1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
-
Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 3-сыныпта «Қазақ тілі» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
-
Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Қазақ тілі » оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында). Бастауыш білім беру (2-4 сыныптар).
-
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3.1 Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны - 16 балл
Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі.
3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар, қысқа және толық жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда білім алушы сөздер немесе сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар мәтінді түсінуге, өз ойын ауызша және жазбаша түрде толық, жүйелі, түсінікті етіп жеткізуге бағытталған.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты қажет ететін 3 тапсырмадан тұрады. Бірінші тапсырма тыңдалым және айтылым дағдысын, екіншісі–оқылым, үшінші тапсырма жазылым дағдысын тексеруге бағытталған.
10
|
№ |
Ортақ |
Сөйлеу |
Оқу мақсаты |
Тапсырманың |
Тапсырма |
Жалпы |
|
|
тақырып |
әрекетінің |
|
сипаттамасы |
саны |
балл |
|
|
|
түрлері |
|
|
|
|
|
1 |
Тірі табиғат |
Тыңдалым және |
3.1.1.1 Тыңдаған материал |
Білім алушы қысқа, толық |
|
|
|
|
Жақсыдан |
айтылым |
бойынша тірек сөздерді |
жауаптарды қажет ететін |
|
|
|
|
үйрен, |
|
белгілеу, ашық және жабық |
тапсырманы орындайды. |
|
|
|
|
жаманнан |
|
сұрақтарға жауап беру |
|
|
|
|
|
жирен |
|
3.1.4.1 Тірек сөздер мен |
|
1 |
6 |
|
|
|
|
жоспарды пайдалана отырып, |
|
|
|
|
|
|
|
берілген тақырып бойынша |
|
|
|
|
|
|
|
әңгіме құрау |
|
|
|
|
|
|
|
3.1.3.1 Түрлі жағдаяттағы |
|
|
|
|
|
|
|
(қоғамдық ортада) қатысымдық |
|
|
|
|
|
|
|
әрекеттерде өз сөзін жүйелі |
|
|
|
|
|
|
|
түрде жоспарлап, тілдік |
|
|
|
|
|
|
|
нормаларды сақтап сөйлесу |
|
|
|
|
2 |
|
Оқылым |
3.2.3.1 Мәтін мазмұны |
Білім алушы ашық түрдегі |
|
|
|
|
|
|
бойынша пікір білдіруге |
қысқа жауапты қажет |
|
|
|
|
|
|
бағытталған сұрақтар |
ететін тапсырманы |
|
|
|
|
|
|
құрастыру және жауап беру |
орындайды. |
1 |
5 |
|
|
|
|
3.2.4.1 Өз бетінше мәтіннің |
|
|
|
|
|
|
|
тақырыбын және мұғалімнің |
|
|
|
|
|
|
|
көмегімен негізгі ойды анықтау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
Жазылым |
3.3.7.1 Қаратпа, қыстырма |
Білім алушы ашық |
|
|
|
|
|
|
сөздерді ажырату және тыныс |
түрдегі қысқа жауапты |
1 |
5 |
|
|
|
|
белгілерін дұрыс қою |
қажет ететін тапсырманы |
|
|
|
|
|
|
|
орындайды. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жалпы балл |
|
|
|
3 |
16 |
|
11
Жүктеу
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ыбырай Алтынсарин
Ыбырай Алтынсарин
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
-
Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 3-сыныпта «Қазақ тілі» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
-
Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Қазақ тілі » оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында). Бастауыш білім беру (2-4 сыныптар).
-
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3.1 Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны - 16 балл
Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі.
3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар, қысқа және толық жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда білім алушы сөздер немесе сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар мәтінді түсінуге, өз ойын ауызша және жазбаша түрде толық, жүйелі, түсінікті етіп жеткізуге бағытталған.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты қажет ететін 3 тапсырмадан тұрады. Бірінші тапсырма тыңдалым және айтылым дағдысын, екіншісі–оқылым, үшінші тапсырма жазылым дағдысын тексеруге бағытталған.
10
|
№ |
Ортақ |
Сөйлеу |
Оқу мақсаты |
Тапсырманың |
Тапсырма |
Жалпы |
|
|
тақырып |
әрекетінің |
|
сипаттамасы |
саны |
балл |
|
|
|
түрлері |
|
|
|
|
|
1 |
Тірі табиғат |
Тыңдалым және |
3.1.1.1 Тыңдаған материал |
Білім алушы қысқа, толық |
|
|
|
|
Жақсыдан |
айтылым |
бойынша тірек сөздерді |
жауаптарды қажет ететін |
|
|
|
|
үйрен, |
|
белгілеу, ашық және жабық |
тапсырманы орындайды. |
|
|
|
|
жаманнан |
|
сұрақтарға жауап беру |
|
|
|
|
|
жирен |
|
3.1.4.1 Тірек сөздер мен |
|
1 |
6 |
|
|
|
|
жоспарды пайдалана отырып, |
|
|
|
|
|
|
|
берілген тақырып бойынша |
|
|
|
|
|
|
|
әңгіме құрау |
|
|
|
|
|
|
|
3.1.3.1 Түрлі жағдаяттағы |
|
|
|
|
|
|
|
(қоғамдық ортада) қатысымдық |
|
|
|
|
|
|
|
әрекеттерде өз сөзін жүйелі |
|
|
|
|
|
|
|
түрде жоспарлап, тілдік |
|
|
|
|
|
|
|
нормаларды сақтап сөйлесу |
|
|
|
|
2 |
|
Оқылым |
3.2.3.1 Мәтін мазмұны |
Білім алушы ашық түрдегі |
|
|
|
|
|
|
бойынша пікір білдіруге |
қысқа жауапты қажет |
|
|
|
|
|
|
бағытталған сұрақтар |
ететін тапсырманы |
|
|
|
|
|
|
құрастыру және жауап беру |
орындайды. |
1 |
5 |
|
|
|
|
3.2.4.1 Өз бетінше мәтіннің |
|
|
|
|
|
|
|
тақырыбын және мұғалімнің |
|
|
|
|
|
|
|
көмегімен негізгі ойды анықтау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
Жазылым |
3.3.7.1 Қаратпа, қыстырма |
Білім алушы ашық |
|
|
|
|
|
|
сөздерді ажырату және тыныс |
түрдегі қысқа жауапты |
1 |
5 |
|
|
|
|
белгілерін дұрыс қою |
қажет ететін тапсырманы |
|
|
|
|
|
|
|
орындайды. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жалпы балл |
|
|
|
3 |
16 |
|
11
шағым қалдыра аласыз













