Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі

    Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасы

    «Қостанай автомобиль көлігі колледжі» КМҚК


    Министерство образования и науки Республики Казахстан

    КГКП «Костанайский колледж автомобильного транспорта»

    Управления образования акимата Костанайской области


    Бекітемін:

    Директордың ғылыми-әдістемелік

    ісі жөніндегі орынбасары

    ______________Бибик В.В.

    «_____»_________20___ ж.



    АШЫҚ САБАҚ ӘЗІРЛЕМЕСІ

    РАЗРАБОТКА ОТКРЫТОГО УЧЕБНОГО ЗАНЯТИЯ


    ООД-01 Қазақ тілі мен әдебиеті


    Мамандық: 06130100 «Сандық техника»

    Специальность: 06130100 «Цифровая техника» (по видам)

    (код және атауы /код и наименование)


    Біліктілік: 4S06130103 «Техник-электроншы»

    (код және атауы /код и наименование)

    Квалификация: 4S06130103 «Техник-электронщик»

    Топ\группа: 1ВМ-12


    Әзірленген \Разработала: Шакирова Турсункуль Жолдыбаевна


    Тіл және әдебиет ЦК отырысында қарастырылды және мақұлданды,

    2022ж. 28.02-нан №7 хаттамасы

    Циклдық комиссия төрайымы ______________Г. Еділбаева







    Қостанай, 2022 ж.





    САБАҚ ЖОСПАРЫ

    Білім беру ұйымының атауы

    «Қостанай автомобиль көлігі колледжі» КМҚК

    Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасы


    Негізгі ақпарат


    Курс:

    І

    топ

    1ВМ-12

    Сабақ күні

    17.03.22

    Мамандық пен біліктілік атауы

    06130100 «Сандық техника»

    4S06130103 «Техник-электроншы»

    Атауы

    модуль/пәндер:/

    Қазақ тілі мен әдебиеті пәні

    Сабақ тақырыбы:

    Ыбырай Алтынсариннің әңгімелері. «Таза бұлақ», «Жаман жолдас», «Бақша ағаштары».

    Сабақтың типі

    Аралас сабақ

    Өткізу орны:

    306

    Сабақ мақсаты:

    Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтай алады. Өзіндік пікір қалыптастырып, автор бейнесіне талдау жасай алады.

    Шығарманың тақырыбы мен идеясын ажыратып, автор бейнесіне анализ жасап, басқа әңгімемен салыстырып, қорытынды жасай алады.

    Сабақтың міндеттері:


    1. Ыбырай Алтынсариннің шығармашылығын талдап, оны болашақ өмірмен ұштастырып, балаларға арналған дүниелерді түрлі ақпараттық технологиялар арқылы беру;

    2. Балалар әдебиетінің атасы-Ы.Алтынсарин шығармаларының түйінін ұғындыру, сол арқылы балалардың бойында адамгершілік қасиетін дамыту;

    3. Ыбырайдың әңгімелерінің астарындағы түйіннің тәрбиелік мәнін ұғындыру.

    Күтілетін нәтижелері:

    ойлау және тілдік қабілеттерін, қарым- қатынастық біліктілігін дамыту, негізгі ойды бөліп алу, өз пікірін қорғай алу,ой қорытындысын жасату.

    Оқыту әдістері, әдістемелік тәсілдері, педагогикалық техникалары, педагогикалық технологиялары

    Мәтін, әңгімелесу, ой қозғау, сұрақ-жауап, мәтінмен жұмыс, түсіндіру, сұхбат құру, тапсырмалар, сын тұрғысынан ойлау, жаңа технологиялары.

    Қажетті жабдықтары мен құралдары:

    Бейнефильмдер, аудиожазбалар, презентация, үйлестірмелі материал.

    Қосымша ақпарат көздері (әдебиет):

    1.Интернет жүйесі

    2.MOODLE

    3. Аудио

    Оқытушының байланыс ақпараты:

    Аты, тегі, әкесінің аты: Шәкірова Т.Ж

    Тел.: 87478860250

    E-mail:




    Сабақ барысы

    Уақыт(минут)

    Оқытушының іс - әрекеттері

    Студенттердің іс-әрекеттері

    Оқу ресурстары

    1

    2

    3

    4

    5

    1.Ұйымдастыру кезеңі

    (Организационный этап)


    3

    1.Амандасу

    2.түгендеу                                                                                          

    3. психологиялық ахуал туғызу


    Сабаққа дайындық

    ауызша

    2.Үй жұмысының орындауын тексеру. (Проверка выполнения домашнего задания)

    15


    Үй тапсырмасы сұралады. Үй тапсырмасын белгіленген кесте арқылы топтастырып сұрау .
    Нақты деректерді топтастыру:  “Жылдар сөйлегенде” (Рет-ретімен тұрған сандар арқылы Ыбырайдың өмірбаяны мен шығармашылығын айтып беріңдер)
    1841 – Ыбырайдың туған жылы. Қостанай обл. Затобол ауданында туды.
    1850 – Орынборда ашылған қазақ-орыс мектебіне түседі.
    1857- Мектепті үздік бітіріп шыққан жылы
    1859- Орынбордағы шекаралық комиссияға тілмаш болып орналасқан жылы.
    1860 – Орал сыртындағы қазақтарға арналып 4 сыныптық бастауыш мектеп ашу туралы шыққанда (Тройцк, Торғай, Ырғыз, Қазалы) өзі сұранып,Торғай мектебіне мұғалім болады. Торғай қаласында бірден мектеп ашу мүмкін болмай, іс көпке созылады, жиналған балаларды өз үйінде оқытқан жылы.
    1864 –  Мектептің қаңтар айында ашылған жылы
    14  – Сол мектепке қабылданған бала саны.
    1876 – Петербург, Қазан қалаларына барған жылы
    1876 – Н.Н.Ильминскийге жазған хатында «Татар тілінде жазылған кітаптардан құтылу үшін, қазақ тілінде оқуға арналған бастауыш кітабымды кеше ғана бастадым,» – деп жазған жылы
    1876 – «Қазақ хрестоматиясын» жазуға кіріскен жылы
    1879 – Орынборда хрестоматияның басылған жылы
    1889 – қайтыс болған жылы.

    «Өнер-білім бар жұрттар...» (Ы.Алтынсариннің өлеңдері) (Алдарына берілген хрестоматиядағы Ыбырай өлеңдері туралы әңгімелеп,жатқа оқып, өздері түсіндіріп, талдау жасайды, түйінін шығарады )

    Ыбырай лирикасы: табиғат бейнесін суреттеген «Өзен», «Жаз»  өлеңдері,жастарды ізгілікке, қайырымдылыққа,ата-ананы,досты сыйлауға шақыратын «Бұл кім?», «Әй,достарым!», «Әй,жігіттер!», «Ананың сүюі» өлеңдері бар. Әлеуметтік теңсіздік:«Залым төреге», «Азған елдің хандары», «Азған елдің билері».

    «Қазақ хрестоматиясы» оқулығы  

    “Қазақ хрестаматиясына енген өлеңдері” 

    -Ы.Алтынсарин өлеңдері (аттары,тақырыбы)

    -Қазақ хрестаматиясы қандай өлеңмен басталған?                    

    (Оқушыларға өлеңін жатқа айтқызу) 

    Ы. Алтынсарин – балалар әдебиетінің атасы. Бүкіл өмірін қазақ балаларын оқытуға арнаған. Сол мақсатпен алғаш рет балаларға арнап мектеп ашып, оқулық жазған.

    Сөзжұмбақ шешу.

    Студенттер сұрақтарға жауап береді

    Суреттер

    презентация


    3.Білім алушыларды жұмыстың негізгі кезеңіне дайындау.

    (Подготовка обучающихся к работе на основном этапе)

    5

    -Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Ыбырай Алтынсариннің әңгімелері. «Таза бұлақ», «Жаман жолдас», «Бақша ағаштары

    Бағалау критерийлері

    • Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтай алады;

    • Шығарманың мазмұнын түсінеді;

    • Шығармадағы автор бейнесіне талдау жасай алады;

    Дескриптор:

    1. Идеяға қатысты өзіндік тұжырым жасайды.

    2. Салыстыру бойынша шығарманың тақырыбын анықтайды.

    3. Автордың бейнесін жинақтап қорытады. 

    Қызығушылықты ояту.

    - Қазір шағын видео қарайық.

    Видео

    қарайды




    Видео презентация

    https://www.youtube.com/watch?v=cX7jeeYg6ZI&t=40s


    4..Жаңа білім мен іс-әрекет тәсілдерін қалыптастыру.

    ( Формирование новых знаний и способов деятельности)

    25

    Дескриптор:Ұлы ұстаз Ыбырайдың өмір тарихин,шығармашылығын, жайлы өз ойларын жалғастырып, пікір жеткізе алады.

    «Миға шабуыл» стратиягиясы арқылы студенттерге сұрақ

    1. 1887 жылы қыздарға арналған мектеп интернат қай жерде ашылды?

    2. Ыбырайдың атасы?

    3. “Кел балалар ...!” Өлеңнiң тақырыбы?

    4. Қазақ хрестоматиясы қай қаладан басылып шықты?

    5. Ыбырайдың туған жерi?

    6. Қазақтың ұлы ойшылы жазба әдебиеттiң негiзiн салушы?


    Өз ойларын айтады.



    Сұрақтарға жауап береді










    Сұрақтар тізімі

    5.. Жаңа білімді ұғынудағы бастапқы тексеру.

    (Первичная проверка понимания изученного материала)

    15

    Топтық тапсырмалар

    1-топ "Таза бұлақ" әңгімесінен көрініс

    2-топ "Жаман жолдас" әңгімесінен көрініс

    3-топ "Бақша ағаштары" әңгімесінен көрініс

    Көрініс жасайды.

    Суреттер

    https://youtu.be/N6av31myWyQ

    https://youtu.be/pliIWFaJhbU

    https://youtu.be/mLoVkMRR8B8



    6. Жаңа білім мен іс-әрекет тәсілдерін бекіту.

    (Закрепление новых знаний
    и способов деятельности)

    10

    «Әңгіме кестесі» әдісі

    Әңгіме тақырыбы

    «Таза бұлақ»

    «Жаман жолдас»

    «Бақша ағаштары»

    Әңгімедегі құндылықтар




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шакирова Турсункуль Жолдыбаевна
    10 Қазан 2022
    951
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ыбырай Алтынсариннің әңгімелері. «Таза бұлақ», «Жаман жолдас», «Бақша ағаштары».

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ыбырай Алтынсариннің әңгімелері. «Таза бұлақ», «Жаман жолдас», «Бақша ағаштары».

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Балалар әдебиетінің атасы-Ы.Алтынсарин шығармаларының түйінін ұғындыру, сол арқылы балалардың бойында адамгершілік қасиетін дамыту;
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі

    Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасы

    «Қостанай автомобиль көлігі колледжі» КМҚК


    Министерство образования и науки Республики Казахстан

    КГКП «Костанайский колледж автомобильного транспорта»

    Управления образования акимата Костанайской области


    Бекітемін:

    Директордың ғылыми-әдістемелік

    ісі жөніндегі орынбасары

    ______________Бибик В.В.

    «_____»_________20___ ж.



    АШЫҚ САБАҚ ӘЗІРЛЕМЕСІ

    РАЗРАБОТКА ОТКРЫТОГО УЧЕБНОГО ЗАНЯТИЯ


    ООД-01 Қазақ тілі мен әдебиеті


    Мамандық: 06130100 «Сандық техника»

    Специальность: 06130100 «Цифровая техника» (по видам)

    (код және атауы /код и наименование)


    Біліктілік: 4S06130103 «Техник-электроншы»

    (код және атауы /код и наименование)

    Квалификация: 4S06130103 «Техник-электронщик»

    Топ\группа: 1ВМ-12


    Әзірленген \Разработала: Шакирова Турсункуль Жолдыбаевна


    Тіл және әдебиет ЦК отырысында қарастырылды және мақұлданды,

    2022ж. 28.02-нан №7 хаттамасы

    Циклдық комиссия төрайымы ______________Г. Еділбаева







    Қостанай, 2022 ж.





    САБАҚ ЖОСПАРЫ

    Білім беру ұйымының атауы

    «Қостанай автомобиль көлігі колледжі» КМҚК

    Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасы


    Негізгі ақпарат


    Курс:

    І

    топ

    1ВМ-12

    Сабақ күні

    17.03.22

    Мамандық пен біліктілік атауы

    06130100 «Сандық техника»

    4S06130103 «Техник-электроншы»

    Атауы

    модуль/пәндер:/

    Қазақ тілі мен әдебиеті пәні

    Сабақ тақырыбы:

    Ыбырай Алтынсариннің әңгімелері. «Таза бұлақ», «Жаман жолдас», «Бақша ағаштары».

