Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім:«Тәрбиенің қайнар бұлағы» |
Сабақтың тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл»әңгімесі. Сейітқұл бейнесі |
Мектеп: №2 ЖББМ |
Мұғалімнің аты-жөні: Қазбекқызы А. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:21.11.2024ж. |
Сыныбы:5«б» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме) |
5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Шығармадағы автор бейнесін анықтай отырып,кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийі |
Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыра бағалайды. Кейіпкердің өзіндік құндылығы тұрғысынан талдай отырып,эссе жазады. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Еңбек ерлікке жеткізер, ерлік елдікке жеткізер. Еңбек етпей елге өкпелеме, егін екпей жерге өкпелеме. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Өмір бойы білім алу: адами құндылықтарды бағалай білу Ынтымақтастық: бір-бір қолдау, түсіну |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ дағдысын қолдану |
Презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Өмірмен байланыс |
Еңбек туралы мақал-мәтел қанатты сөздерді күнделікті өмірде қолданады. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, география |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы
|
Психологиялық ахуал:
Жылы-жылы
жүзбенен Дәндерді таңдату арқылы топқа біріктіру. 1-топ- «Бидай» 2-топ- «Арпа» 3-топ-«Сұлы» Миға шабуыл Не себепті бұл дәндер арқылы топқа бөліндік деп ойлайсыздар? Үй тапсырмасын сұрау «Сейітқұл халқының тұрмысын жақсарту жайлы арманына қалай жетті?» Топпен жұмыс І топ
1.Авторы: 5.Шығарма кейіпкерлері- Жауабы: 1.Авторы: Ыбырай Алтынсарин 2. Тақырып: «Қыпшақ Сейітқұл» 3. Жанр түрі –әңгіме 4. Идеясы – Еңбек ерлікке жеткізер, ерлік елдікке жеткізер. 5.Шығарма кейіпкерлері:Сейітқұл, ағасы, халық Дескриптор 1.Шығарма мазмұнымен тансады. 2Шығарма кейіпкерлерін талдай алады. ІІ топ Сейітқұлмен ағасының іс әрекетін салыстыру
Дескриптор: 1.Кейіпкерлер іс әрекетін салыстыра алады. 2.Кейіпкер бойындағы ерекшеліктерін ашады. ІІІ топ Мақалдың жалғасын тауып,суреттермен сәйкестендіру. 1.Еңбек ерлікке жеткізер, …( ерлік елдікке жеткізер ) 2.Еңбек етпей елге өкпелеме, … ( егін екпей жерге өкпелеме ) 3.Еңбек етсең емерсің, … ( ерінбесең жеңерсің ) 4.Еңбек адамның … ( екінші анасы ) 5.Еңбек – ата, … (жер – ана) 6.Еңбекке жастан, … ( өнерге бастан ) Мақалды суретпен сәйкестендір
Дескриптор: 1.Мақалдардың сыңарларын табады. 2.Мақалдарды суреттермен сәйкестендіре алады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың аяғы
|
«Буремио» әдісі арқылы 1-топ А бөлімі ………………........................................болыпты ………………………………………...армандапты …………………………………………жүріп ...............................................................көшіріпті 2-топ Ә бөлімі ..............................................................игеріпті ...............................................................жіберіпті ...............................................................алып ...............................................................болыпты 3-топ Б бөлімі .................................................................көбейіпті .................................................................болыпты ..................................................................айдатып ..................................................................айналысыпты
Қыпшақ Сейітқұл деген кедей болыпты, Кедейлерді ел қатарына қосуды армандапты. Көп жерлерді кезіп жүріп, Елін Қабырғалы бойына көшіріпті.
Отыз үйлі кедейлермен бірге жер игеріпті, Судан арық қазып,егінге су жіберіпті. Жерден мол өнім алып, Артығын малға айырбастап бай болыпты.
Сейітқұлдың елі төрт жүз үйге көбейіпті, Еліне сыйлы, жұрт ағасы болыпты. Бұхара мен Қоқанға мал айдатып, Егіншілікпен бірге саудамен де айналысыпты. Дескриптор: 1.Өлең жолдарын құрай алады. 2.Шығарманың мазмұнын толық аша алады. «Синквейн» әдісі
«Бес жол
өлең»
3. қоныс тапты, егін екті, бай
болды Дескриптор: Сейітқұлға мінездеме бере алады.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ыбырай Алтынсарин "Қыпшақ Сейітқұл" әңгімесі. Сейітқұл бейнесі
Ыбырай Алтынсарин "Қыпшақ Сейітқұл" әңгімесі. Сейітқұл бейнесі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім:«Тәрбиенің қайнар бұлағы» |
Сабақтың тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл»әңгімесі. Сейітқұл бейнесі |
Мектеп: №2 ЖББМ |
Мұғалімнің аты-жөні: Қазбекқызы А. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:21.11.2024ж. |
Сыныбы:5«б» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме) |
5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Шығармадағы автор бейнесін анықтай отырып,кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийі |
Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыра бағалайды. Кейіпкердің өзіндік құндылығы тұрғысынан талдай отырып,эссе жазады. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Еңбек ерлікке жеткізер, ерлік елдікке жеткізер. Еңбек етпей елге өкпелеме, егін екпей жерге өкпелеме. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Өмір бойы білім алу: адами құндылықтарды бағалай білу Ынтымақтастық: бір-бір қолдау, түсіну |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ дағдысын қолдану |
Презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Өмірмен байланыс |
Еңбек туралы мақал-мәтел қанатты сөздерді күнделікті өмірде қолданады. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, география |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы
|
Психологиялық ахуал:
Жылы-жылы
жүзбенен Дәндерді таңдату арқылы топқа біріктіру. 1-топ- «Бидай» 2-топ- «Арпа» 3-топ-«Сұлы» Миға шабуыл Не себепті бұл дәндер арқылы топқа бөліндік деп ойлайсыздар? Үй тапсырмасын сұрау «Сейітқұл халқының тұрмысын жақсарту жайлы арманына қалай жетті?» Топпен жұмыс І топ
1.Авторы: 5.Шығарма кейіпкерлері- Жауабы: 1.Авторы: Ыбырай Алтынсарин 2. Тақырып: «Қыпшақ Сейітқұл» 3. Жанр түрі –әңгіме 4. Идеясы – Еңбек ерлікке жеткізер, ерлік елдікке жеткізер. 5.Шығарма кейіпкерлері:Сейітқұл, ағасы, халық Дескриптор 1.Шығарма мазмұнымен тансады. 2Шығарма кейіпкерлерін талдай алады. ІІ топ Сейітқұлмен ағасының іс әрекетін салыстыру
Дескриптор: 1.Кейіпкерлер іс әрекетін салыстыра алады. 2.Кейіпкер бойындағы ерекшеліктерін ашады. ІІІ топ Мақалдың жалғасын тауып,суреттермен сәйкестендіру. 1.Еңбек ерлікке жеткізер, …( ерлік елдікке жеткізер ) 2.Еңбек етпей елге өкпелеме, … ( егін екпей жерге өкпелеме ) 3.Еңбек етсең емерсің, … ( ерінбесең жеңерсің ) 4.Еңбек адамның … ( екінші анасы ) 5.Еңбек – ата, … (жер – ана) 6.Еңбекке жастан, … ( өнерге бастан ) Мақалды суретпен сәйкестендір
Дескриптор: 1.Мақалдардың сыңарларын табады. 2.Мақалдарды суреттермен сәйкестендіре алады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың аяғы
|
«Буремио» әдісі арқылы 1-топ А бөлімі ………………........................................болыпты ………………………………………...армандапты …………………………………………жүріп ...............................................................көшіріпті 2-топ Ә бөлімі ..............................................................игеріпті ...............................................................жіберіпті ...............................................................алып ...............................................................болыпты 3-топ Б бөлімі .................................................................көбейіпті .................................................................болыпты ..................................................................айдатып ..................................................................айналысыпты
Қыпшақ Сейітқұл деген кедей болыпты, Кедейлерді ел қатарына қосуды армандапты. Көп жерлерді кезіп жүріп, Елін Қабырғалы бойына көшіріпті.
Отыз үйлі кедейлермен бірге жер игеріпті, Судан арық қазып,егінге су жіберіпті. Жерден мол өнім алып, Артығын малға айырбастап бай болыпты.
Сейітқұлдың елі төрт жүз үйге көбейіпті, Еліне сыйлы, жұрт ағасы болыпты. Бұхара мен Қоқанға мал айдатып, Егіншілікпен бірге саудамен де айналысыпты. Дескриптор: 1.Өлең жолдарын құрай алады. 2.Шығарманың мазмұнын толық аша алады. «Синквейн» әдісі
«Бес жол
өлең»
3. қоныс тапты, егін екті, бай
болды Дескриптор: Сейітқұлға мінездеме бере алады.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















