ТҮСІНІК ХАТ
Бұл пән бағдарламасын Қазақстан Назарбаев Зияткерлік Мектептерінің (НЗМ) жоба кеңесшілері мен академиктері Кэмбридж Халықаралық Емтихандар орталығымен бірлесіп құрастырған.Қозғалыс және оның дамуына қатысты дене шынықтыру бағдарламаның басты мәселесі болып табылады, себебі бұл назар дене мен физикалық жаттығуда болатын жалғыз білім беру тәжірибесі. Бұл оқушыларға физикалық дағдыларын қозғалыс туралы білім мен түсінікпен қатар дамыту үшін қозғалыс тәжірибелерін беретін кең және теңдестірілген дене шынықтыру бағдарламасы арқылы жүзеге асырылады. Дене шынықтыру мақсаты – не жасап жатқанын түсіндіре отырып, оқушыларға епті, сенімді, нәтижелі және қауіпсіз қозғалуға көмектесе отырып, қозғалыс құзыреттілігі мен контексттік меңгеруді дамыту. Дене шынықтыру бала тәрбиесінде ерекше орын алады. Оның оқушыны физикалық жағынан, сондай-ақ әлеуметтік қабілеттері, тұлғасын және рухани жағын дамытуға потенциалы бар. Мектеп контекстіндегі дене шынықтыру сондай-ақ оқушыларға жас кезінде денсаулықты нығайту жаттығуларын беру арқылы оларда салауатты өмір салтын қалыптастыруды мақсат етеді. Бұл әлеуметтік денсаулыққа ұзақ мерзімді түрде жағымды әсер етуге мүмкіндік береді.
Дене шынықтыру:
• әлеуметтік дағдылар мен тұлғалық жағымды әсер ала алатын физикалық және рухани денсаулыққа негіз болады;
• оқушыларды физикалық және менталды денсаулығын түсінуге және оны нығайту үшін жұмыс істеуге ынталандырады;
• дене шынықтыру және спорт саласындағы теоретикалық білім мен тәжірибелік дағдыларды дамытуды насихаттайды;
• оқушының төзімділік, жылдамдық, күш, ептілік және икемділік сияқты қозғалыс дағдыларын дамытады;
• ұлтжандық, құрмет, командада жұмыс, жауапкершілік пен өзара түсінушілік қалыптастырады;
• оқушыларды өмір бойы салауатты өмір салтын ұстануға бағыттай отырып, алынған дағдыларды қолдануға ынталандырады;
• білімді байыту және оқушылар арасында дене шынықтырудың адам мәдениеті бөлігі идеясын дамытуға мүмкіндік береді. Бағдарлама бойынша осы негізгі білім өзінен, біздің пән бойынша не білетіндігімізді және осы білімге қалай қол жеткізетінімізден тұрады. Пән бойынша білім оқу тараулары бойынша ұйымдастырылған. Тараулар бұдан әрі дағды немесе тақырып, білім немесе түсінік деңгейіндегі тармақтарға бөлінген. Тармақтар бағаға байланысқан бейнекүту ретінде берілген болса, онда пән бойынша оқу мақсаттарын қалыптастырады. Оқу мақсаттары әрбір тармақтың ішіндегі кезектілікті көрсетіп, оқушылармен олардың қабылдауы тиіс келесі қадамдар туралы бөлісе отырып, мұғалімдерге жоспарлау және бағалау мүмкіндіктерін береді
Дене тәрбиесі бойынша сағат бөлімі
10 сыныптар
|
Бағдарлама бөлімдері |
Бағдарлама бөлімдері |
Оқу тоқсандары. Сағаттар саны |
||||
|
1
1 |
2 |
3 |
4 |
Σ |
||
|
Базалық |
1. Жеңіл атлетика |
8 |
- |
- |
8 |
16 |
|
2. Спорт ойындары |
15 |
8 |
15 |
7 |
45 |
|
|
Қазақтың ұлттық ойындары |
- |
8 |
- |
- |
8 |
|
|
Футбол |
4 |
- |
2 |
4 |
10 |
|
|
Баскетбол |
- |
- |
4 |
2 |
6 |
|
|
Волейбол |
4 |
- |
4 |
2 |
10 |
|
|
3. Гимнастика |
- |
8 |
- |
- |
8 |
|
|
4. Шаңғы дайындығы* |
- |
- |
10 |
- |
10 |
|
|
5. Жүзу** |
- |
- |
- |
- |
- |
|
|
Базалық компонент бойынша сағаттар саны: |
16 |
16 |
20 |
16 |
68 |
|
|
Вариативті |
Вариативті бөлім нақты спорттық ойындарды тереңдетіп оқытуда білім беру ұйымдары футболды, волейболды, немесе баскетболды таңдауы арқылы жүзеге асырылады |
8 |
8 |
10 |
8 |
34 |
|
Оқу жылы бойынша сағаттар саны: |
24 |
24 |
30 |
24 |
102 |
|
|
Р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Оқу мақсаттары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10-сынып І тоқсан / 16 сағ 1 бөлім – Жеңіл атлетика |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Қауіпсіздік ережесі Жүгіру және оның түрлері |
3 |
|
10.1.5.1. Қиындықтар мен тәуекелдерге еңсеру және жауап берудегі дағдыларды бағалау 10.1.1.1. Спецификалық қозғалыс әрекеттерін талдау және бағалауды орындау 10.3.2.1. Ағзаның функционалды жүйесіне, денеге жүктеме түсіру кезіндегі әсерін талдау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Секіру техникалары |
2 |
|
10.1.3.1. Дене қасиеттерін дамытуға жаттығу жинақтарын көрсетуді бағалау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Дәлдеу және оның түрлері |
3 |
|
10.3.3.1.Әр-түрлі жаттығулардағы бұлшық ет жұмысын көрсету және талдау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 бөлім – Спорттық ойындар қызметіндегі техника және тактика |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Ойын жағдайларындағы техникалық амал тәсілдерді іске асыру |
2 |
|
10.1.1.1. Спецификалық қозғалыс әрекеттерін талдау және бағалауды орындау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Спорттық ойындардағы тактикалық әрекеттерді іске асыру |
3 |
|
10.2.3.1. Тактика мен стратегияларды құру және талдау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Ойын қызметін ұйымдастыру |
3 |
|
10.2.2.1. Командалық әрекеттердегі, көшбасшылық дағдыларды бағалау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10-сынып ІІ тоқсан / 16 сағ 3 бөлім – Гимнастика |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Қауіпсіздік ережесі Гимнастикалық композициялар құру |
2 |
|
10.1.5.1. Қиындықтар мен тәуекелдерге еңсеру және жауап берудегі дағдыларды бағалау 10.1.2.1. Кең ауқымды жаттығуларда, олардың жүйелі түрде комбинацияларды бейімдеу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Гимнастикалық жабдықтарда жүйелі жаттығулар құру |
2 |
|
10.1.1.1.Спецификалық қозғалыс әрекеттерін талдау және бағалауды орындау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Ырғаақты гимнастика кешенін құру |
4 |
|
10.3.2.1. Ағзаның функционалды жүйесіне, денеге жүктеме түсіру кезіндегі әсерін талдау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 бөлім – Қазақтың ұлттық ойындары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Қазақтың ұлттық ойындарына балама нұсқа ойындар |
4 |
|
10.2.4.1. Адамгершілік құндылықтарды әділ ойында бағалау және талдау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу |
4 |
|
10.2.3.1. Тактика мен стратегияларды құру және талдау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10-сынып ІІІ - тоқсан / 20 сағ 5 бөлім – Шаңғы / Кросс/Коньки дайындығы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Қауіпсіздік ережесі Арнайы дайындық жаттығулары |
4 |
|
10.1.5.1. Қиындықтар мен тәуекелдерге еңсеру және жауап берудегі дағдыларды бағалау 10.1.4.1. Денені қыздыру және қалыпқа келтірудегі ерекшеліктерді талдау және бағалау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Күшті, төзімділікті жетілдіру жатығулар жиынтығы |
4
|
|
10.1.3.1. Дене қасиеттерін дамытуға жаттығу жинақтарын көрсетуді бағалау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Кедергілер жолағынан өту бойынша тапсырмалар құрастыру |
2
|
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: ТОҚТАРБАЙ САЯТ АСХАТҰЛЫШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ырғақты гимнастика кешенін құру
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ырғақты гимнастика кешенін құруМатериал туралы қысқаша түсінік
дене шынықтыру мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы
ТҮСІНІК ХАТ Бұл пән бағдарламасын Қазақстан Назарбаев Зияткерлік Мектептерінің (НЗМ) жоба кеңесшілері мен академиктері Кэмбридж Халықаралық Емтихандар орталығымен бірлесіп құрастырған.Қозғалыс және оның дамуына қатысты дене шынықтыру бағдарламаның басты мәселесі болып табылады, себебі бұл назар дене мен физикалық жаттығуда болатын жалғыз білім беру тәжірибесі. Бұл оқушыларға физикалық дағдыларын қозғалыс туралы білім мен түсінікпен қатар дамыту үшін қозғалыс тәжірибелерін беретін кең және теңдестірілген дене шынықтыру бағдарламасы арқылы жүзеге асырылады. Дене шынықтыру мақсаты – не жасап жатқанын түсіндіре отырып, оқушыларға епті, сенімді, нәтижелі және қауіпсіз қозғалуға көмектесе отырып, қозғалыс құзыреттілігі мен контексттік меңгеруді дамыту. Дене шынықтыру бала тәрбиесінде ерекше орын алады. Оның оқушыны физикалық жағынан, сондай-ақ әлеуметтік қабілеттері, тұлғасын және рухани жағын дамытуға потенциалы бар. Мектеп контекстіндегі дене шынықтыру сондай-ақ оқушыларға жас кезінде денсаулықты нығайту жаттығуларын беру арқылы оларда салауатты өмір салтын қалыптастыруды мақсат етеді. Бұл әлеуметтік денсаулыққа ұзақ мерзімді түрде жағымды әсер етуге мүмкіндік береді. Дене шынықтыру: • әлеуметтік дағдылар мен тұлғалық жағымды әсер ала алатын физикалық және рухани денсаулыққа негіз болады; • оқушыларды физикалық және менталды денсаулығын түсінуге және оны нығайту үшін жұмыс істеуге ынталандырады; • дене шынықтыру және спорт саласындағы теоретикалық білім мен тәжірибелік дағдыларды дамытуды насихаттайды; • оқушының төзімділік, жылдамдық, күш, ептілік және икемділік сияқты қозғалыс дағдыларын дамытады; • ұлтжандық, құрмет, командада жұмыс, жауапкершілік пен өзара түсінушілік қалыптастырады; • оқушыларды өмір бойы салауатты өмір салтын ұстануға бағыттай отырып, алынған дағдыларды қолдануға ынталандырады; • білімді байыту және оқушылар арасында дене шынықтырудың адам мәдениеті бөлігі идеясын дамытуға мүмкіндік береді. Бағдарлама бойынша осы негізгі білім өзінен, біздің пән бойынша не білетіндігімізді және осы білімге қалай қол жеткізетінімізден тұрады. Пән бойынша білім оқу тараулары бойынша ұйымдастырылған. Тараулар бұдан әрі дағды немесе тақырып, білім немесе түсінік деңгейіндегі тармақтарға бөлінген. Тармақтар бағаға байланысқан бейнекүту ретінде берілген болса, онда пән бойынша оқу мақсаттарын қалыптастырады. Оқу мақсаттары әрбір тармақтың ішіндегі кезектілікті көрсетіп, оқушылармен олардың қабылдауы тиіс келесі қадамдар туралы бөлісе отырып, мұғалімдерге жоспарлау және бағалау мүмкіндіктерін береді
Дене тәрбиесі бойынша сағат бөлімі 10 сыныптар
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