    Сабақтың типі

    Аралас сабақ

    Өткізу орны:

    306

    Сабақ мақсаты:

    Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтай алады. Өзіндік пікір қалыптастырып, автор бейнесіне талдау жасай алады.

    Шығарманың тақырыбы мен идеясын ажыратып, автор бейнесіне анализ жасап, басқа әңгімемен салыстырып, қорытынды жасай алады.

    Сабақтың міндеттері:


    1. Ыбырай Алтынсариннің шығармашылығын талдап, оны болашақ өмірмен ұштастырып, балаларға арналған дүниелерді түрлі ақпараттық технологиялар арқылы беру;

    2. Балалар әдебиетінің атасы-Ы.Алтынсарин шығармаларының түйінін ұғындыру, сол арқылы балалардың бойында адамгершілік қасиетін дамыту;

    3. Ыбырайдың әңгімелерінің астарындағы түйіннің тәрбиелік мәнін ұғындыру.

    Күтілетін нәтижелері:

    ойлау және тілдік қабілеттерін, қарым- қатынастық біліктілігін дамыту, негізгі ойды бөліп алу, өз пікірін қорғай алу,ой қорытындысын жасату.

    Оқыту әдістері, әдістемелік тәсілдері, педагогикалық техникалары, педагогикалық технологиялары

    Мәтін, әңгімелесу, ой қозғау, сұрақ-жауап, мәтінмен жұмыс, түсіндіру, сұхбат құру, тапсырмалар, сын тұрғысынан ойлау, жаңа технологиялары.

    Қажетті жабдықтары мен құралдары:

    Бейнефильмдер, аудиожазбалар, презентация, үйлестірмелі материал.

    Қосымша ақпарат көздері (әдебиет):

    1.Интернет жүйесі

    2.MOODLE

    3. Аудио

    Оқытушының байланыс ақпараты:

    Аты, тегі, әкесінің аты: Шәкірова Т.Ж

    Тел.: 87478860250

    E-mail:




    Сабақ барысы

    Уақыт(минут)

    Оқытушының іс - әрекеттері

    Студенттердің іс-әрекеттері

    Оқу ресурстары

    1

    2

    3

    4

    5

    1.Ұйымдастыру кезеңі

    (Организационный этап)


    3

    1.Амандасу

    2.түгендеу                                                                                          

    3. психологиялық ахуал туғызу


    Сабаққа дайындық

    ауызша

    2.Үй жұмысының орындауын тексеру. (Проверка выполнения домашнего задания)

    15


    Үй тапсырмасы сұралады. Үй тапсырмасын белгіленген кесте арқылы топтастырып сұрау .
    Нақты деректерді топтастыру:  “Жылдар сөйлегенде” (Рет-ретімен тұрған сандар арқылы Ыбырайдың өмірбаяны мен шығармашылығын айтып беріңдер)
    1841 – Ыбырайдың туған жылы. Қостанай обл. Затобол ауданында туды.
    1850 – Орынборда ашылған қазақ-орыс мектебіне түседі.
    1857- Мектепті үздік бітіріп шыққан жылы
    1859- Орынбордағы шекаралық комиссияға тілмаш болып орналасқан жылы.
    1860 – Орал сыртындағы қазақтарға арналып 4 сыныптық бастауыш мектеп ашу туралы шыққанда (Тройцк, Торғай, Ырғыз, Қазалы) өзі сұранып,Торғай мектебіне мұғалім болады. Торғай қаласында бірден мектеп ашу мүмкін болмай, іс көпке созылады, жиналған балаларды өз үйінде оқытқан жылы.
    1864 –  Мектептің қаңтар айында ашылған жылы
    14  – Сол мектепке қабылданған бала саны.
    1876 – Петербург, Қазан қалаларына барған жылы
    1876 – Н.Н.Ильминскийге жазған хатында «Татар тілінде жазылған кітаптардан құтылу үшін, қазақ тілінде оқуға арналған бастауыш кітабымды кеше ғана бастадым,» – деп жазған жылы
    1876 – «Қазақ хрестоматиясын» жазуға кіріскен жылы
    1879 – Орынборда хрестоматияның басылған жылы
    1889 – қайтыс болған жылы.

    «Өнер-білім бар жұрттар...» (Ы.Алтынсариннің өлеңдері) (Алдарына берілген хрестоматиядағы Ыбырай өлеңдері туралы әңгімелеп,жатқа оқып, өздері түсіндіріп, талдау жасайды, түйінін шығарады )

    Ыбырай лирикасы: табиғат бейнесін суреттеген «Өзен», «Жаз»  өлеңдері,жастарды ізгілікке, қайырымдылыққа,ата-ананы,досты сыйлауға шақыратын «Бұл кім?», «Әй,достарым!», «Әй,жігіттер!», «Ананың сүюі» өлеңдері бар. Әлеуметтік теңсіздік:«Залым төреге», «Азған елдің хандары», «Азған елдің билері».

    «Қазақ хрестоматиясы» оқулығы  

    “Қазақ хрестаматиясына енген өлеңдері” 

    -Ы.Алтынсарин өлеңдері (аттары,тақырыбы)

    -Қазақ хрестаматиясы қандай өлеңмен басталған?                    

    (Оқушыларға өлеңін жатқа айтқызу) 

    Ы. Алтынсарин – балалар әдебиетінің атасы. Бүкіл өмірін қазақ балаларын оқытуға арнаған. Сол мақсатпен алғаш рет балаларға арнап мектеп ашып, оқулық жазған.

    Сөзжұмбақ шешу.

    Студенттер сұрақтарға жауап береді

    Суреттер

    презентация


    3.Білім алушыларды жұмыстың негізгі кезеңіне дайындау.

    (Подготовка обучающихся к работе на основном этапе)

    5

    -Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Ыбырай Алтынсариннің әңгімелері. «Таза бұлақ», «Жаман жолдас», «Бақша ағаштары

    Бағалау критерийлері

    • Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтай алады;

    • Шығарманың мазмұнын түсінеді;

    • Шығармадағы автор бейнесіне талдау жасай алады;

    Дескриптор:

    1. Идеяға қатысты өзіндік тұжырым жасайды.

    2. Салыстыру бойынша шығарманың тақырыбын анықтайды.

    3. Автордың бейнесін жинақтап қорытады. 

    Қызығушылықты ояту.

    - Қазір шағын видео қарайық.

    Видео

    қарайды




    Видео презентация

    https://www.youtube.com/watch?v=cX7jeeYg6ZI&t=40s


    4..Жаңа білім мен іс-әрекет тәсілдерін қалыптастыру.

    ( Формирование новых знаний и способов деятельности)

    25

    Дескриптор:Ұлы ұстаз Ыбырайдың өмір тарихин,шығармашылығын, жайлы өз ойларын жалғастырып, пікір жеткізе алады.

    «Миға шабуыл» стратиягиясы арқылы студенттерге сұрақ

    1. 1887 жылы қыздарға арналған мектеп интернат қай жерде ашылды?

    2. Ыбырайдың атасы?

    3. “Кел балалар ...!” Өлеңнiң тақырыбы?

    4. Қазақ хрестоматиясы қай қаладан басылып шықты?

    5. Ыбырайдың туған жерi?

    6. Қазақтың ұлы ойшылы жазба әдебиеттiң негiзiн салушы?


    Өз ойларын айтады.



    Сұрақтарға жауап береді










    Сұрақтар тізімі

    5.. Жаңа білімді ұғынудағы бастапқы тексеру.

    (Первичная проверка понимания изученного материала)

    15

    Топтық тапсырмалар

    1-топ "Таза бұлақ" әңгімесінен көрініс

    2-топ "Жаман жолдас" әңгімесінен көрініс

    3-топ "Бақша ағаштары" әңгімесінен көрініс

    Көрініс жасайды.

    Суреттер

    https://youtu.be/N6av31myWyQ

    https://youtu.be/pliIWFaJhbU

    https://youtu.be/mLoVkMRR8B8



    6. Жаңа білім мен іс-әрекет тәсілдерін бекіту.

    (Закрепление новых знаний
    и способов деятельности)

    10

    «Әңгіме кестесі» әдісі

    Әңгіме тақырыбы

    «Таза бұлақ»

    «Жаман жолдас»

    «Бақша ағаштары»

    Әңгімедегі құндылықтар




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ Басқа
    10.10.2022
    951
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шакирова Турсункуль Жолдыбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации