Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару.
Мектеп: Аманкелді атындағы ном Күні:25.05.2018ж. Мұғалімнің аты-жөні:Накипбеков А |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
|
||
|
Осы сабақта қол Жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.5.1 Адамның зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысы мен қызметін сипаттау 8.1.5.2 Бүйректің құрылымдық бөліктерін танып білу |
||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Адамның зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысын анықтау Оқушылардың басым көпшілігі: Бүйректің құрылымдық бірлігін атайды және қызметін сипаттау Кейбір оқушылар: Зәр түзілу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері мен қызметін анықтау
|
||
|
Бағалау критерийі Ойлау дағдылары: Білу және түсіну, қолдану |
Адамның зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысын анықтайды. Бүйректің құрылымдық бірлігін атайды және қызметін сипаттайды Зәр түзілу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері мен қызметін анықтайды.
|
||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминалогия: Бүйректер,қыртысты қабаты,дәнекер ұлпалы қабат,бірыңғай салалы бұлшықет,эпителий нефрон,капсула,ирек түтікше,тостағанша,астау,пирамидалар,реабсорбция,бірінші және екінші реттік зәр. Оқытудың тілдік мақсаты: Зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысын анықтап, бүйректің құрылымдық бірлігін атайды және қызметін сипаттай отырып, зәр түзілу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері мен қызметін анықтау барысында оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым дығдылары дамиды. Диалог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасы Зәр шығару жүйесінің мүшелерінің құрылысы .................................................................................................... Құрылымдық бірліктері мен қызметі........................................ Зәр түзілу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері мен қызметі.................................................................................... |
||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел»жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес оқушылар денсаулық сақтау және мәдениеттің ұлттық жүйесін табысты дамыта отырып әр жеке тұлға зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысын анықтау барысында білімді,білікті тұлға құндылықтары қалыптасады. |
||
|
Пəнаралық байланыс |
Таза заттар және қоспалар. Химия. |
||
|
Алдыңғы білім |
7.3.А.Бөліп шығару тарауын біледі. |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5-мин |
1. Ұйымдастыру кезеңі
Бөліп шығару мүшелері бойынша топтарға біріктіремін 1-топ –Өкпе 2-топ- Тері бездері 3-топ-Бауыр 4-топ-Бүйрек 2.Ширату жаттығуы. Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Ой қозғау» әдісін қолданамын 1.Организмнен ақырғы ыдырау өнімдерін шығарып тастау не үшін қажет? 2.Қандай заттар тіршілік әрекетінің зиянды қалдықтарына жатады? 3.Бөліп шығару мүшелеріне қандай мүшелер жатады? 4.Ең маңызды бөліп шығару қызметін қай мүше атқарады? 5.Қарапайымдарда қандай мүшелер арқылы зат алмасу өнімдері шығарылады? 6.Мальпигий түтікшелері-бұл... 7.Бөліп шығару мүшелерінің қызметі?(Өкпе,тері бездері,бауыр,бүйрек.) 8.Сүтқоректілердің зәр шығару жүйесінің ерекшеліктері қандай? Оқушыларды оқу мақсатымен, бағалау критерийімен таныстыру. ҚБ, «Екі жұлдыз,бір тілек». |
Бөліп шығару мүшелерінің суреті,түрлі түсті шарлар. Жұлдызды тілек стикері.
|
|
Сабақтың ортасы 10 мин. 10 мин. 12мин.
|
1-тапсырма «Данышпан үкілер» әдісі Суретке назар аударыңыз. Суреттегі зәр шығару жүйесінің сандармен белгіленген мүшелерін анықтаңыз?
Дескриптор - Суреттегі зәр шығару жүйесінің сандармен белгіленген мүшелерін анықтайды. ҚБ,. «Пікір алмасу» тәсілі 2-тапсырма «DEAL» әдісі Бүйректің құрылымдық бірлігін атап,қызметін түсіндіріп,талдаңыз.
Дескриптор - бүйректің құрылымдық бірлігін атайды және қызметін талдайды. ҚБ,. «Пікір алмасу» тәсілі 3-тапсырма «Жинақтау» әдісі Зәр түзілу кезеңдерінің құрылыс ерекшеліктері мен қызметін кестеге толтырыңыз.
-Зәр түзілу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері мен қызметін анықтайды. ҚБ,. «Пікір алмасу» тәсілі |
Қалыптастырушы бағалау 53-54 беттер. А4 парақтары.
Түрлі маркерлер. Сурет,Қалыптастырушы бағалау .53-54бет. Плакаттар. Оқулық 8-сынып.Соловьева 243-244-бет. Плакаттар. Түрлі түсті маркерлер, плакаттар. |
|
Сабақтың соңы 3- мин
|
Рефлекция: «Барлық оқушылармен жұмыс» әдісі.
Адам ағзасы үшін зәр шығарудың маңызын түсіндіріп,3-4 сөйлем құрастырыңыз? Оқушылардың нені үйренгені туралы қорытынды жасау үшін барлық оқушылармен жұмыс әдісін ұсынамын.Оқушылардың бүгінгі сабақты түсінгенін,ой қозғалысын саралау мақсатында қолданамын. Стикерлерін жеміс ағашына барып жапсыру керектігін айтамын. |
Стикерлер |
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда Қабілетті оқушыларға қандай Тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық жəне Қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
Қабілеті төмен оқушылар: «Данышпан үкілер» әдісі арқылы мәнінмен жұмыс жасау барысында,суретті пайдаланады және қорытынды жасай отырып, адамның зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысын анықтау кезінде оқушының оқылым,жазылым,айтылым дағдыларын арттыра отырып барынша қолдау көрсетемін; Қабілеті орта оқушылар: «DEAL» әдісі арқылы оқушылар суреттерді пайдалана отырып бүйректің құрылымдық бірлігін баяндайды,түсіндіреді,талдайды және қызметін сипаттап мәтін құрастыру арқылы оқушылардың оқылым, жазылым, айтылым тыңдалым, дағдыларын дамыта отырып орташа қолдау көрсетемін Қабілеті жоғары оқушылар: «Жинақтау»әдісі арқылы оқушылардың топта ұйымдастыру қабілеттерін дамытып,мазмұнды жүйелі,анықтама беру,кестедегі тапсырмаларды орындау кезінде өз ой-пікірлерін қорғауға, сыни тұрғыдан ойлануына шығармашылық тапсырма беремін
|
Қалыптастырушы бағалау –оқушылардың оқу жетістіктерінің дамуы мен өсуіне әсер ететін сабақ барысындағы негізгі үдеріс.Ол күнделікті сабақта орын алады және оқушыға да мұғалім үшін де маңызды;мұғалімге сынып оқушыларының білімін қадағалауға,жоспарына түзету енгізуіне,ал оқушыларға өз оқу жетістіктерін өздері бақылап,одан әрі өзінің даму бағыттарын анықтауға мүмкіндік береді. Берілген тапсырманы орындауына қарай оқушыларды қалыптастырушы бағалаудың "Пікір алмасу"тәсілі арқылы кері байланыс орнатамын. Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ дайындайды. Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына ,ал жауабын екінші жағына жазып ,келесі топпен стикерлерін ауыстырады.Топ басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды,топ мүшелері жауаптарын дайындайды.Көшбасшы белгі бергенде,барлығы өз жауабын ашады және жауаптарды талқылап,дұрыс жауаппен салыстырады.
|
Оқушылар ды салауатты өмір салтын ұстана отырып, тазалық ережелерін үздіксіз сақтап отыруға дағдыланды ру Сыныпта қауіпсіздік техникалық ережелерді үнемі еске түсіріп тұру.
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары Немесе оқу Мақсаттары шынайы, Қолжетімді болдыма? Барлық оқушылар оқу Мақсатына қол жеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме? Сабақ кезеңдерінде Уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан Ауытқулар болдыма жəне неліктен? |
|
|
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етереді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет? |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысы
Зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысы
Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару.
