|
Күні: 03..02.2025 |
Пәні:Қазақ тілі Сынып:3 Б |
Мұғалім: Алиева А.Ғ. Барлық оқушы саны: Қатысқан оқушы: |
||
|
Тақырыбы: |
Зат есімнің тәуелденуі |
|||
|
Жалпы мақсаты: |
Зат есімнің тәуелденуін түсіндіру арқылы тәуелдік жалғаудың мағынасын ажыратып,емлесін түсіндіру.Өлең жолдарын есте сақтау қабілеттерін арттыру,сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру. |
|||
|
Ресурсатры: |
Оқулық,әр топқа арналған парақшалар,стикерлер,бейне таспа |
|||
|
Әдіс-тәсілдері: |
Түсіндіру,іздендіру,өздігінен білім алу,сұраққа жауап беру |
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
▪ Суретпен берілген сөздердің түбірі мен қосымшасын ажыратады. ▪ Сөздерге жалғанған қосымшалардың мағынасын біледі. ▪ Берілген сөздерді тәуелдену ерекшеліктеріне қарай топтай алады. |
|||
|
Түйінді идеялар: |
Оқушының бойынлда ережені есте сақтап айта білуі,түсініп оқуы қалыптасады Сауатты жазу дағдылары қалыптасады |
|||
|
Модульдер |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер,талантты және қабілетті,сыни тұрғыдан ойлану,АКТ-ны пайдалану,оқытуды басқару және көшбасшылық,оқыту үшін бағалау,жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту |
|||
|
Түрі: Типі: |
Аралас сабақ Жаңа білімді меңгерту |
|||
|
Сабақтың барысы: |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
|
|
І.Ұйымдастыру кезеңі: |
1.Сәлемдесу Шаттық шеңбері 2.Топқа бөлу |
Сәлемдеседі. Орындарынан тұрып бір-біріне қарап Мейірімді жүрекпен, Ақ пейілді тілекпен Амандасып алайық Бір жадырап алайық Зат есім,сын есім,сан есім |
|
|
|
ІІ.Үй тапсырмасы: |
1.Үй тапсырмасын сұрау «Таза тақта» әдісі арқылы үй тапсырмасын тиянақтау. 1.Қандай сөз таптарын білесің? 2.Зат есім дегеніміз не? 3.Зат есімнің сұрақтары қандай? 4.Зат есімнің неше түрі бар? 5.Негізгі зат есім дегеніміз не? 6.Туынды зат есім дегеніміз не? 7.Негізгі зат есімге мысалдар келтір. 8.Туынды зат есімге мысалдар келтір 9.Мақалдың ішінен зат есімді тап «Адал достық алтыннан да қымбат» 10.Көп нүктенің орнына негізгі зат есімді қой .... – кезекші, .... – көлшік, .... - достық |
Сұраққа әр топтан оқушылар жауап береді |
Ауызша бағалау Тамаша,жақсы |
|
|
ІІІ.Білімді өзектендіру |
«Болжау стратегиясы» осы стратегия арқылы видеоны көріп тақырыпты анықтайды/ Не туралы көрдік,яғни бүгінгі тақырыбымыз зат есімнің тәуелденуі. -Бұл бейне материал арқылы нені ұғындыңдар? -Зат есімнің тәуелденуі неше жақта айтылады? -Қандай қорытынды жасауға болады? «Конверт-сұрақ» әдісі арқылы тапсырмалары тапсырмалар беріледі. І топқа Сөздер беру,сол сөздерді зат есімнің жекше түрінде тәуелдеу.Ойыншық,күшік ІІ топқа Тәуелдік жалғауы бар сөздерді қатыстыра отырып сөйлемдер құрау ІІІ топқа Жұмбақтың ішінен тәуелденген сөздерді тауып ,нешінші жақта түрғанын табу
Инесі жоқ, жібі жоқ, |
Зат есімнің тәуелденуі туралы видео көрсету Ынтымақтаса жұмыс жасауын бақылау |
Шапалақ әдісі |
|
|
ІҮ.Сергіту сәті |
Музыкамен би қимылдарын қайталау. |
|
|
|
|
Ү.Дәптермен жұмыс |
Оқулықтағы 38-жаттығу /ауызша/ Сөздерді оқып,суретпен берілген сөздердің қосымшасын ажырату. Сөздерге жалғанған қосымшалардың қандай мағынаны білдіріп тұрғанын айтқызу/біреуге меншікті,тәуелді екенін білдіріп тұр/ Суретпен берілген сөздерді үш тілде айтқызу Сағат – час – an hour Мысық – кошка – саt Қаламсап – ручка –a pen 39-жаттығу сөздерді төмендегі үлгі бойынша өзгертіп жазу Сөздерге жалғанған қосымшаларды тауып,астын сызу.Бұлардың жұрнақ не жалғау екенін табу 40-жаттығу /ауызша/Жұмбақты оқып,шешуін табу. Жел – ветер-wind Тәуелдік жалғанған сөздерді тауып,оларға сұрақ қою 41-жаттығу Өлеңді оқып,жатқа айту Тәуелденген сөздерді табу Қарамен жазылған сөздерді түбір мен қосымшаларға ажырату 42-жаттығу Берілген сөздерді тәуелдену ерекшелігіне қарай топтап жазу. І топқа Бірінші жақта тұрған сөздерді тапқызу.добым,дәптерім,оқушыларым. ІІ топқа Екінші жақта тұрған сөздерді тапқызу.добың,дәптерің,оқушыларың ІІІ топқа Сыпайы жақ пен үшінші жақта тұрған сөздерді тапқызу. Добыңыз,дәптеріңіз,оқушыларыңыз Доптарың,дәптерлерің,оқушыларың |
Дәптерлеріне жазу |
Ауызша бағалау |
|
|
ҮІ.«Ой толғаныс» /бекіту сабағы/ |
Дұрыс-бұрыс ойынын ойнату Imektep сайтынан Жұмбақ жасыру.жұмбақтың жауабын табу,ІІІ жақта тәуелдеу,қазақша,орысша,ағылшынша баламасын атау Сонымен бүгінгі сабағымызда нені үйрендік |
Сұрақтарға жауап беру |
Ауызша бағалау |
|
|
ҮІІ.Сабақты қорытындылау |
Рефлекция Смайлинк Білемін Білгім келеді Үйрендім |
|
|
|
|
ҮІІІ.Үйге тапсырма |
Оқулықтағы 43-жаттығу.Ереже жаттау |
|
|
|
|
ІХ.Бағалау |
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Зат есімнің тәуелденуі
Зат есімнің тәуелденуі
|
Күні: 03..02.2025 |
Пәні:Қазақ тілі Сынып:3 Б |
Мұғалім: Алиева А.Ғ. Барлық оқушы саны: Қатысқан оқушы: |
||
|
Тақырыбы: |
Зат есімнің тәуелденуі |
|||
|
Жалпы мақсаты: |
Зат есімнің тәуелденуін түсіндіру арқылы тәуелдік жалғаудың мағынасын ажыратып,емлесін түсіндіру.Өлең жолдарын есте сақтау қабілеттерін арттыру,сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру. |
|||
|
Ресурсатры: |
Оқулық,әр топқа арналған парақшалар,стикерлер,бейне таспа |
|||
|
Әдіс-тәсілдері: |
Түсіндіру,іздендіру,өздігінен білім алу,сұраққа жауап беру |
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
▪ Суретпен берілген сөздердің түбірі мен қосымшасын ажыратады. ▪ Сөздерге жалғанған қосымшалардың мағынасын біледі. ▪ Берілген сөздерді тәуелдену ерекшеліктеріне қарай топтай алады. |
|||
|
Түйінді идеялар: |
Оқушының бойынлда ережені есте сақтап айта білуі,түсініп оқуы қалыптасады Сауатты жазу дағдылары қалыптасады |
|||
|
Модульдер |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер,талантты және қабілетті,сыни тұрғыдан ойлану,АКТ-ны пайдалану,оқытуды басқару және көшбасшылық,оқыту үшін бағалау,жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту |
|||
|
Түрі: Типі: |
Аралас сабақ Жаңа білімді меңгерту |
|||
|
Сабақтың барысы: |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
|
|
І.Ұйымдастыру кезеңі: |
1.Сәлемдесу Шаттық шеңбері 2.Топқа бөлу |
Сәлемдеседі. Орындарынан тұрып бір-біріне қарап Мейірімді жүрекпен, Ақ пейілді тілекпен Амандасып алайық Бір жадырап алайық Зат есім,сын есім,сан есім |
|
|
|
ІІ.Үй тапсырмасы: |
1.Үй тапсырмасын сұрау «Таза тақта» әдісі арқылы үй тапсырмасын тиянақтау. 1.Қандай сөз таптарын білесің? 2.Зат есім дегеніміз не? 3.Зат есімнің сұрақтары қандай? 4.Зат есімнің неше түрі бар? 5.Негізгі зат есім дегеніміз не? 6.Туынды зат есім дегеніміз не? 7.Негізгі зат есімге мысалдар келтір. 8.Туынды зат есімге мысалдар келтір 9.Мақалдың ішінен зат есімді тап «Адал достық алтыннан да қымбат» 10.Көп нүктенің орнына негізгі зат есімді қой .... – кезекші, .... – көлшік, .... - достық |
Сұраққа әр топтан оқушылар жауап береді |
Ауызша бағалау Тамаша,жақсы |
|
|
ІІІ.Білімді өзектендіру |
«Болжау стратегиясы» осы стратегия арқылы видеоны көріп тақырыпты анықтайды/ Не туралы көрдік,яғни бүгінгі тақырыбымыз зат есімнің тәуелденуі. -Бұл бейне материал арқылы нені ұғындыңдар? -Зат есімнің тәуелденуі неше жақта айтылады? -Қандай қорытынды жасауға болады? «Конверт-сұрақ» әдісі арқылы тапсырмалары тапсырмалар беріледі. І топқа Сөздер беру,сол сөздерді зат есімнің жекше түрінде тәуелдеу.Ойыншық,күшік ІІ топқа Тәуелдік жалғауы бар сөздерді қатыстыра отырып сөйлемдер құрау ІІІ топқа Жұмбақтың ішінен тәуелденген сөздерді тауып ,нешінші жақта түрғанын табу
Инесі жоқ, жібі жоқ, |
Зат есімнің тәуелденуі туралы видео көрсету Ынтымақтаса жұмыс жасауын бақылау |
Шапалақ әдісі |
|
|
ІҮ.Сергіту сәті |
Музыкамен би қимылдарын қайталау. |
|
|
|
|
Ү.Дәптермен жұмыс |
Оқулықтағы 38-жаттығу /ауызша/ Сөздерді оқып,суретпен берілген сөздердің қосымшасын ажырату. Сөздерге жалғанған қосымшалардың қандай мағынаны білдіріп тұрғанын айтқызу/біреуге меншікті,тәуелді екенін білдіріп тұр/ Суретпен берілген сөздерді үш тілде айтқызу Сағат – час – an hour Мысық – кошка – саt Қаламсап – ручка –a pen 39-жаттығу сөздерді төмендегі үлгі бойынша өзгертіп жазу Сөздерге жалғанған қосымшаларды тауып,астын сызу.Бұлардың жұрнақ не жалғау екенін табу 40-жаттығу /ауызша/Жұмбақты оқып,шешуін табу. Жел – ветер-wind Тәуелдік жалғанған сөздерді тауып,оларға сұрақ қою 41-жаттығу Өлеңді оқып,жатқа айту Тәуелденген сөздерді табу Қарамен жазылған сөздерді түбір мен қосымшаларға ажырату 42-жаттығу Берілген сөздерді тәуелдену ерекшелігіне қарай топтап жазу. І топқа Бірінші жақта тұрған сөздерді тапқызу.добым,дәптерім,оқушыларым. ІІ топқа Екінші жақта тұрған сөздерді тапқызу.добың,дәптерің,оқушыларың ІІІ топқа Сыпайы жақ пен үшінші жақта тұрған сөздерді тапқызу. Добыңыз,дәптеріңіз,оқушыларыңыз Доптарың,дәптерлерің,оқушыларың |
Дәптерлеріне жазу |
Ауызша бағалау |
|
|
ҮІ.«Ой толғаныс» /бекіту сабағы/ |
Дұрыс-бұрыс ойынын ойнату Imektep сайтынан Жұмбақ жасыру.жұмбақтың жауабын табу,ІІІ жақта тәуелдеу,қазақша,орысша,ағылшынша баламасын атау Сонымен бүгінгі сабағымызда нені үйрендік |
Сұрақтарға жауап беру |
Ауызша бағалау |
|
|
ҮІІ.Сабақты қорытындылау |
Рефлекция Смайлинк Білемін Білгім келеді Үйрендім |
|
|
|
|
ҮІІІ.Үйге тапсырма |
Оқулықтағы 43-жаттығу.Ереже жаттау |
|
|
|
|
ІХ.Бағалау |
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













