Материалдар / Ыбырай Алтынсарин. "Атымтай Жомарт" әңгімесі

Ыбырай Алтынсарин. "Атымтай Жомарт" әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сыныпқа арналған қазақ әдебиеті пәнінен өткізілген Lesson staudy сабағын ұсынамын.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

2-бөлім: Тәрбиенің қайнар бұлағы

Педагогтің аты-жөні:

Кемалиева А. Қ.

Күні:

5. 12. 2023ж

Сынып: 5 г

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ыбырай Алтынсарин «Атымтай Жомарт» әңгімесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5. 1. 1. 1 Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау

Сабақтың мақсаты

Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттай алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы


7 минут



























Сабақтың ортасы


25 минут




























































8- минут



























І.Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал

«Мейірім сәті»




Үй тапсырмасы: «Дарын-онлайн» платформасы арқылы тест жұмысы




Сабақ тақырыбын болжау: «Кімнің жады мықты?» әдісі





Сабақтың тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин. «Атымтай Жомарт» әңгімесі

Сабақтың мақсаты: 5. 1. 1. 1 Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау


Жаңа сабақ: «Атымтай Жомарт» видеролигі.

Жаңа сабақ мазмұнын ұғу үшін «Атымтай Жомарт» әңгімесі желісінен видеоролик көрсетіледі.


Жаңа сабақты бекіту тапсырмалары:

1.ЖЖ (Жеке жұмыс)

«Сауал бізден, жауап сізден»

  1. Әңгіме не туралы?

  2. «Жомарт» деген сөздің мағынасы қандай?

  3. Таныстары Атымтай Жомартқа не деп сұрақ қойды?

  4. Атымтай Жомарттың бай бола тұрып еңбек етуінің бірінші себебі?

  5. Атымтай Жомарттың бай бола тұрып еңбек етуінің екінші себебі?

  6. Атымтай Жомарттың бай бола тұрып еңбек етуінің үшінші себебі?

  7. Атымтай Жомарттың бай бола тұрып еңбек етуінің төртінші себебі?

  8. Сенің қолыңнан жомарт болу келе ме? Жомарт болсаң қандай іс-әрекет жасар едің?


2.ТЖ (Топтық жұмыс)

Оқиға композициясын сәйкестендіру

Шығарманың композициясы

Оқиғалар тізбегі

Оқиғаның басталуы

Жомарттың ұтымды жауабы

Оқиғаның дамуы

Атымтай Жомарттың төрт түрлі себепті санамалап айтуы

Оқиғаның шиеленісуі

Атымтай Жомарттың күн сайын шөп тасып , жұмыс жасауы

Оқиғаның шарықтау шегі

Жомарттық – асыл қасиет

Оқиғаның шешімі

Жақын таныстарына кез болуы

Тәрбиелік мәні

Жақын таныстарының сұрақ қоюы




ЖЖ ( Жұппен жұмыс)

«Еркін микрофон» әдісі

Әр топтан екі оқушы шығып, жұппен әңгіменің фабуласын баяндайды.








Рефлексия:

Егер саған сабақ ұнаса, аяғыңды тарсылдат...

Егер саған сабақ ұнаса, саусағыңды тарсылдат...

Егер саған сабақ ұнаса, Шапалақта балаша...

ТАМАША...


Кері байланыс:

«Ең үздік пікір»

Бүгінгі сабақта менің үйренгенім........

Келесі сабақта .............. болғанын қалаймын.





Үй тапсырмасы:

Әңгімені мазмұндап айту

Бір жақыныңа жомарттық жаса. Оны фотоға немесе видеоға түсір.



Бағалау











«Мейірім сәті»

Оқушылар суреттегі көрсетілген бейнелер арқылы бір- біріне мейірімділік танытады.



«Дарын-онлайн» платформасы арқылы тест тапсырмасын орындайды.


Оқушылар «Кімнің жады мықты?» әдісімен сабақ тақырыбын болжайды





Оқушылар сабақ тақырыбымен, мақсатымен танысады.





Оқушылар видеролик көріп, жаңа сабақпен танысып, мазмұнын ұғады.












Сұрақтар интерактивті тақта арқылы жасырылады.




Оқушылар сұрақтарға жеке жауап береді және өз ойын дәлелдейді.














Оқушылар шығарманың композициясын оқиғалар тізбегімен сәйкестендіру арқылы сюжеттік-композициялық құрылысына талдау жасайды.











Оқушылар жұптық жұмыста топтық жұмыстың нәтижесімен флипчарттағы оқиға тізбегіне қарап әңгіме фабуласын толық баяндап шығады.




Оқушылар сабақ барысындағы көңіл-күйін білдіреді.







Оқушылар кері байланыс береді.












Оқушылар үй тапсырмасын түсініп , жазып алады.










Оқушылардың психологиялық ахуалы қалыптасады.






Дескриптор:

Дарын- онлайн тапсырмасын орындайды-1 ұпай









Оқушыларға жеке-жеке бағалау парақшалары беріледі. Мұғалім жауап берген оқушыларға монета ұсынып отырады да, сол монета арқылы оқушы өзінің бағалау парақшасына балл қойып отырады.










Дескриптор:

1. Сұраққа жауап береді – 1 ұпай

2. Ойын дәлелдейді – 1ұпай.










Дескриптор:

1.Оқиғаның басталуы – 1 ұпай

2.Оқиғаның дамуы – 1 ұпай

3.Оқиғаның шиеленісуі- 1 ұпай

4.Оқиғаның шарықтау шегі – 1- ұпай

5.Оқиғаның шешімі – 1 ұпай

6.Тәрбиелік мәні – 1 ұпай





Дескриптор:

Оқиға фабуласын баяндайды -1 ұпай


























Бағалау парағы қорытындысымен мұғалім оқушыларды бағалайды.








Оқулық

5-сынып

«Атамұра» баспасы

2017жыл




















https://youtu.be/nW238vKDKBM?si=3cDFcDYl5X0fDEKA

















https://wordwall.net/ru/resource/65022959















Флипчарт

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