Мектеп: Аманкелді атындағы ном Күні:25.05.2018ж. Мұғалімнің аты-жөні:Накипбеков А |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
|
||
|
Осы сабақта қол Жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.5.1 Адамның зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысы мен қызметін сипаттау 8.1.5.2 Бүйректің құрылымдық бөліктерін танып білу |
||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Адамның зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысын анықтау Оқушылардың басым көпшілігі: Бүйректің құрылымдық бірлігін атайды және қызметін сипаттау Кейбір оқушылар: Зәр түзілу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері мен қызметін анықтау
|
||
|
Бағалау критерийі Ойлау дағдылары: Білу және түсіну, қолдану |
Адамның зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысын анықтайды. Бүйректің құрылымдық бірлігін атайды және қызметін сипаттайды Зәр түзілу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері мен қызметін анықтайды.
|
||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминалогия: Бүйректер,қыртысты қабаты,дәнекер ұлпалы қабат,бірыңғай салалы бұлшықет,эпителий нефрон,капсула,ирек түтікше,тостағанша,астау,пирамидалар,реабсорбция,бірінші және екінші реттік зәр. Оқытудың тілдік мақсаты: Зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысын анықтап, бүйректің құрылымдық бірлігін атайды және қызметін сипаттай отырып, зәр түзілу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері мен қызметін анықтау барысында оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым дығдылары дамиды. Диалог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасы Зәр шығару жүйесінің мүшелерінің құрылысы .................................................................................................... Құрылымдық бірліктері мен қызметі........................................ Зәр түзілу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері мен қызметі.................................................................................... |
||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел»жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес оқушылар денсаулық сақтау және мәдениеттің ұлттық жүйесін табысты дамыта отырып әр жеке тұлға зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысын анықтау барысында білімді,білікті тұлға құндылықтары қалыптасады. |
||
|
Пəнаралық байланыс |
Таза заттар және қоспалар. Химия. |
||
|
Алдыңғы білім |
7.3.А.Бөліп шығару тарауын біледі. |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5-мин |
1. Ұйымдастыру кезеңі
Бөліп шығару мүшелері бойынша топтарға біріктіремін 1-топ –Өкпе 2-топ- Тері бездері 3-топ-Бауыр 4-топ-Бүйрек 2.Ширату жаттығуы. Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Ой қозғау» әдісін қолданамын 1.Организмнен ақырғы ыдырау өнімдерін шығарып тастау не үшін қажет? 2.Қандай заттар тіршілік әрекетінің зиянды қалдықтарына жатады? 3.Бөліп шығару мүшелеріне қандай мүшелер жатады? 4.Ең маңызды бөліп шығару қызметін қай мүше атқарады? 5.Қарапайымдарда қандай мүшелер арқылы зат алмасу өнімдері шығарылады? 6.Мальпигий түтікшелері-бұл... 7.Бөліп шығару мүшелерінің қызметі?(Өкпе,тері бездері,бауыр,бүйрек.) 8.Сүтқоректілердің зәр шығару жүйесінің ерекшеліктері қандай? Оқушыларды оқу мақсатымен, бағалау критерийімен таныстыру. ҚБ, «Екі жұлдыз,бір тілек». |
Бөліп шығару мүшелерінің суреті,түрлі түсті шарлар. Жұлдызды тілек стикері.
|
|
Сабақтың ортасы 10 мин. 10 мин. 12мин.
|
1-тапсырма «Данышпан үкілер» әдісі Суретке назар аударыңыз. Суреттегі зәр шығару жүйесінің сандармен белгіленген мүшелерін анықтаңыз?
Дескриптор - Суреттегі зәр шығару жүйесінің сандармен белгіленген мүшелерін анықтайды. ҚБ,. «Пікір алмасу» тәсілі 2-тапсырма «DEAL» әдісі Бүйректің құрылымдық бірлігін атап,қызметін түсіндіріп,талдаңыз.
Дескриптор - бүйректің құрылымдық бірлігін атайды және қызметін талдайды. ҚБ,. «Пікір алмасу» тәсілі 3-тапсырма «Жинақтау» әдісі Зәр түзілу кезеңдерінің құрылыс ерекшеліктері мен қызметін кестеге толтырыңыз.
-Зәр түзілу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері мен қызметін анықтайды. ҚБ,. «Пікір алмасу» тәсілі |
Қалыптастырушы бағалау 53-54 беттер. А4 парақтары.
Түрлі маркерлер. Сурет,Қалыптастырушы бағалау .53-54бет. Плакаттар. Оқулық 8-сынып.Соловьева 243-244-бет. Плакаттар. Түрлі түсті маркерлер, плакаттар. |
|
Сабақтың соңы 3- мин
|
Рефлекция: «Барлық оқушылармен жұмыс» әдісі.
Адам ағзасы үшін зәр шығарудың маңызын түсіндіріп,3-4 сөйлем құрастырыңыз? Оқушылардың нені үйренгені туралы қорытынды жасау үшін барлық оқушылармен жұмыс әдісін ұсынамын.Оқушылардың бүгінгі сабақты түсінгенін,ой қозғалысын саралау мақсатында қолданамын. Стикерлерін жеміс ағашына барып жапсыру керектігін айтамын. |
Стикерлер |
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда Қабілетті оқушыларға қандай Тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық жəне Қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
Қабілеті төмен оқушылар: «Данышпан үкілер» әдісі арқылы мәнінмен жұмыс жасау барысында,суретті пайдаланады және қорытынды жасай отырып, адамның зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысын анықтау кезінде оқушының оқылым,жазылым,айтылым дағдыларын арттыра отырып барынша қолдау көрсетемін; Қабілеті орта оқушылар: «DEAL» әдісі арқылы оқушылар суреттерді пайдалана отырып бүйректің құрылымдық бірлігін баяндайды,түсіндіреді,талдайды және қызметін сипаттап мәтін құрастыру арқылы оқушылардың оқылым, жазылым, айтылым тыңдалым, дағдыларын дамыта отырып орташа қолдау көрсетемін Қабілеті жоғары оқушылар: «Жинақтау»әдісі арқылы оқушылардың топта ұйымдастыру қабілеттерін дамытып,мазмұнды жүйелі,анықтама беру,кестедегі тапсырмаларды орындау кезінде өз ой-пікірлерін қорғауға, сыни тұрғыдан ойлануына шығармашылық тапсырма беремін
|
Қалыптастырушы бағалау –оқушылардың оқу жетістіктерінің дамуы мен өсуіне әсер ететін сабақ барысындағы негізгі үдеріс.Ол күнделікті сабақта орын алады және оқушыға да мұғалім үшін де маңызды;мұғалімге сынып оқушыларының білімін қадағалауға,жоспарына түзету енгізуіне,ал оқушыларға өз оқу жетістіктерін өздері бақылап,одан әрі өзінің даму бағыттарын анықтауға мүмкіндік береді. Берілген тапсырманы орындауына қарай оқушыларды қалыптастырушы бағалаудың "Пікір алмасу"тәсілі арқылы кері байланыс орнатамын. Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ дайындайды. Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына ,ал жауабын екінші жағына жазып ,келесі топпен стикерлерін ауыстырады.Топ басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды,топ мүшелері жауаптарын дайындайды.Көшбасшы белгі бергенде,барлығы өз жауабын ашады және жауаптарды талқылап,дұрыс жауаппен салыстырады.
|
Оқушылар ды салауатты өмір салтын ұстана отырып, тазалық ережелерін үздіксіз сақтап отыруға дағдыланды ру Сыныпта қауіпсіздік техникалық ережелерді үнемі еске түсіріп тұру.
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары Немесе оқу Мақсаттары шынайы, Қолжетімді болдыма? Барлық оқушылар оқу Мақсатына қол жеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме? Сабақ кезеңдерінде Уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан Ауытқулар болдыма жəне неліктен? |
|
|
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етереді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет? |
||
шағым қалдыра аласыз


















