Материалдар / Ыбырай Алтынсарин Қарабатыр
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ыбырай Алтынсарин Қарабатыр

Материал туралы қысқаша түсінік
ашык сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2018
332
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8 сынып Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Адам қаңқасы және оның бөлімдері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Адам қаңқасының негізгі бөлімдерін анықтау

Сабақ мақсаттары

Оқушылар орындай алады:

Адам қаңқасының негізгі бөлімдерін ажырата алады

Адам қаңқасы негізгі бөлімдерін құрайтын сүйектерді анықтай алады

Бағалау критерийлері

1. Тақырыпты оқып, түсіне алады.

2. Адам қаңқасының негізгі бөлімдерін құрайтын сүйектерді атай алады.

3. Адам қаңқасының негізгі бөлімдерін құрайтын сүйектерді анықтай алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: адамның қаңқасының негізгі бөлімдерін ауызша және жазбаша тапсырмалар орындау арқылы анықтай алады.

Терминология. Қаңқаның құрылысы ағылшын тілінде берілген суретке оқушылар терминдерді қазақ тілінде белгілейді.

Диалог құруға арналған сөз тіркестер:

-Сүйектер пішіні бойынша... жіктеледі; -Ұзын сүйектерге..., ..., ... жатады; -Қаңқа ..., ..., ... бөлімдерден тұрады т.б.

Құндылықтарды дарыту

Әлемдік білім беру кеңістігінде бәсекеге қабілетті болуға мүмкіндік беретін, терең академиялық білім беру; өз бетімен және топта тиімді жасай білу; физикалық, психлогиялық және рухани тұрғыда даму.

АКТ қолдану дағдылары


Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, ағылшын пәндерімен пәнаралық байланыс, ал информатика пәнімен пәнаралық байланыс интербелсенді тақтада демонстарция арқылы жүзеге асады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспар-

ланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған ісәрекет

Ресурстар

Сабақтың басы











































Сабақ ортасы:































Сабақ соңы:


І. Ұйымдастыру кезеңі. Ынтымақтастық атмосферасын құру және оқушылардың сабаққа деген ынтасын арттыру мақсатында «The skeleton dance» биіне оқушыларды билету(1.40 минутқа дейін) Жаңа сабақ тақырыбы оқушылармен бірлесе анықталады. Тақтаға сабақ тақырыбы, осы сабақта жүзеге асырылатын оқу мақсаты мен сабақтың бағалау критерийлерішығарылып талқыланады. Терминдермен жұмыс: Оқушыларға қаңқа құрылысы ағылшын тілінде берілген сурет таратылады. Әр сүйектің атауын қазақ, орыс тілінде суреттеріне белгілеп жазып алады

Мұғалімнің қысқаша кіріспе сөзі

-«Қозғалыс – ол өмір» - деп Ф.Вольтер айтпақшы, қозғалыс адам өмірінде өте маңызды. Қозғалыс тірек-қимыл жүйесі арқылы жүзеге асырылатыны белгілі. Енжар қозғалыс аппарат бөлімі. Тұлға қаңқасы (төс және омыртқа, қабырғалар); Бас қаңқасы (бассүйек); Аяқ-қол сүйектері; Белсенді қозғалыс аппараты: Қаңқа бұлшық еттер жүйесінен құралған.

Жұптық жұмыс: № 1-5 аялалары қаңқаның негізгі бөлімдері, құрайтын сүйектердің суреттері берілген. Осы суреттерді пайдаланып, осы бөлімдерді құрайтын сүйек атауларын төмендегі кестеге енгізіп, жұптық сипаттауға дайындалады.

1 жұп: Бассүйекті құрайтын сүйектер

2жұп: Тұлға қаңқасын құрайтын сүйектер

3 жұп: Омыртқа жотасының бөлімдері

4 жұп: Иық белдеуі, қол сүйектері

5 жұп: Жамбас белдеуі, аяқ сүйектері


Жұптар ортадан адам қаңқасынан бөлімдерді құрайтын сүйектерді атайды, қаңқадан көрсетеді. Басқа жұп оқушылар мәліметтерді кестеге енгізеді. Сұрақтар туындаса бір- бірлеріне қойып, талқылаулық жұмысқа оқушылар бір-біріне кері байланыс береді.

Бекіту. Мұғалім «Адам қаңқасынан» сүйектерді көрсетеді. Оқушылар жылдам жауап береді.

Топтық жұмыс «Кім жылдам?» адам қаңқасы моделінің суреті таратылады. Топтық жұмысқа қойылған критерий тақтаға шығарылады. Уақыт белгіленеді. Адам қаңқасының моделін топпен құрастырады. Тақырып бойынша алған білімді тексеру: Деңгейлік тапсырмалар мен білімленд электрондық ресурстар қорынан 6-8 беттердегі тапсырмаларды орындайды.

https://www.youtube.com/




















watch?v=e54m6XOpRgU




Кері байланыс:






Рефлексия:

Сабаққа кері байланыс: «Білім баспалдағы» арқылы алынады

Үй тапсырмасы 1. Оқулық 90-92 беттердегі оқу материалын оқып, тақырып соңындағы сұрақтарға жауап беру.

«Иық тірескен шеңбер» әдісі арқылы оқушылар шеңберге тұрып, бір бірінің иығына қолын қойып, құшақтасқан түрде тұрып сабақ туралы пікірлерін келтіреді.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!