-
-
Бөлім: «Толғауы тоқсан қызыл тіл»
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Күні:
Сынып: 7
Қатысқан оқушылар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:
«Зар заман» толғауының тақырыбы мен идеясы.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
7.1.1.1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.
Сабаө мақсаты:
Барлық оқушылар: «Зар заман» толғауын мазмұндық талдау жасау;
Көпшілігі: Әдеби шығарманы құрамдас бөлшектеріне талдау, оқиға желісін ретімен орналастыру.
Кейбір оқушылар: Әдеби шығарманы құрамдас бөлшектеріне талдау, оқиға желісін ретімен орналастыру, оқиға желісіне байланысты өз көзқарасын білдіру.
Бағалау критерийлері:
• Шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды;
• Кейіпкер бейнесін ашады;
Осыған дейін меңгерілген білім
Ш. Қанайұлы «Зар заман»
-
-
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылар назары сабаққа аударылады.
Жағымды ахуал қалыптастыру.
"Жазбаша дөңгелек үстел" әдісі.
"Бүгінгі заманның артықшылығын неден көресің?" деген сұраққа 1 сөйлеммен жауап береді. Жауап берген оқушы парақты көршісіне береді. Көршісі алдыңғы ой жүйелігін сақтап, мәтінді ары қарай жалғастырады. Соңында парақ иесі жазғандардың бәрімен танысып, мәтінді сыныпқа оқиды.
І. Қызығушылықты ояту
- Тақырып дегеніміз не?
- Идея дегеніміз не? (оқушылар жауабы тыңдалады)

ҚБ
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.
ІІ. Мағынаны тану. Мәтінмен жұмыс.
«Шынжырлап оқыту»
«Зар заман» өлеңін оқиды.

Блум түймедағының алты күлтесі – сұрақтар типінің алты түрі.
1.Қарапайым сұрақтар. Ш.Қанайұлы кім?
2. Анықтаушы сұрақ. Менің түсінуімше сіз өмірін толық айттыңыз, дегенменде ақынды зерттеген зерттеушілер туралы айта кетсеңіз?
3. Интерпретациялық (түсіндіруші) сұрақ. Неліктен ақын заманның олқы тұстарын көп айтқан?
4. Шығармашылық сұрақтар: Қалай ойлайсыңдар, егер де сол заманнан шығу мүмкіндіктерін айтса, халық жағдайы қалай дамыр еді?»
5. Бағалау сұрақтары. Неліктен бұл жақсы, басқасы жаман деген баға алды?
6. Тәжірибелік сұрақтар. «Жыраудың орнында болсаңыз, не істер едіңіз?
Дескриптор:
-
Ш. Қанайұлының өмір сүрген жылдары мен дүниге келген және жеке қасиеттерін айтады.
-
Ш. Қанайұлын зерттеген зерттеушілер туралы
ол замманның қиын қыстау кезін баяндап, нақты пікірін білдіреді
-
Өз ойларын жетілдіреді, еркін көзқарастарын айтады.
ҚБ.
Тапсырма. Саралап оқыту әдісі бойынша
1-деңгей
«Қазына іздеу» жаттығуын толғау мазмұны бойынша кейіпкердің бейнесін айқындайтын түйінді сөздер немесе сөйлемдері бар үзінділер жазады.Әрбір қазынаны тапқаннан кейін, өлеңдегі кейіпкерге мінездеме береді.
2-деңгей
«Екі түрлі түсініктеме күнделігі». Бірінші бағанға өлеңдегі өзіне әсер еткен үзіндіні жазады. Екінші бағанға үзіндіден алған әсерімен бөлісіп, авторға хат немесе бір шумақ өлең жазады.
3-деңгей
«Әдеби шеңбер» тәсілі
1. Талқы себепшісі-жырдың тақырыбы мен идеясын анықтайды.
2. Байланыстырушы-тақырыпты өмірмен байланыстырады, дәлелдейді.
3. Қорытындылаушы-автор позициясы мен көтерген мәселесін қорытындылайды.
Дескриптор:
-
жырдың тақырыбы мен идеясын анықтайды;
-
тақырыпты өмірмен байланыстырады, дәлелдейді.
-
автор позициясы мен көтерген мәселесін қорытындылайды.
ҚБ Бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі.
Оқушылар назарын сабаққа аударады.
Оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.
«Зар заман» толғауын оқып шығып, шығарма сюжеті бойынша сұрақ түрлерін құрастырады.
Саралап оқыту әдісі бойынша оқушылар деңгейлік тапсырма орындайды.
Қалыптастырушы бағалау.
ҚБ

ҚБ

ҚБ

7-сынып
«Қазақ әдебиеті» оқулығы
Деректер жазылған қағаздар
А4 парағы
Дереккөз: https://surak.szh.kz/217584/
Сабақтың соңы
Бекіту. Рефлексиялық эссе
Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:
-
Алдымен біз былай деп ойладық.....
-
Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық.............
-
Проблеманы шешу үшін......жасадық.
-
Бұдан біз..................көрдік.
-
Демек, бұл мынаны білдіреді.................
Сонымен біз.................деген шешімге келдік.
Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді.
Кері байланыс.

Үйге тапсырма: толғаудан үзінді жаттау.
-
Қосымша ақпарат
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|
|
|
Қазақстан тарихы, АКТ, Елдік,ерлік,өрлік батырлық, туған жерге сағыныш, сияқты құндылықтармен байланысты. |
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
|
|
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты): 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Зар заман» толғауының тақырыбы мен идеясы.
«Зар заман» толғауының тақырыбы мен идеясы.
-
-
Бөлім: «Толғауы тоқсан қызыл тіл»
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Күні:
Сынып: 7
Қатысқан оқушылар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:
«Зар заман» толғауының тақырыбы мен идеясы.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
7.1.1.1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.
Сабаө мақсаты:
Барлық оқушылар: «Зар заман» толғауын мазмұндық талдау жасау;
Көпшілігі: Әдеби шығарманы құрамдас бөлшектеріне талдау, оқиға желісін ретімен орналастыру.
Кейбір оқушылар: Әдеби шығарманы құрамдас бөлшектеріне талдау, оқиға желісін ретімен орналастыру, оқиға желісіне байланысты өз көзқарасын білдіру.
Бағалау критерийлері:
• Шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды;
• Кейіпкер бейнесін ашады;
Осыған дейін меңгерілген білім
Ш. Қанайұлы «Зар заман»
-
-
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылар назары сабаққа аударылады.
Жағымды ахуал қалыптастыру.
"Жазбаша дөңгелек үстел" әдісі.
"Бүгінгі заманның артықшылығын неден көресің?" деген сұраққа 1 сөйлеммен жауап береді. Жауап берген оқушы парақты көршісіне береді. Көршісі алдыңғы ой жүйелігін сақтап, мәтінді ары қарай жалғастырады. Соңында парақ иесі жазғандардың бәрімен танысып, мәтінді сыныпқа оқиды.
І. Қызығушылықты ояту
- Тақырып дегеніміз не?
- Идея дегеніміз не? (оқушылар жауабы тыңдалады)

ҚБ
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.
ІІ. Мағынаны тану. Мәтінмен жұмыс.
«Шынжырлап оқыту»
«Зар заман» өлеңін оқиды.

Блум түймедағының алты күлтесі – сұрақтар типінің алты түрі.
1.Қарапайым сұрақтар. Ш.Қанайұлы кім?
2. Анықтаушы сұрақ. Менің түсінуімше сіз өмірін толық айттыңыз, дегенменде ақынды зерттеген зерттеушілер туралы айта кетсеңіз?
3. Интерпретациялық (түсіндіруші) сұрақ. Неліктен ақын заманның олқы тұстарын көп айтқан?
4. Шығармашылық сұрақтар: Қалай ойлайсыңдар, егер де сол заманнан шығу мүмкіндіктерін айтса, халық жағдайы қалай дамыр еді?»
5. Бағалау сұрақтары. Неліктен бұл жақсы, басқасы жаман деген баға алды?
6. Тәжірибелік сұрақтар. «Жыраудың орнында болсаңыз, не істер едіңіз?
Дескриптор:
-
Ш. Қанайұлының өмір сүрген жылдары мен дүниге келген және жеке қасиеттерін айтады.
-
Ш. Қанайұлын зерттеген зерттеушілер туралы
ол замманның қиын қыстау кезін баяндап, нақты пікірін білдіреді
-
Өз ойларын жетілдіреді, еркін көзқарастарын айтады.
ҚБ.
Тапсырма. Саралап оқыту әдісі бойынша
1-деңгей
«Қазына іздеу» жаттығуын толғау мазмұны бойынша кейіпкердің бейнесін айқындайтын түйінді сөздер немесе сөйлемдері бар үзінділер жазады.Әрбір қазынаны тапқаннан кейін, өлеңдегі кейіпкерге мінездеме береді.
2-деңгей
«Екі түрлі түсініктеме күнделігі». Бірінші бағанға өлеңдегі өзіне әсер еткен үзіндіні жазады. Екінші бағанға үзіндіден алған әсерімен бөлісіп, авторға хат немесе бір шумақ өлең жазады.
3-деңгей
«Әдеби шеңбер» тәсілі
1. Талқы себепшісі-жырдың тақырыбы мен идеясын анықтайды.
2. Байланыстырушы-тақырыпты өмірмен байланыстырады, дәлелдейді.
3. Қорытындылаушы-автор позициясы мен көтерген мәселесін қорытындылайды.
Дескриптор:
-
жырдың тақырыбы мен идеясын анықтайды;
-
тақырыпты өмірмен байланыстырады, дәлелдейді.
-
автор позициясы мен көтерген мәселесін қорытындылайды.
ҚБ Бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі.
Оқушылар назарын сабаққа аударады.
Оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.
«Зар заман» толғауын оқып шығып, шығарма сюжеті бойынша сұрақ түрлерін құрастырады.
Саралап оқыту әдісі бойынша оқушылар деңгейлік тапсырма орындайды.
Қалыптастырушы бағалау.
ҚБ

ҚБ

ҚБ

7-сынып
«Қазақ әдебиеті» оқулығы
Деректер жазылған қағаздар
А4 парағы
Дереккөз: https://surak.szh.kz/217584/
Сабақтың соңы
Бекіту. Рефлексиялық эссе
Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:
-
Алдымен біз былай деп ойладық.....
-
Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық.............
-
Проблеманы шешу үшін......жасадық.
-
Бұдан біз..................көрдік.
-
Демек, бұл мынаны білдіреді.................
Сонымен біз.................деген шешімге келдік.
Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді.
Кері байланыс.

Үйге тапсырма: толғаудан үзінді жаттау.
-
Қосымша ақпарат
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|
|
|
Қазақстан тарихы, АКТ, Елдік,ерлік,өрлік батырлық, туған жерге сағыныш, сияқты құндылықтармен байланысты. |
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
|
|
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты): 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||
шағым қалдыра аласыз













