Ыбырай Алтынсарин "Қыпшақ Сейітқұл"

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ыбырай Алтынсарин "Қыпшақ Сейітқұл"

Материал туралы қысқаша түсінік
Апгрейд -40 әдістерін пайдаланып, дайындалған ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім атауы

ІІ бөлім: Тәрбиенің қайнар бұлағы

Педагогтің ТАӘ

Искакова Айгүл Ораковна

Күні

26.11.2024 ж

Сыныбы: 5 «Ә»

2-тоқсан

Қатысушылар саны: 23

Қатыспағандар саны:2

Сабақтың тақырыбы

Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл». Қыпшақ Сейітқұл – кәсіпкерлік әліппесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

5.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу


Сабақтың мақсаты

көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу

ҚДМ

қазақ тілі мен әдебиеті сабағында оқушылардың креативті ойлау дағдысын дамыту

Бағалау критерийлері

шығарма кейіпкерлеріне талдау жасайды;

жағымды-жағымсыз образды ажыратады;

кейіпкерлер портретін анықтайды.


ОДД

Қолдану, жоғарғы деңгей


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт


Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5-7 минут













Психологиялық ахуал




Ой шақыру

- Балалар, сіздер әңгіме оқығанды ұнатасыздар ма? Неліктен?

- Ы. Алтынсариннің қандай әңгімелері сіздерге көбірек ұнайды?

-Ол қандай тақырыптарда әңгіме жазған?


Миға шабуыл

«Отансүйгіш» 1 А,

«Байлық» 2 А,

«Еңбек» 3 А,

«Адалдық» 4Б

деген сөздердің мәнін

ашып алайық
















Сұрақтарға жауап береді







Топ мүшелері осы сөздердің мағынасын талдайды

(1 минут)




Сабақ мақсатын тыңдайды


Бағалау критерийлерімен танысады












Тамаша, жарайсың – сөздері арқылы мадақтау



Интербелсенді тақта














Ортасы

7-30 минут










































Соңы

3 минут











Тапсырма:

«Қыпшақ Сейтқұл қандай адам?» Сейтқұл бейнесін әңгіме мазмұнына сүйене отырып талдайық.












Венн диаграммасы. Сейітқұл мен ағасының мінез-құлықтарының ұқсастығы мен айырмашылығын жазыңыз. (Иықтас көршімізге оқып береміз)








Тапсырма. Апгрейд әдісі

3-тапсырма. Берілген сұрақтарды бүгінгі күнмен салыстырып, жауап беріңіз

1А.Сейітқұлды кәсіпкер деп айта аламыз ба, неліктен?

2Б. Сейітқұлдың қандай қасиеті Сізге ұнады, неліктен?

3А.Біздің елімізде Сейітқұл секілді азаматтар бар ма, неліктен?

4Б. Сейітқұлдың ағасының тағдыры неліктен сәтсіз болды? Қандай ой түйдіңіз?






Тапсырма. Кейс әдісі. Сейітқұл отыз үйлі кедей ауылды бай қылды. Халық санын көбейтті. Сейітқұл әрекетін кестеге толтырыңыз. Сіз туған еліңізге қандай көмек бересіз?







Үйге:





Берілген суреттер бойынша кестені толтырады.
















Тапсырманы орындайды, жазғанын қарама-қарсы отырған көршісімен бөліседі.












Венн диаграммасын

толтырады

Функционалдық сауаттылық: адалдыққа үйренеді, қарым-қатынас жасау мәдениеті артады







Функционалдық сауаттылық: Сейітқұлдың әрекетіне бүгінгі күн тұрғысынан баға береді.














Кестені толтырады

Өз мақсат-мүддесін жазады.



Функционалдық сауаттылық:

ел-жұртына қызмет етудің маңызын түсінеді





















Дескриптор: суретке қарап, көргенін жазады, сөздерді қатыстыра отырып, ойын жазады, не ойландырғаны жайлы сұрақ құрастырады -3 балл.


Рефлексия:

Мен... түсіндім

Мен ... тапсырманы орындадым

Маған ... қиын болды








Жеке жұмыс

Декскриптор:

әңгіме мазмұнына сүйене отырып, Сейітқұл бейнесін ашады - 1 балл.



Рефлексия:

Мен... түсіндім

Мен ... тапсырманы орындадым

Маған ... қиын болды




Дескриптор: ағайынды адамдардың ұқсастығы мен айырмашылығын талдайды

- 2 балл.



Рефлексия: «Ой тамшылары»






Дескриптор: әңгімені бүгінгі өмірмен байланыстыра отырып, талдайды- 1 балл.





Рефлексия:

Мен... түсіндім

Мен ... тапсырманы орындадым

Маған ... қиын болды






Рефлексия:

«Коннект-экстендж-челендж»

Мен бұрын не білетінмін...

Мен не білдім...

Мен нені ұмытпауым керек ...











Презентация













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2024
169
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі