Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ыбырай Алтынсарин. "Атымтай Жомарт" әңгімесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
2-бөлім: Тәрбиенің қайнар бұлағы |
|||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Кемалиева А. Қ. |
|||||||||||||||||||
Күні: |
5. 12. 2023ж |
|||||||||||||||||||
Сынып: 5 г |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Ыбырай Алтынсарин «Атымтай Жомарт» әңгімесі |
|||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5. 1. 1. 1 Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау |
|||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттай алады. |
|||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Сабақтың басталуы 7 минут Сабақтың ортасы 25 минут 8- минут |
І.Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал «Мейірім сәті»
Үй тапсырмасы: «Дарын-онлайн» платформасы арқылы тест жұмысы
Сабақ тақырыбын болжау: «Кімнің жады мықты?» әдісі
Сабақтың тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин. «Атымтай Жомарт» әңгімесі Сабақтың мақсаты: 5. 1. 1. 1 Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау
Жаңа сабақ: «Атымтай Жомарт» видеролигі. Жаңа сабақ мазмұнын ұғу үшін «Атымтай Жомарт» әңгімесі желісінен видеоролик көрсетіледі.
Жаңа сабақты бекіту тапсырмалары: 1.ЖЖ (Жеке жұмыс) «Сауал бізден, жауап сізден»
2.ТЖ (Топтық жұмыс) Оқиға композициясын сәйкестендіру
ЖЖ ( Жұппен жұмыс) «Еркін микрофон» әдісі Әр топтан екі оқушы шығып, жұппен әңгіменің фабуласын баяндайды.
Рефлексия: Егер саған сабақ ұнаса, аяғыңды тарсылдат... Егер саған сабақ ұнаса, саусағыңды тарсылдат... Егер саған сабақ ұнаса, Шапалақта балаша... ТАМАША...
Кері байланыс: «Ең үздік пікір» Бүгінгі сабақта менің үйренгенім........ Келесі сабақта .............. болғанын қалаймын.
Үй тапсырмасы: Әңгімені мазмұндап айту Бір жақыныңа жомарттық жаса. Оны фотоға немесе видеоға түсір.
Бағалау
|
«Мейірім сәті» Оқушылар суреттегі көрсетілген бейнелер арқылы бір- біріне мейірімділік танытады. «Дарын-онлайн» платформасы арқылы тест тапсырмасын орындайды.
Оқушылар «Кімнің жады мықты?» әдісімен сабақ тақырыбын болжайды Оқушылар сабақ тақырыбымен, мақсатымен танысады. Оқушылар видеролик көріп, жаңа сабақпен танысып, мазмұнын ұғады. Сұрақтар интерактивті тақта арқылы жасырылады. Оқушылар сұрақтарға жеке жауап береді және өз ойын дәлелдейді. Оқушылар шығарманың композициясын оқиғалар тізбегімен сәйкестендіру арқылы сюжеттік-композициялық құрылысына талдау жасайды. Оқушылар жұптық жұмыста топтық жұмыстың нәтижесімен флипчарттағы оқиға тізбегіне қарап әңгіме фабуласын толық баяндап шығады. Оқушылар сабақ барысындағы көңіл-күйін білдіреді. Оқушылар кері байланыс береді. Оқушылар үй тапсырмасын түсініп , жазып алады.
|
Оқушылардың психологиялық ахуалы қалыптасады. Дескриптор: Дарын- онлайн тапсырмасын орындайды-1 ұпай Оқушыларға жеке-жеке бағалау парақшалары беріледі. Мұғалім жауап берген оқушыларға монета ұсынып отырады да, сол монета арқылы оқушы өзінің бағалау парақшасына балл қойып отырады. Дескриптор: 1. Сұраққа жауап береді – 1 ұпай 2. Ойын дәлелдейді – 1ұпай. Дескриптор: 1.Оқиғаның басталуы – 1 ұпай 2.Оқиғаның дамуы – 1 ұпай 3.Оқиғаның шиеленісуі- 1 ұпай 4.Оқиғаның шарықтау шегі – 1- ұпай 5.Оқиғаның шешімі – 1 ұпай 6.Тәрбиелік мәні – 1 ұпай Дескриптор: Оқиға фабуласын баяндайды -1 ұпай Бағалау парағы қорытындысымен мұғалім оқушыларды бағалайды.
|
Оқулық 5-сынып «Атамұра» баспасы 2017жыл
https://youtu.be/nW238vKDKBM?si=3cDFcDYl5X0fDEKA https://wordwall.net/ru/resource/65022959
Флипчарт Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |