Ыбырай Алтынсарин 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ыбырай Алтынсарин 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Яғни оқушы осы тест арқылы өз білімін жетілдіреді
Материалдың қысқаша нұсқасы

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Химиялық реакциялар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты 7.3.4.1 «Қышқылдық» және «сабындылық» қасиеттер кейбір

табиғи қышқылдар мен сілтілердің белгілері болуы мүмкін

екендігін білу

7.2.2.2 Сұйылтылған қышқылдардың әртүрлі металдармен реакцияларын зерттеу және сутек газының сапалық реакциясын жүзеге асыру

7.2.2.4 Кейбір карбонаттардың сұйылтылған қышқылдармен реакцияларын зерттеу және көмірқышқыл газының сапалық реакциясын жүзеге асыру


Бағалау критерийі Білім алушы

Табиғи қышқылдардың және сілтілердің қасиеттерін анықтайды

Сұйылтылған қышқылдардың металмен реакция нәтижесін анықтайды

Карбонат тұздарының қышқылмен реакция нәтижесін көрсетеді


Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну

Жоғары деңгей дағдылары


Тапсырма

1. Қышқылдар көптеген жемістер мен өсімдіктерде кездеседі.

(a) Табиғатта кездесетін 2 қышқылды атаңыз.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(b) Қышқылдарды анықтаудың бір әдісін сипаттаңыз.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


2. Сутек газы атмосферада аздаған мөлшерде кездеседі.

(a) Қай суретте сутек газын жинау әдісі бейнеленген?

Shape1

KMnO4

1урет 2-сурет


(b) Өз тандауыңызды түсіндіріңіз.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(c) Сутек газын зертханада алу үшін пайдаланатын реагенттерді анықтаңыз.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Мәрмәр, бор, әктас құрамы бір-біріне ұқсас болады.

(а) Жоғарыдағы заттарға тұз қышқылымен әсер еткенде қандай газ бөлінеді?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(b) (а) бөліміндегі газды анықтаудың бір жолын ұсыныңыз.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________








Shape3

2


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.06.2021
850
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі