Ыбырай Алтынсарин "Қыпшақ Сейітқұл" әңгімесі. Сейітқұл бейнесі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ыбырай Алтынсарин "Қыпшақ Сейітқұл" әңгімесі. Сейітқұл бейнесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ыбырай Алтынсарин "Қыпшақ Сейітқұл" әңгімесі. Сейітқұл бейнесі
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Бөлім:«Тәрбиенің қайнар бұлағы»

Сабақтың тақырыбы:

Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл»әңгімесі. Сейітқұл бейнесі

Мектеп: №2 ЖББМ


Мұғалімнің аты-жөні: Қазбекқызы А.


Күні:21.11.2024ж.

Сыныбы:5«б»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме)

5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.


Сабақтың мақсаты

Шығармадағы автор бейнесін анықтай отырып,кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру.


Жетістік критерийі

Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыра бағалайды.

Кейіпкердің өзіндік құндылығы тұрғысынан талдай отырып,эссе жазады.

Тілдік мақсаттар

Еңбек ерлікке жеткізер, ерлік елдікке жеткізер.

Еңбек етпей елге өкпелеме, егін екпей жерге өкпелеме.

Құндылықтар

Өмір бойы білім алу: адами құндылықтарды бағалай білу

Ынтымақтастық: бір-бір қолдау, түсіну

АКТ дағдысын қолдану

Презентация

Өмірмен байланыс

Еңбек туралы мақал-мәтел қанатты сөздерді күнделікті өмірде қолданады.

Пәнаралық байланыс

Тарих, география

Алдыңғы білім

Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі

Сабақ барысы

Жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекеттер


Дереккөздер

Сабақтың басы

























Сабақтың ортасы




Психологиялық ахуал:

Жылы-жылы жүзбенен
Маңдайыңнан сипайын
Жылы-жылы жүзбенен
Жүрегімді сыйлайын.
Ыстық алақаныммен
Қолыңды бер қысайын
Амандасып өзіңмен
Құшақтасып алайын

Дәндерді таңдату арқылы топқа біріктіру.

1-топ- «Бидай»

2-топ- «Арпа»

3-топ-«Сұлы»

Миға шабуыл

Не себепті бұл дәндер арқылы топқа бөліндік деп ойлайсыздар?

Үй тапсырмасын сұрау

«Сейітқұл халқының тұрмысын жақсарту жайлы арманына қалай жетті?»







Топпен жұмыс

І топ

1.Авторы:
2. Тақырып:
3. Жанр түрі –
4. Идеясы –

5.Шығарма кейіпкерлері-

Жауабы:

1.Авторы: Ыбырай Алтынсарин

2. Тақырып: «Қыпшақ Сейітқұл»

3. Жанр түрі –әңгіме

4. Идеясы – Еңбек ерлікке жеткізер, ерлік елдікке жеткізер.

5.Шығарма кейіпкерлері:Сейітқұл, ағасы, халық

Дескриптор

1.Шығарма мазмұнымен тансады.

2Шығарма кейіпкерлерін талдай алады.

ІІ топ

Сейітқұлмен ағасының іс әрекетін салыстыру

Қыпшақ Сейітқұл

Сейітқұлдың ағасы

Мейірімді

Барымташы

Қамқор

Жеңіл жолмен бай болу

Жанашыр

Ұрлықты әдет еткен

Бауырмал

Қара басын ойлаушы

Адамгершілігі мол

Қатыгез

Еңбекқор

Қайырымсыз

Дескриптор:

1.Кейіпкерлер іс әрекетін салыстыра алады.

2.Кейіпкер бойындағы ерекшеліктерін ашады.

ІІІ топ

Мақалдың жалғасын тауып,суреттермен сәйкестендіру.

1.Еңбек ерлікке жеткізер, …( ерлік елдікке жеткізер )

2.Еңбек етпей елге өкпелеме, … ( егін екпей жерге өкпелеме )

3.Еңбек етсең емерсің, … ( ерінбесең жеңерсің )

4.Еңбек адамның … ( екінші анасы )

5.Еңбек – ата, … (жер – ана)

6.Еңбекке жастан, … ( өнерге бастан )

Мақалды суретпен сәйкестендір

Еңбек етпей елге өкпелеме, … ( егін екпей жерге өкпелеме )


Еңбек ерлікке жеткізер, … ( ерлік елдікке жеткізер )

Еңбек адамның … ( екінші анасы )


Еңбек – ата, … ( жер – ана)


Еңбекке жастан, … (өнерге бастан )

Еңбек етсең емерсің, …

(ерінбесең жеңерсің )

Дескриптор:

1.Мақалдардың сыңарларын табады.

2.Мақалдарды суреттермен сәйкестендіре алады.















































Сабақтың аяғы















«Буремио» әдісі арқылы

1-топ А бөлімі

………………........................................болыпты

………………………………………...армандапты

…………………………………………жүріп

...............................................................көшіріпті

2-топ Ә бөлімі

..............................................................игеріпті

...............................................................жіберіпті

...............................................................алып

...............................................................болыпты

3-топ Б бөлімі

.................................................................көбейіпті

.................................................................болыпты

..................................................................айдатып

..................................................................айналысыпты


Қыпшақ Сейітқұл деген кедей болыпты,

Кедейлерді ел қатарына қосуды армандапты.

Көп жерлерді кезіп жүріп,

Елін Қабырғалы бойына көшіріпті.


Отыз үйлі кедейлермен бірге жер игеріпті,

Судан арық қазып,егінге су жіберіпті.

Жерден мол өнім алып,

Артығын малға айырбастап бай болыпты.


Сейітқұлдың елі төрт жүз үйге көбейіпті,

Еліне сыйлы, жұрт ағасы болыпты.

Бұхара мен Қоқанға мал айдатып,

Егіншілікпен бірге саудамен де айналысыпты.

Дескриптор:

1.Өлең жолдарын құрай алады.

2.Шығарманың мазмұнын толық аша алады.

«Синквейн» әдісі

«Бес жол өлең»
1. Зат есім.
2. Сын есім.
3. Етістік.
4. Тақырыпқа байланысты төрт сөз.
5. Синоним.
1. Сейітқұл
2. Қайырымды,жанашыр

3. қоныс тапты, егін екті, бай болды
4. Халқына жұрт ағасы болды
5. Егінші

Дескриптор:

Сейітқұлға мінездеме бере алады.


Үйге тапсырма:Авторға,кейіпкерге хат жазу.








































































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.01.2025
87
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі