Ыбырай Алтынсарин туралы смарт сағаты

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ыбырай Алтынсарин туралы смарт сағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Ыбырай Алтынсарин туралы смарт сағаты,Алтынсарин педагогикасы туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ыбырай Алтынсарин – Ұлы ағартушы

(Интерактивті, ойын элементтері бар қызықты сабақ жоспары)


Сабақтың мақсаты:

Ы. Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығын зерттеу

Шығармаларының тәрбиелік мәнін түсіну

Қазіргі біліммен байланыстыру


Сабақ барысы:


I. Қызықтыру кезеңі (5 минут) – "Құпия хат" ойыны

Оқушыларға конверттегі сұрақтар беріледі:

"Мен XIX ғасырда өмір сүрдім, қазақ балалары үшін мектеп аштым. Мен кіммін?"

"Менің ең танымал өлеңімнің аты – оқуға шақыру. Ол қалай аталады?"

"Менің есіміммен аталған оқу орны қай қалада?"

Оқушылар жауап беруге тырысады, сабақ тақырыбы ашылады.

II. Жаңа білім (15 минут) – "Ыбырай әлемі"

1. "Уақыт машинасы" (бейнеролик немесе мұғалімнің әсерлі баяндауы)

Оқушылар Ы. Алтынсариннің заманына "саяхаттап", оның өміріндегі негізгі оқиғаларды тыңдайды.

2. "Жасырын сөздер" (топтық жұмыс)

Топтарға Ы. Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығына қатысты әріптері араласып кеткен сөздер беріледі. Мысалы:

АҚРТАҒЫҰ (АҒАРТУШЫ)

ЕТКМЕП (МЕКТЕП)

БЫЫРЫАЙ (ЫБЫРАЙ)

Оқушылар сөздерді дұрыс құрастырып, олардың мағынасын түсіндіреді.

III. Шығармашылық жұмыс (10 минут) – "Бай баласы мен жарлы баласы" квесті

Әңгіме желісі бойынша "Екі жол, бір шешім" ойыны өткізіледі.

Оқушыларға кейіпкерлер таңдауы бойынша түрлі жағдайлар ұсынылады:

Бай баласы секілді жайлы өмір сүру ме, әлде жарлы баласы сияқты еңбектену ме?

Егер осы кейіпкерлер қазіргі заманға тап болса, не істер еді?

IV. Қорытынды (7 минут) – "Ыбырайдың мұрасы бүгін"

1. Оқушыларға сұрақ:

Егер Ыбырай Алтынсарин бүгін өмір сүрсе, қандай жаңалық енгізер еді?

Оның қандай идеялары қазір өзекті?

2. "Жеделхат" әдісі:

Әр оқушы Ы. Алтынсаринге 1-2 сөйлемнен тұратын хат жазады (мысалы, "Рахмет, Ыбырай атамыз! Біз сіздің жолыңызды жалғастырып келеміз!").

V. Бағалау және рефлексия (3 минут)

"Сиқырлы жұлдыздар" әдісі:

"Мен Ыбырай туралы жаңа нәрсе білдім" – қызыл жұлдыз

"Маған сабақ өте қызықты болды" – көк жұлдыз

"Маған қиын болды, бірақ мен тырыстым" – жасыл жұлдыз

Оқушылар тақтаға өз жұлдыздарын іледі.

VI. Үй тапсырмасы:

"Егер мен Ыбырай Алтынсариннің орнында болсам..." тақырыбында эссе жазу.

Сабақтың ерекшелігі:


Ойын арқылы оқыту

Қызықты топтық жұмыстар

Қазіргі заманмен байланыстыру

Балалардың қиялын дамыту

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.04.2025
78
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі