Ю дыбысы мен әрпі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ю дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар


Пәні: сауат ашу

Ұзақ мерзімді жоспарлаудың тарауы:

Сынып: 0 «Б»

Мектеп: «С. Ғаббасоа атындағы ЖББОМ» КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Дуйсенкулова Куралай Амантаевна


Сабақ тақырыбы

Ашқарақ аю. Ю дыбысы мен əрпі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттарды(оқу бағдарламасына сілтеме)

0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке айту.

0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау

0.1.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.

Сабақ мақсаты:

  • Барлық тəрбиеленушілер:

  • Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады.

  • Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ю дыбысының орнын ажыратады.

Көпшілік тəрбиеленушілер:.

  • Сөздегі дыбыс санын, ондағы ю дыбысының орнын ажыратады. Ю дыбысына сөз ойлайды.

  • Ю дыбысының қос дыбысты екенін түсінеді.

  • . Жазу жолына Ю дыбысын жазады.

Кейбір тəрбиеленушілер:

  • Суретті кітаптардан қажетті ақпаратты табады.

  • Сөз сызбасын оқиды.

  • Ю дыбысын қатыстырып, сөз, сөйлем құрастырады.


Бағалау критерийлері

Білу: Суреттегі заттардың аттарын атап, ю дыбысының орнын ажырата біледі,

Түсіну: сөздің қай жерде қолданылатыны туралы айтады.

Қолдану: суретпен жұмыс жасай алады, сөздерден сөйлем құрайды.

Тілдік мақсат

Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз. Ашқарақ

Пәнге тән лексика мен терминология: Ашқарақ, аю, ою, қою.

  • Ю дыбысынан басталатын сөздерге мысал келтіреді.

  • Әріпке дыбыстық талдау жасайды.

  • Ю әрпінің баспа түрін ажыратады.

-Ю қандай дыбыс?

- “қою” сөзіне дыбыстық талдау жаса

- жазу жолын жол аралық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі жағын сақтап Ю дыбысын жазады

Құндылықтарды дарыту

Шығармашылық және қамқорлық көрсету арқылы сыйластыққа тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Көркем әдебиеттен Ю дыбысы бар өлеңдермен таныстыру,

Мүсіндеу пәнінен ермексазбен Ю дыбысын бейнелеу

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, таныстырылым. Ю дыбысы туралы электронды оқулық арқылы мәлімет алады Ю дыбысанан басталатын суреттерді көре алады. Аю туралы қызықты деректер көрсетіледі.

Бастапқы білім

Сөз бен сөйлемді ажыратады.

Таныс əріптерден сөз құрайды, дыбыстық талдау жасайды.

Əңгіме құрайды.

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар





Сабақтың басы


0-7 минут




















1.Ұйымдастыру кезеңі.

(Ұ) Психологиялық ахуал туғызу үшін шеңберге тұрады.

Балалар, сендердің парталарында бір сурет жатыр. Бірақ ол толық сурет емес, қиындысы. Кәне соны барлығымыз қандай сурет екенін білу үшін ортаға шығып, қолымыздағы мозайкаларды құрап, қандай суреттің шыққанын көрейік. Ортаға шығып «Сыйластық аралы» шеңберін құрайық.

  • Ненің сурет шықты? (бал)

  • Бұл қай аңның сүйікті тағамы? (аюдың)

  • Аю қандай аң?

  • Жақсы балалар, орнымызға жайғасайық.

  • Сендерге бір тосын сиым бар. Біздің бүгінгі сабағымызға қатысуға аю келіпті. (тақтаға қолында себеті бар аюдың суреті ілінеді. )

  • Бірақ аю бос келмепті. Қараңдаршы, себетінде сендерге арналған сыйлығы да бар сияқтыті асы, Ол сендерге өзінің сүйікті, ең тәтті тағамы бал сыйламақшы. Сыйлықты алу үшін аюдың тапсырмаларын орындау керек.

  • (белсенділігі, тапсырманың орындаудағы білімі, тәртібі)

1 -тапсырма. Жұмбақ (Ұж)

Мұғалім балаларға жұмбақ оқып береді.

Шеңберді əкеліп алаңға,

Байлап қойдым бағанға. (Ю)


Тақтадағы суретті көрсетеді.

Балаларға жұмбақтың жауабын мұғалім түсіндіреді

Ю əрпін бейнелеп көрсетеді.Балалар Ю əрпімен таныс болады




Топтастыру әдісі. «Менің таңдауым» алынған суреттері арқылы топтасады.

І топ: аю

ІІ топ: ою

ІІІ топ. Қою


І топ: 1-тапсырма: «Аю қандай?» (Т) қимылмен көрсетеді. Өз білгендері бойынша мәлімет айтады.

Ормандағы аюдың,

Құлпынайы көп екен.

Теріп, теріп алайық,

Қалтамызға салайық!

«Шапалақ» әдісі арқылы бағалау


ІІ топ: 2- тапсырма: «Қызықты сәт» (Т) (тіл дамыту пәнімен байланыс)


  • ою дегенді не?

  • Оюды қайда қолданады?

  • Қандай ою түрлерін білесіңдер?

(ою түрлеріне шолу жасау)

«бағдаршам» арқылы бағалау


ІІІ топ: 3- тапсырма: (Т ) «Ю – дың құпиясы»

«бас бармақ» ишарасы арқылы бағалау


Сергіту сəті (Ұж)


Дыбыстық жаттығу.

Ю-ю-ю – қорбаңдайды аю.

Ю-ю-ю – аюдың арманы тою.

Ю-ю-ю – біздің айран қою.


4 – тапсырма: «Көркем жазу» (Ұж)

Жазу жолына Ю дыбысының баспа түрін жазады



«мозайка» әдісі арқылы аюдың суретін құрастырады















.



Ю дыбысы туралы электронды оқулық арқылы мағлұмат беріледі









Слайд арқылы Ю дыбысына қатысты суреттерді көрсетіледі





Суреттер





Құрақ көрпелер

  • Ұлттық кииімдер

Суреттері көрсетіледі

































Сабақтың ортасы


8-27 минут

Сабақтың соңы

28-30 минут

Рефлексия «Менің тәттім» аюдың сыйлығы кімде көп? Сабақ бойына алған сыйлық сандарын санайды. (Әділ болды ма? Өз ойың?)

  • бүгінгі сабақты кім қалай түсінді? (Ю дыбысы)

  • Қиын тапсырма болды ма?

  • Қандай ұсыныстарың бар?




Cаралау-

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Тапсырма №1.

(мүсіндеу пәнімен байланыс)

Тақтада ілулі тұрған Ю əрпінің бейнесіне қарап таяқшадан жəне ермексаздан Ю əрпін жасайды. Мұғалім балаларға көмектеседі.

Көрме ұйымдастыру арқылы

«Көрмеге саяхат» (Галереяға)


«Менің ойым» әдісі арқылы бір сөйлеммен бағалау


Тапсырма №2.

(музыка пәнімен байланыс)

Суретте берілген жануарлардың дыбысын және қимыл- қозғалыс арқылы да көрсетеді.

DrawObject2 DrawObject1

Қалыптастырушы бағалау.


Тапсырма №3.

Берілген суреттер бойынша әңгіме құрайды




«Шапалақ» әдісі



Қалыптастырушы бағалау.


«Шапалақ» әдісі арқылы бағалау


«бағдаршам» арқылы бағалау


«бас бармақ» ишарасы арқылы бағалау


«Менің ойым» әдісі арқылы бір сөйлеммен бағалау



DrawObject4 DrawObject3

«Шапалақ» әдісі








Ұйымдастыру кезеңіндегі сергіту жаттығуларын жасағанда қауіпсіздік ережелерін сақтау.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
07.06.2018
895
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі