Замануи мұғалім
имиджі
«Имидж» - көпшіліктің
пайымдауынан пайда болған адам бейнесі. Сыртқы келбеті мен ішкі
жан-дүниесінің үйлесімді бейнесі.
Бұл бейне (образ) тек
мұғалімдерге ғана арналмаған. Кез келген маман иелерінің атауын
естігенде көз алдымызға сол қызметті атқаратын адамның образы,
іс-әрекеті елестейді.
«Мұғалім» сөзін естігенде
әрбір адамның көз алдына елестейтін
бейнелер:
Білімді, білікті, жан-жақты,
психолог, дос, кеңесші, жаңа АҚ технологияларды жақсы меңгерген
адам. Сонымен қатар шыдамды, мейірімді, байқампаз, өзін-өзі
кез-келген ортада дұрыс ұстай білетін,
біреуге уайымдай білетін,
адамгершілігі мол, шынайы,
табиғи
Аталып өткен имиджді
қалыптастыру үстіндегі мұғалімнің
бейнесі.
Сабаққа дайындалу барысында
оқытушы осы мамандық иелерінің барлығының бейнесіне
енеді.
АҚТ құралдарын кіштентай бала
деңгейінде үйреніп бастап, програмист деңгейінде аяқтайды, сонымен
қатар қағаздарын да жазып үлгеретін
адам.
Мұғалім имиджінің
моделі
Бұл мұғалімнің тек сыртқы
классикалық үлгідегі бейнесі емес, сонымен қатар «Ол қандай болу
керек?» деген сұраққа жауап болу керек. Барлығы мұғалім – білімді,
жан-жақсы, шебер, мәдениетті, психолог, дос, кеңесші, актер, әнші,
биші т.б. атап айта алады.
Бірақ, педагог – ол оқушы
өмірінде ата-анадан кейін үлкен рөл атқаратын адамның бірі. Өйткені
тәрбие отбасынан басталса, арықарайғы өмірлік жолына бағдар алуында
мұғалімнің рөлі ерекше. Мысалы: оқушы мұғалімнің сабақ беру
шеберлігі мен адами қасиеттеріне қарап ұнатпайтын пәнді жақсы
көріп, болашақта сол пән маманы болуы мүмкін, не болмаса керісінше
ұнайтын пәнін мұғалімнің әсерінен ұнатпай кетуі де
мүмкін.
Заман ағымына сай мұғалім
имиджі қанша күрделенсе де, білімділік пен адамилық қасиеттерінен
айырылмауы қажет. Тек сол ғана адамды сұлу етіп
тұрады.
Жазған: Акимжанова Балауса
Толгатовна
Өскемен көпсалалы
технологиялық колледжі.