«Зар заман» толғауының тақырыбы мен идеясы.

Тақырып бойынша 14 материал табылды

«Зар заман» толғауының тақырыбы мен идеясы.

Материал туралы қысқаша түсінік
«Зар заман» толғауының тақырыбы мен идеясы.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім: «Толғауы тоқсан қызыл тіл»

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 7

Қатысқан оқушылар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

«Зар заман» толғауының тақырыбы мен идеясы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.1.1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.

Сабаө мақсаты:

Барлық оқушылар: «Зар заман» толғауын мазмұндық талдау жасау;

Көпшілігі: Әдеби шығарманы құрамдас бөлшектеріне талдау, оқиға желісін ретімен орналастыру.

Кейбір оқушылар: Әдеби шығарманы құрамдас бөлшектеріне талдау, оқиға желісін ретімен орналастыру, оқиға желісіне байланысты өз көзқарасын білдіру.

Бағалау критерийлері:

Шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды;

Кейіпкер бейнесін ашады;

Осыған дейін меңгерілген білім

Ш. Қанайұлы «Зар заман»


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



























Сабақтың ортасы


Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылар назары сабаққа аударылады.

Жағымды ахуал қалыптастыру.

"Жазбаша дөңгелек үстел" әдісі.

"Бүгінгі заманның артықшылығын неден көресің?" деген сұраққа 1 сөйлеммен жауап береді. Жауап берген оқушы парақты көршісіне береді. Көршісі алдыңғы ой жүйелігін сақтап, мәтінді ары қарай жалғастырады. Соңында парақ иесі жазғандардың бәрімен танысып, мәтінді сыныпқа оқиды.

І. Қызығушылықты ояту

- Тақырып дегеніміз не?

- Идея дегеніміз не? (оқушылар жауабы тыңдалады)

ҚБ

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

ІІ. Мағынаны тану. Мәтінмен жұмыс.

«Шынжырлап оқыту»

«Зар заман» өлеңін оқиды.

Блум түймедағының алты күлтесі – сұрақтар типінің алты түрі.

1.Қарапайым сұрақтар. Ш.Қанайұлы кім?

2. Анықтаушы сұрақ. Менің түсінуімше сіз өмірін толық айттыңыз, дегенменде ақынды зерттеген зерттеушілер туралы айта кетсеңіз?

3. Интерпретациялық (түсіндіруші) сұрақ. Неліктен ақын заманның олқы тұстарын көп айтқан?

4. Шығармашылық сұрақтар: Қалай ойлайсыңдар, егер де сол заманнан шығу мүмкіндіктерін айтса, халық жағдайы қалай дамыр еді?»

5. Бағалау сұрақтары. Неліктен бұл жақсы, басқасы жаман деген баға алды?

6. Тәжірибелік сұрақтар. «Жыраудың орнында болсаңыз, не істер едіңіз?

Дескриптор:

  1. Ш. Қанайұлының өмір сүрген жылдары мен дүниге келген және жеке қасиеттерін айтады.

  2. Ш. Қанайұлын зерттеген зерттеушілер туралы

ол замманның қиын қыстау кезін баяндап, нақты пікірін білдіреді

  1. Өз ойларын жетілдіреді, еркін көзқарастарын айтады.

ҚБ.


Тапсырма. Саралап оқыту әдісі бойынша

1-деңгей

«Қазына іздеу» жаттығуын толғау мазмұны бойынша кейіпкердің бейнесін айқындайтын түйінді сөздер немесе сөйлемдері бар үзінділер жазады.Әрбір қазынаны тапқаннан кейін, өлеңдегі кейіпкерге мінездеме береді.

2-деңгей

«Екі түрлі түсініктеме күнделігі». Бірінші бағанға өлеңдегі өзіне әсер еткен үзіндіні жазады. Екінші бағанға үзіндіден алған әсерімен бөлісіп, авторға хат немесе бір шумақ өлең жазады.

3-деңгей

«Әдеби шеңбер» тәсілі

1. Талқы себепшісі-жырдың тақырыбы мен идеясын анықтайды.

2. Байланыстырушы-тақырыпты өмірмен байланыстырады, дәлелдейді.

3. Қорытындылаушы-автор позициясы мен көтерген мәселесін қорытындылайды.

Дескриптор:

  • жырдың тақырыбы мен идеясын анықтайды;

  • тақырыпты өмірмен байланыстырады, дәлелдейді.

  • автор позициясы мен көтерген мәселесін қорытындылайды.

ҚБ Бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі.

Оқушылар назарын сабаққа аударады.









Оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.









«Зар заман» толғауын оқып шығып, шығарма сюжеті бойынша сұрақ түрлерін құрастырады.


























Саралап оқыту әдісі бойынша оқушылар деңгейлік тапсырма орындайды.


















Қалыптастырушы бағалау.




ҚБ










































ҚБ




















ҚБ

7-сынып

«Қазақ әдебиеті» оқулығы











Деректер жазылған қағаздар

А4 парағы



WWW.zharar.com/kzw.















Дереккөз: https://surak.szh.kz/217584/



Сабақтың соңы



Бекіту. Рефлексиялық эссе

Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:

  • Алдымен біз былай деп ойладық.....

  • Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық.............

  • Проблеманы шешу үшін......жасадық.

  • Бұдан біз..................көрдік.

  • Демек, бұл мынаны білдіреді.................

Сонымен біз.................деген шешімге келдік.


Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді.








Кері байланыс.

Үйге тапсырма: толғаудан үзінді жаттау.



Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)









Қазақстан тарихы, АКТ,

Елдік,ерлік,өрлік батырлық, туған жерге сағыныш, сияқты құндылықтармен байланысты.


Сабақ бойынша рефлексия

  • Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?

  • Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?

  • Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?

  • Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

  • Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

  • Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?

  • Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге?


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.08.2025
114
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі