Материалдар / Зар Заман мен Шортанбай
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Зар Заман мен Шортанбай

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: Зар Заман мен Шортанбай 7 класс Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 7.3.3.1 Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2022
1044
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді:


Бөлім:

2-бөлім: Толғауы тоқсан қызыл тіл

Күні:


Сыныбы:7 а,б

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Зар заман мен шортанбай

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.3.1 Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

Сабақтың мақсаты:

Шығарманы ұлттық құндылықтар тұрғысынан талдайды

Бағалау критерийлері

  • Шығарманы ұлттық құндылықтар тұрғысынан талдайды

  • Әдеби эссе жазады

Сабақ кезеңі

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

басы

5 мин.

Жаңа сабаққа кіріспе



Ұйымдастыру кезеңі

«Пошта жәшігі» әдісі арқылы өткен сабақ материалдарын пысықтауға арналған сұрақтарға жауап береді.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау, мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1. Өлеңнің «Зар заман» аталу себебі немен байланысты деп ойлайсыңдар? 2. Шортанбай өмір сүрген замандағы зар заман белгілері қандай? 3. Қазіргі заманның зар заман белгілері қандай?




Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

5 мин.


1-тапсырма:

Толғаудағы заманның тарлығы мен зарлығының белгісін табыңыз

"Тарлығының белгісі: Жақсы жаннан түңілген, Жаман - малдан түңілген, Мұның өзі-зар заман" деп сол кездегі адамдардың ниеттерінің өзгеруін, жаманшылыққа қарай бет алғандығы деп суреттейді. Заманның азуын қазақ арасындағы рулық заңның бұзылуын, ар-ұят, адамгершіліктің азаюы деп бағалайды. "Зарлығының белгісі: Бір-бірлерін күндеген, Жай-жайына жүрмеген, Мұның өзі - тар заман" деп ел бірлігінің ыдырауын, ағайын арасындағы алауыздықтың өрши түскенін, халық арасындағы ынтымақ пен бірліктің әлсіргенін сөз етеді. Өкінішке орай,  қазіргі қоғамдағы адамдардың жасап жатқан азғындығы жаныңды ауыртады.Ата-анасын қарттарын үйіне өткізіп, сәбиін босағаға тастап,досына қастық жасағандардың заманды тарылтып, адам пейілін  бұзатындығы анық

Дескриптор: Жалпы – 7 балл.

-толғаудағы заманның тарлығы мен зарлығын табады,

-өз көзқарасын білдіреді.

Оқулық, жұмыс дәптерлері, құлаққап.


10мин



2-тапсырма.

Толғаудағы ұлттық құндылықтарды анықтаңыз

Туған жер, ата салты, дәстүр, ана тілі, отанының тарихы, қанағатшылдық

Дескриптор: Жалпы – 5 балл.

-толғаудағы ұлттық құндылықтарды анықтайды;

-толғаудан үзінді келтіреді;

Оқулық, жұмыс дәптерлері


20 мин

Оқулықпен жұмыс

10-тапсырма

Зар заман және шортанбай эссе жазу Әдеби эссе

Әдеби эссе басқа эссе түрлеріне ұқсамайды. Біріншіден, ол әдеби шығармаларға негізделген. Екіншіден, автордың айтқысы келген идеяларын болжап түсінуге негізделген, яғни түсіндірмені қажет ететін пікірталас немесе жұмбақты табуды қажет етеді. Таңдаған шығармаңызға басқа көзбен қарасаңыз, ерекше қолданылған әдеби жанрлар, күтпеген сюжеттер мен оқиғаларға, тіл ерекшеліктеріне толы болады.

Дескриптор: Жалпы – 7 балл.

- Эссенің кіріспе бөлімінде не туралы жазылатынын біледі; -Негізгі бөлімінде не туралы жазылатынын біледі; -Қорытынды бөлімінде не жазылатынын біледі; -Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдайды.



Оқулық, жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Рефлексия

5 мин.


«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


- бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- менің түсінгенім.....


Сонымен қатар 1-19 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!