3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Химиялық реакциялар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 7.3.4.1 «Қышқылдық» және «сабындылық» қасиеттер кейбір
табиғи қышқылдар мен сілтілердің белгілері болуы мүмкін
екендігін білу
7.2.2.2 Сұйылтылған қышқылдардың әртүрлі металдармен реакцияларын зерттеу және сутек газының сапалық реакциясын жүзеге асыру
7.2.2.4 Кейбір карбонаттардың сұйылтылған қышқылдармен реакцияларын зерттеу және көмірқышқыл газының сапалық реакциясын жүзеге асыру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Табиғи қышқылдардың және сілтілердің қасиеттерін анықтайды
• Сұйылтылған қышқылдардың металмен реакция нәтижесін анықтайды
• Карбонат тұздарының қышқылмен реакция нәтижесін көрсетеді
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
1. Қышқылдар көптеген жемістер мен өсімдіктерде кездеседі.
(a) Табиғатта кездесетін 2 қышқылды атаңыз.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(b) Қышқылдарды анықтаудың бір әдісін сипаттаңыз.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Сутек газы атмосферада аздаған мөлшерде кездеседі.
(a) Қай суретте сутек газын жинау әдісі бейнеленген?
KMnO4
1-сурет 2-сурет
(b) Өз тандауыңызды түсіндіріңіз.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(c) Сутек газын зертханада алу үшін пайдаланатын реагенттерді анықтаңыз.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Мәрмәр, бор, әктас құрамы бір-біріне ұқсас болады.
(а) Жоғарыдағы заттарға тұз қышқылымен әсер еткенде қандай газ бөлінеді?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(b) (а) бөліміндегі газды анықтаудың бір жолын ұсыныңыз.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ыбырай Алтынсарин 6 сынып
Ыбырай Алтынсарин 6 сынып
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Химиялық реакциялар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 7.3.4.1 «Қышқылдық» және «сабындылық» қасиеттер кейбір
табиғи қышқылдар мен сілтілердің белгілері болуы мүмкін
екендігін білу
7.2.2.2 Сұйылтылған қышқылдардың әртүрлі металдармен реакцияларын зерттеу және сутек газының сапалық реакциясын жүзеге асыру
7.2.2.4 Кейбір карбонаттардың сұйылтылған қышқылдармен реакцияларын зерттеу және көмірқышқыл газының сапалық реакциясын жүзеге асыру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Табиғи қышқылдардың және сілтілердің қасиеттерін анықтайды
• Сұйылтылған қышқылдардың металмен реакция нәтижесін анықтайды
• Карбонат тұздарының қышқылмен реакция нәтижесін көрсетеді
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну
Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма
1. Қышқылдар көптеген жемістер мен өсімдіктерде кездеседі.
(a) Табиғатта кездесетін 2 қышқылды атаңыз.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(b) Қышқылдарды анықтаудың бір әдісін сипаттаңыз.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Сутек газы атмосферада аздаған мөлшерде кездеседі.
(a) Қай суретте сутек газын жинау әдісі бейнеленген?
KMnO4
1-сурет 2-сурет
(b) Өз тандауыңызды түсіндіріңіз.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(c) Сутек газын зертханада алу үшін пайдаланатын реагенттерді анықтаңыз.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Мәрмәр, бор, әктас құрамы бір-біріне ұқсас болады.
(а) Жоғарыдағы заттарға тұз қышқылымен әсер еткенде қандай газ бөлінеді?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(b) (а) бөліміндегі газды анықтаудың бір жолын ұсыныңыз.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2
шағым қалдыра аласыз













