Тақырыбы: Зат есімнің тәуелденуі |
Мектеп: №42 "Ақ ниет" гимназиясы |
|||
|
Күні: 01.02.2019 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||
|
3-сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Оқу мақсаттары |
3.2.4.1.өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізіг ойды анықтау. 3.4.2.1.негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылытуынды сөз жасаутүбірлес сөздердің мағынасын ажырату. 3.2.6.1.мәтін түрлерін стильін жанрын салыстырып,ұқсастықтары мен айырмашылықтарынтабу. 3.4.2.2. тәуелдік жалғауының қолданысын білу. |
|||
|
Оқу мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||
|
* тәуелдік жалғауының қолданысын біледі. жаңа білімді меңгереді.Сауатты көркем жазады. |
||||
|
Оқушылардың көбі жасай алады : *Диалогке қатысады,мұғалімнің көмегімен негізі ойды анықтайды. |
||||
|
|
||||
|
Оқушылардың кейбірі жасай алады:берілген тапсырмалар бойынша ойқорыту жасай алады. |
||||
|
Зат есім тақырыбынанигерген білімдеріне негізделіп меңгертіледі. |
||||
|
Күтілетін нәтижелер |
Оқушылар: Зат есімнің тәуелденуін жекеше ,көпше түрде жіктеу. |
|||
|
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау: Зат есімнің ережелері. Тәуелдік жалғаудың үш жақта айтылуы |
||||
|
Жазу Көркем жазулары үнемі назарда болады. |
||||
|
|
||||
|
Тірек білім, білік, дағдылар |
|
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарлан-ған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Қоры |
||
|
0-3 мин |
Ынталандыру. Мұғалім айналадағы заттардың атауларын атайды. Сол аталған заттар негізгі зат есім бе,туынды зат есім екендерін оқушылар ажыратып отыруларың тиіс. |
Оқулық |
||
|
4-6 мин |
Белсендіру. Мұғалім өткен материалды бекіту мақсатында әр топқа топшамалар арқылы "Сәйкестендіру" әдісін қолдануды ұсынады. |
|
||
|
7-11 мин |
Мақсат қою (проблемалық жағдаят). Ши дегеніміз не? Ши қайда өседі? Біздің жақта ши өсеме? Ол қандай өсімдік деп ойлайсыздар?
Мұғалім сынып оқушыларын топқа бөледі де, төрт түрлі тапсырма ұсынады. Оқушылар сол өрнектің неге ұқсас екендігін анықтап ат қою керек. Осы жерде жағдаят туындайды. * Қызығушылықты ояту Киіз басу үрдісі Қазақ халқы сонау заманнан бері мал шаруашылығымен қатар күнделікті өмірде қолданылатын қажетті құрал-жабдықтармен қамтамасыз ететін үй кәсіпшілігімен де тығыз айналысқан. Қазіргі заманмен салыстырғанда олардың кәсібі химиялық қоспасы жоқ, яғни табиғи заттардан жасалынды. Көшпелі өмірге лайықталып жасалған заттар қазірге шейін пайдаға асып келеді, аспағандары бабаларымыздың көзі ретінде мұражайларда сақталуда. Қарапайым қамшыны ғана алып қарасақ, түрлі өрім түрлері мен ою-өрнектермен әспеттеліп жасалынған. Ал, күрделі құрылымды киіз үй сәулеттік, құрылымдық тарапынан өте шебер жасалынған, сол заманның нағыз кәсіби архитекторы ойлап тапқан десек қателеспеспіз. 44-жаттығу . Мәтін бойынша сұрақтар қойылады. *Қазақ ою-өрнегі қашан пайда болған? *Ою-өрнектер нені бейнелейді? *Ою-өрнекті біз қай жерден кездестіреміз? *Киіз басудың ерекшелігі қандай? *Қазір киіз басма? * Жүнді қалай бояйды? Сәйкес келетін суретті таңда таңда.
"Жұптық жұмыс" шаблон арқылы Түскиізді безендіру.
«Текемет», «киіз» сөздерін тәуелдеп жазады. Жазған жұмысынан тәуелденген сөздерді тауып, сұрақ қояды. Олардың қай жақта екенін айтып, дәлелдейді. Оқушылардың бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазуы қадағаланып, бағыт беріледі. |
оқулық |
||
|
12-29 мин |
45-жаттығу. Ақши - Әминаның ауылы.Ауылда ши өседі.Әмина бір бума ши әкелді.Шешесі одан ши тоқыды.Ши тоқу өнер. -Ақши деген не? Ши түсі қандай? Неге бір бума дейді. Ши ді кім тоқыды? Шығармашылық жұмыс Тоқыма торға зер сал.. |
Дәптер, оқулық, |
||
|
30-35 мин |
Топтық жұмыс А\ Шыққан ағаш түрлерін тәуелде 1-топ арқан,2-топ белбеу, 3-топ дулыға,4-топ сәукеле В\ Суретін салыңдар. |
Оқулық, дәптер |
||
|
35-40 мин |
Рефлексия. Дұрыс жауапты белгілеу. Тақырып бойынша оқушылардың игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында тестік жұмыс орындатылады. Оқушылар дәптерде берілген тапсырманы оқиды. Дұрыс жауаптардың бірін белгілейді. Бағалаудың шартты белгілеріне сәйкес өзін-өзі бағалау. Жұмыстарын топта жариялап, дәлелдеу.
|
Жетістік жолағы. |
||
Бекітемін : Шаиева А.С 78-сабақ.
Тақырыбы: Зат есімнің тәуелденуі |
Мектеп: №42 "Ақ ниет" гимназиясы |
|||
|
Күні: 01.02.2019 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||
|
3-сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Оқу мақсаттары |
3.2.4.1.өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізіг ойды анықтау. 3.4.2.1.негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылытуынды сөз жасаутүбірлес сөздердің мағынасын ажырату. 3.2.6.1.мәтін түрлерін стильін жанрын салыстырып,ұқсастықтары мен айырмашылықтарынтабу. 3.4.2.2. тәуелдік жалғауының қолданысын білу. |
|||
|
Оқу мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||
|
* тәуелдік жалғауының қолданысын біледі. жаңа білімді меңгереді.Сауатты көркем жазады. |
||||
|
Оқушылардың көбі жасай алады : *Диалогке қатысады,мұғалімнің көмегімен негізі ойды анықтайды. |
||||
|
|
||||
|
Оқушылардың кейбірі жасай алады:берілген тапсырмалар бойынша ойқорыту жасай алады. |
||||
|
Зат есім тақырыбынанигерген білімдеріне негізделіп меңгертіледі. |
||||
|
Күтілетін нәтижелер |
Оқушылар: Зат есімнің тәуелденуін жекеше ,көпше түрде жіктеу. |
|||
|
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау: Зат есімнің ережелері. Тәуелдік жалғаудың үш жақта айтылуы |
||||
|
Жазу Көркем жазулары үнемі назарда болады. |
||||
|
|
||||
|
Тірек білім, білік, дағдылар |
|
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарлан-ған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Қоры |
||
|
0-3 мин |
Ынталандыру. Мұғалім айналадағы заттардың атауларын атайды. Сол аталған заттар негізгі зат есім бе,туынды зат есім екендерін оқушылар ажыратып отыруларың тиіс. |
Оқулық |
||
|
4-6 мин |
Белсендіру. Мұғалім өткен материалды бекіту мақсатында әр топқа топшамалар арқылы "Сәйкестендіру" әдісін қолдануды ұсынады. |
|
||
|
7-11 мин |
Мақсат қою (проблемалық жағдаят). Қазақ ою-өрнегінің даму тарихы. Қазақ халқының ою-өрнек өнері байырғы ұлттық өнерлердің ішіндегі ең ежелгісі, әрі кең тараған саласы. Бұл-ұлтымыздың мәдени дамуының шежіресі, адам жанына ләззат сыйлайтын, эстетикалық мәні зор өнер. Бүгінгі таңда қазақтың 230-дай оюдың ежелден келе жатқан атаулары бар. Қолөнер шеберлері ертеден ою-өрнек атауларын екі топқа бөліп қарастырған, бірінші топқа ою-өрнектердің тікілей өзіне, түріне қатысты негізгі атаулар, екінші топқа жалпы ою-өрнек қолданылатын бұйымдардың атаулары жатады. Ою-өрнекті теориялық жағынан негіздеу- этнолингвистикалық атауларды лексико-семантикалық топтарға бөлуге қатысты нақты қорытындылар жасауға мүмкіндік береді. Ою-өрнек тарихы, халық тарихымен жасасып келе жатқан төл мұрамыз екені белгілі. Бүгінгі таңда ою-өрнектің практикалық маңызы артып отыр. «Ою», «өрнек» сөздері бір мағынаны білдіреді. Бедері түсірілген үлгіні ойып, кесіп, киіп немесе екі затты оя кесіп, қиюластыру ою деп алады. Ал киім-кешекке, тұскиізге, т.б қолөнер бұйымдарына кестелеп бейнеленетін бедер, сол сияқты тоқылатын алашаға, басқұрға және қоржынға түсірілетін түрлі геометриялық бедерлерді өрнек дейді. Мұғалім сынып оқушыларын топқа бөледі де, төрт түрлі ою -өрнек ұсынады.
Оқушылар сол өрнектің неге ұқсас екендігін анықтап ат қою керек. Осы жерде жағдаят туындайды. 47-жаттығу .Оқушылар тізбектеп оқиды. Мәтін бойынша сұрақтар қойылады. *Қазақ ою-өрнегі қашан пайда болған? *Ою-өрнектер нені бейнелейді? *Ою-өрнекті біз қай жерден кездестіреміз? Мәтінге сәйкес келетін парақшаны таңда.
Әр өрнекатауы Жан-жануарлар
Сақ скифтер аң бейнелі өнер "Жұптық жұмыс" шаблон арқылы Түскиізді безендіру.
«Ою», «өрнек» сөздерін тәуелдеп жазады. Жазған жұмысынан тәуелденген сөздерді тауып, сұрақ қояды. Олардың қай жақта екенін айтып, дәлелдейді. Оқушылардың бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазуы қадағаланып, бағыт беріледі. |
оқулық |
||
|
12-29 мин |
48-жаттығу. Жоспар: 1.Қазақ ою-өрнегінің түрлері 2.Қазақ өю-өрнегін насихаттау 3.Ою-өрнектер мақтанышым. 49-жаттығу. Тарағым бар- Таранбаймын. Орағым бар- Ора алмаймын, Сақалым бар,ал бірақ Мен ақсақал бола алмаймын. \ешкі\ Ешкі туралы Ия Жоқ ойыны Ешкі ірі жануар ма? жоқ Ешкінің төлі қошақан ба? Ешкінің сүті пайдалы ма? Ешкі өсімтал жануар ма? Ешкі ең пайдалы ағаш қабығын жейтіні рас па? Шығармашылық жұмыс Тоқыма торға зер сал.. |
Дәптер, оқулық, |
||
|
30-35 мин |
Топтық жұмыс А\ Шыққан ағаш түрлерін тәуелде 1-топ Шырша,2-топ Қайың, 3-топ Терек,4-топ Емен Ә\ Бес жолды өлең құрастыр В\ Суретін салыңдар. |
Оқулық, дәптер |
||
|
35-40 мин |
Рефлексия. Дұрыс жауапты белгілеу. Тақырып бойынша оқушылардың игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында тестік жұмыс орындатылады. Оқушылар дәптерде берілген тапсырманы оқиды. Дұрыс жауаптардың бірін белгілейді. Бағалаудың шартты белгілеріне сәйкес өзін-өзі бағалау. Жұмыстарын топта жариялап, дәлелдеу.
|
Жетістік жолағы. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Зат есімнің жіктелуі
Зат есімнің жіктелуі
Тақырыбы: Зат есімнің тәуелденуі |
Мектеп: №42 "Ақ ниет" гимназиясы |
|||
|
Күні: 01.02.2019 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||
|
3-сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Оқу мақсаттары |
3.2.4.1.өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізіг ойды анықтау. 3.4.2.1.негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылытуынды сөз жасаутүбірлес сөздердің мағынасын ажырату. 3.2.6.1.мәтін түрлерін стильін жанрын салыстырып,ұқсастықтары мен айырмашылықтарынтабу. 3.4.2.2. тәуелдік жалғауының қолданысын білу. |
|||
|
Оқу мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||
|
* тәуелдік жалғауының қолданысын біледі. жаңа білімді меңгереді.Сауатты көркем жазады. |
||||
|
Оқушылардың көбі жасай алады : *Диалогке қатысады,мұғалімнің көмегімен негізі ойды анықтайды. |
||||
|
|
||||
|
Оқушылардың кейбірі жасай алады:берілген тапсырмалар бойынша ойқорыту жасай алады. |
||||
|
Зат есім тақырыбынанигерген білімдеріне негізделіп меңгертіледі. |
||||
|
Күтілетін нәтижелер |
Оқушылар: Зат есімнің тәуелденуін жекеше ,көпше түрде жіктеу. |
|||
|
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау: Зат есімнің ережелері. Тәуелдік жалғаудың үш жақта айтылуы |
||||
|
Жазу Көркем жазулары үнемі назарда болады. |
||||
|
|
||||
|
Тірек білім, білік, дағдылар |
|
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарлан-ған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Қоры |
||
|
0-3 мин |
Ынталандыру. Мұғалім айналадағы заттардың атауларын атайды. Сол аталған заттар негізгі зат есім бе,туынды зат есім екендерін оқушылар ажыратып отыруларың тиіс. |
Оқулық |
||
|
4-6 мин |
Белсендіру. Мұғалім өткен материалды бекіту мақсатында әр топқа топшамалар арқылы "Сәйкестендіру" әдісін қолдануды ұсынады. |
|
||
|
7-11 мин |
Мақсат қою (проблемалық жағдаят). Ши дегеніміз не? Ши қайда өседі? Біздің жақта ши өсеме? Ол қандай өсімдік деп ойлайсыздар?
Мұғалім сынып оқушыларын топқа бөледі де, төрт түрлі тапсырма ұсынады. Оқушылар сол өрнектің неге ұқсас екендігін анықтап ат қою керек. Осы жерде жағдаят туындайды. * Қызығушылықты ояту Киіз басу үрдісі Қазақ халқы сонау заманнан бері мал шаруашылығымен қатар күнделікті өмірде қолданылатын қажетті құрал-жабдықтармен қамтамасыз ететін үй кәсіпшілігімен де тығыз айналысқан. Қазіргі заманмен салыстырғанда олардың кәсібі химиялық қоспасы жоқ, яғни табиғи заттардан жасалынды. Көшпелі өмірге лайықталып жасалған заттар қазірге шейін пайдаға асып келеді, аспағандары бабаларымыздың көзі ретінде мұражайларда сақталуда. Қарапайым қамшыны ғана алып қарасақ, түрлі өрім түрлері мен ою-өрнектермен әспеттеліп жасалынған. Ал, күрделі құрылымды киіз үй сәулеттік, құрылымдық тарапынан өте шебер жасалынған, сол заманның нағыз кәсіби архитекторы ойлап тапқан десек қателеспеспіз. 44-жаттығу . Мәтін бойынша сұрақтар қойылады. *Қазақ ою-өрнегі қашан пайда болған? *Ою-өрнектер нені бейнелейді? *Ою-өрнекті біз қай жерден кездестіреміз? *Киіз басудың ерекшелігі қандай? *Қазір киіз басма? * Жүнді қалай бояйды? Сәйкес келетін суретті таңда таңда.
"Жұптық жұмыс" шаблон арқылы Түскиізді безендіру.
«Текемет», «киіз» сөздерін тәуелдеп жазады. Жазған жұмысынан тәуелденген сөздерді тауып, сұрақ қояды. Олардың қай жақта екенін айтып, дәлелдейді. Оқушылардың бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазуы қадағаланып, бағыт беріледі. |
оқулық |
||
|
12-29 мин |
45-жаттығу. Ақши - Әминаның ауылы.Ауылда ши өседі.Әмина бір бума ши әкелді.Шешесі одан ши тоқыды.Ши тоқу өнер. -Ақши деген не? Ши түсі қандай? Неге бір бума дейді. Ши ді кім тоқыды? Шығармашылық жұмыс Тоқыма торға зер сал.. |
Дәптер, оқулық, |
||
|
30-35 мин |
Топтық жұмыс А\ Шыққан ағаш түрлерін тәуелде 1-топ арқан,2-топ белбеу, 3-топ дулыға,4-топ сәукеле В\ Суретін салыңдар. |
Оқулық, дәптер |
||
|
35-40 мин |
Рефлексия. Дұрыс жауапты белгілеу. Тақырып бойынша оқушылардың игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында тестік жұмыс орындатылады. Оқушылар дәптерде берілген тапсырманы оқиды. Дұрыс жауаптардың бірін белгілейді. Бағалаудың шартты белгілеріне сәйкес өзін-өзі бағалау. Жұмыстарын топта жариялап, дәлелдеу.
|
Жетістік жолағы. |
||
Бекітемін : Шаиева А.С 78-сабақ.
Тақырыбы: Зат есімнің тәуелденуі |
Мектеп: №42 "Ақ ниет" гимназиясы |
|||
|
Күні: 01.02.2019 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||
|
3-сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Оқу мақсаттары |
3.2.4.1.өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізіг ойды анықтау. 3.4.2.1.негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылытуынды сөз жасаутүбірлес сөздердің мағынасын ажырату. 3.2.6.1.мәтін түрлерін стильін жанрын салыстырып,ұқсастықтары мен айырмашылықтарынтабу. 3.4.2.2. тәуелдік жалғауының қолданысын білу. |
|||
|
Оқу мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||
|
* тәуелдік жалғауының қолданысын біледі. жаңа білімді меңгереді.Сауатты көркем жазады. |
||||
|
Оқушылардың көбі жасай алады : *Диалогке қатысады,мұғалімнің көмегімен негізі ойды анықтайды. |
||||
|
|
||||
|
Оқушылардың кейбірі жасай алады:берілген тапсырмалар бойынша ойқорыту жасай алады. |
||||
|
Зат есім тақырыбынанигерген білімдеріне негізделіп меңгертіледі. |
||||
|
Күтілетін нәтижелер |
Оқушылар: Зат есімнің тәуелденуін жекеше ,көпше түрде жіктеу. |
|||
|
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау: Зат есімнің ережелері. Тәуелдік жалғаудың үш жақта айтылуы |
||||
|
Жазу Көркем жазулары үнемі назарда болады. |
||||
|
|
||||
|
Тірек білім, білік, дағдылар |
|
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарлан-ған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Қоры |
||
|
0-3 мин |
Ынталандыру. Мұғалім айналадағы заттардың атауларын атайды. Сол аталған заттар негізгі зат есім бе,туынды зат есім екендерін оқушылар ажыратып отыруларың тиіс. |
Оқулық |
||
|
4-6 мин |
Белсендіру. Мұғалім өткен материалды бекіту мақсатында әр топқа топшамалар арқылы "Сәйкестендіру" әдісін қолдануды ұсынады. |
|
||
|
7-11 мин |
Мақсат қою (проблемалық жағдаят). Қазақ ою-өрнегінің даму тарихы. Қазақ халқының ою-өрнек өнері байырғы ұлттық өнерлердің ішіндегі ең ежелгісі, әрі кең тараған саласы. Бұл-ұлтымыздың мәдени дамуының шежіресі, адам жанына ләззат сыйлайтын, эстетикалық мәні зор өнер. Бүгінгі таңда қазақтың 230-дай оюдың ежелден келе жатқан атаулары бар. Қолөнер шеберлері ертеден ою-өрнек атауларын екі топқа бөліп қарастырған, бірінші топқа ою-өрнектердің тікілей өзіне, түріне қатысты негізгі атаулар, екінші топқа жалпы ою-өрнек қолданылатын бұйымдардың атаулары жатады. Ою-өрнекті теориялық жағынан негіздеу- этнолингвистикалық атауларды лексико-семантикалық топтарға бөлуге қатысты нақты қорытындылар жасауға мүмкіндік береді. Ою-өрнек тарихы, халық тарихымен жасасып келе жатқан төл мұрамыз екені белгілі. Бүгінгі таңда ою-өрнектің практикалық маңызы артып отыр. «Ою», «өрнек» сөздері бір мағынаны білдіреді. Бедері түсірілген үлгіні ойып, кесіп, киіп немесе екі затты оя кесіп, қиюластыру ою деп алады. Ал киім-кешекке, тұскиізге, т.б қолөнер бұйымдарына кестелеп бейнеленетін бедер, сол сияқты тоқылатын алашаға, басқұрға және қоржынға түсірілетін түрлі геометриялық бедерлерді өрнек дейді. Мұғалім сынып оқушыларын топқа бөледі де, төрт түрлі ою -өрнек ұсынады.
Оқушылар сол өрнектің неге ұқсас екендігін анықтап ат қою керек. Осы жерде жағдаят туындайды. 47-жаттығу .Оқушылар тізбектеп оқиды. Мәтін бойынша сұрақтар қойылады. *Қазақ ою-өрнегі қашан пайда болған? *Ою-өрнектер нені бейнелейді? *Ою-өрнекті біз қай жерден кездестіреміз? Мәтінге сәйкес келетін парақшаны таңда.
Әр өрнекатауы Жан-жануарлар
Сақ скифтер аң бейнелі өнер "Жұптық жұмыс" шаблон арқылы Түскиізді безендіру.
«Ою», «өрнек» сөздерін тәуелдеп жазады. Жазған жұмысынан тәуелденген сөздерді тауып, сұрақ қояды. Олардың қай жақта екенін айтып, дәлелдейді. Оқушылардың бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазуы қадағаланып, бағыт беріледі. |
оқулық |
||
|
12-29 мин |
48-жаттығу. Жоспар: 1.Қазақ ою-өрнегінің түрлері 2.Қазақ өю-өрнегін насихаттау 3.Ою-өрнектер мақтанышым. 49-жаттығу. Тарағым бар- Таранбаймын. Орағым бар- Ора алмаймын, Сақалым бар,ал бірақ Мен ақсақал бола алмаймын. \ешкі\ Ешкі туралы Ия Жоқ ойыны Ешкі ірі жануар ма? жоқ Ешкінің төлі қошақан ба? Ешкінің сүті пайдалы ма? Ешкі өсімтал жануар ма? Ешкі ең пайдалы ағаш қабығын жейтіні рас па? Шығармашылық жұмыс Тоқыма торға зер сал.. |
Дәптер, оқулық, |
||
|
30-35 мин |
Топтық жұмыс А\ Шыққан ағаш түрлерін тәуелде 1-топ Шырша,2-топ Қайың, 3-топ Терек,4-топ Емен Ә\ Бес жолды өлең құрастыр В\ Суретін салыңдар. |
Оқулық, дәптер |
||
|
35-40 мин |
Рефлексия. Дұрыс жауапты белгілеу. Тақырып бойынша оқушылардың игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында тестік жұмыс орындатылады. Оқушылар дәптерде берілген тапсырманы оқиды. Дұрыс жауаптардың бірін белгілейді. Бағалаудың шартты белгілеріне сәйкес өзін-өзі бағалау. Жұмыстарын топта жариялап, дәлелдеу.
|
Жетістік жолағы. |
||
шағым қалдыра аласыз


















