрай айтылған сөйлемді сұраулы сөйлем дейміз.Сұраулы сөйлемдер мынадай жолдармен жасалады:

    а) ма,ме,ба,бе,па,пе сұраулық шылауларының қатысуы арқылы.

    Мысалы: Балтабек деген жігіттің үйін білесіз бе?(С.Мұқанов)

    ә) сұрау есімдіктерінің қатысуы арқылы.

    Мысалы: Күйігің не? Одеген сөзің? Сенде қандай күйік болушы еді?(М.Әуезов)

    б) ғой,ә,ше, шылауларының,шығар,

    болар деген сөздердің қатысуы арқылы.

    Мысалы:

    -Балалар пойызы осы ғой,ә? Балалар пойызы осы шығар? Балар пойызы осы болар?

    -Асан үйінде екен.

    -Қалима ше?


    2-тапсырма. Жазылым.

    Дәптермен жұмыс

    1-топ. Өлең мазмұнын сұраулы сөйлемге айналдырып жазыңдар.


    2-топ. Сұраулы сөйлемдердің жасалу жолдарын анықтаңдар.


    3-топ. Берілген суреттегі іс әрекетті сұраулы сөйлемге айналдырып жазыңдар.




    Сергіту сәті

    «Құм сағат » уақытымен графикалық диктант жазу





    ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

    3-тапсырма. Берілген жағдаяттарды топ арасында шешіңдер.



    Оқушылар өлеңдерді салыстыра оқып, талдау жасайды.

    Мәтін тақырыбын, мәселесін анықтайды.

    Мәтіннен дәлелдер келтіре алады.







































    Ережемен танысады,сұраулы сөйлемдердің жасалу жолдарын анықтайды.






























    Оқушылар топқа берілген тапсырмаларды орындайды.Тақтамен,

    дәптермен жұмыс жасайды. Топта талқылап жазады.


















    Жағдаятпен танысады;

    Шығу жолын іздейді;

    Қорытынды шешімін ұсынады.










    Дескриптор:

    Мәтін тақырыбын, мәселесін анықтайды.

    Мәтіннен дәлелдер келтіре алады.

    ҚБ











    ҚБ







    Қалыптастырушы бағалаулар

    ҚБ мақтау мадақтау











    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Презентация 9 сынып
    26.02.2023
    929
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Байгубекова Гулсин Бурилбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации