Сабақтың басы
2 мин
3 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық:
Оқушылар бір-бірін жылы лебіз білдіріп, бүгінгі күнге жақсы
тілек айтады.
Қайырлы күн досым,
Қайырлы күн болсын!
Бүгінгі күн біз үшін
Сәттілікке толсын!
Шар түстерін таңдау арқылы
топқа бөлінеді.
Өткен сабақты еске
түсіру.
«Қар лақтыру» ойыны
Ережелерді еске түсіру,
қайталау сұрақтарын қояды.
|
Психология
лық дайындық жүргізеді.
Топқа бөлінеді.
Сұрақтар қойып, жауап
береді.
|
|
Топқа бөліну
шарлары
|
Сабақтың ортасы
5 мин
3 мин
5 мин
1 мин
4 мин
3 мин
4 мин
5
мин
|
Жаңа сабақ.
28-жаттығу.
Мəтінді оқу. Мəтіндегі негізгі ойды
анықтау.
–
Мəтін не туралы?
–
Мəтіннің мазмұны мəтіннің тақырыбына сəйкес келе
ме?
Ойыңды дəлелде.
–
Мəтіннің негізгі ойы
қандай?
–
Бұл мəтінді диалогке жатқызуға бола ма?
Неге?
Мəтіннің тақырыбы мен мазмұнын салыстыру. Мəтіннің тақырыбы
мен мазмұнын салыстыра отырып, мəтінге ат қою. Мəтіннен жіктік
жалғаулы зат есімдерді теріп жазу. Зат есімдерді сөз құрамына
талдау.
Дескриптор:
-Мәтінді оқып, негізгі ойды
табады.
-Мəтіннен жіктік жалғаулы зат есімдерді теріп
жазады.
29-жаттығу.
Жұмбақты шешу. Шешуі: үкі. Жұмбақтың шешуіндегі құс туралы
білетіндерін айту. Дереккөздерді (Энциклопедия жəне т.б.)
пайдалану. Үкі – негізінен орманды мекендеп, жемін көбіне түнде
аулайтын жыртқыш құс. Басы үлкен, көздері бақырайған, қауырсындары
жұмсақ. Ұшқанда дыбыссыз қанат қағады. Ұясын жасыруға болатын жерге
салады. Жұптарын өмір бойы сақтайды. Дене мөлшеріне қарай 2-12-ге
дейін жұмыртқа басады. Қоян, тышқан секілді кемірушілерді аулап
пайда келтіреді. Үкіні қазақ халқы қасиетті құс санайды. Оның
қауырсынындағы бедер, құранның құпияланып жазылған нұсқасы деп
баланың бесігіне, баскиіміне таққан. Сонымен қатар бақыт, табыс
əкеледі деген сеніммен ақын, əншілер баскиімдерін, домбыраларын
үкілеген. Саны кеміп келе жатқан, сирек кездесетін түр. Евразияда,
сондай-ақ Қазақстанда кең тараған. Шөлді, далалы, таулы, орманды
жерлерді мекендейді. Санының қанша екені белгісіз, бірақ, көпшілік
жерлерде сирек.
Дескриптор:
-Жұмбақты шешеді.
-Үкі туралы білетіндерімен
бөліседі.
30-жаттығу.
Мəтінмен жұмыс. Мəтіннен жіктік жалғаулы зат есімдерді
тауып, мəтінді көшіріп жазу.
Дескриптор:
-Мәтінді оқып, жіктік жалғаулы зат есімдерді тауып, мəтінді
көшіріп жазады;
Ой сергек!
Көп отырып шаршадық,
Қозғалуды аңсадық.
Жүгіргіміз келеді,
Əдемілеп əн салып.
31-жаттығу.
Шығармашылық тапсырма. Берілген сөйлемдерді тотықұстың
жаттауы үшін неше апта керектігін
анықтау.
Дескриптор:
- Шығармашылық тапсырма
орындайды;
- Сөйлемдерді
тотықұстың жаттауы үшін неше апта керектігін
анықтайды.
|
Бейнежазбаны көреді.
Жаңа ақпаратпен танысады.
Мәтінді оқып, негізгі ойды
табады.
Мəтіннен жіктік жалғаулы зат есімдерді теріп
жазады.
Көркем жазады. Сөйлем мүшесіне талдау
жасайды.
Жұмбақты шешеді.
Үкі туралы білетіндерімен
бөліседі.
Мәтінді оқып, жіктік жалғаулы зат есімдерді тауып, мəтінді
көшіріп жазады
Сергіту сәтін жасайды.
Шығармашылық тапсырма
орындайды;
Сөйлемдерді тотықұстың
жаттауы үшін неше апта керектігін
анықтайды.
|
Бас бармақ арқылы бағалау.
Тиімді кері байланыс
орнату.
Бас бармақ арқылы бағалау.
Мақтау-мадақтау
Шапалақ ұру
«Екі
тілек, бір жұлдыз» әдісі қолданыла
ды.
|
Жіктік жалғауының кестесі
Үкі суреті
Кесте
Құстар суреті
|