Зат есімнің тәуелденуі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Зат есімнің тәуелденуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Зат есімнің тәуелденуі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 03..02.2025

Пәні:Қазақ тілі

Сынып:3 Б

Мұғалім: Алиева А.Ғ.

Барлық оқушы саны:

Қатысқан оқушы:

Тақырыбы:

Зат есімнің тәуелденуі

Жалпы мақсаты:

Зат есімнің тәуелденуін түсіндіру арқылы тәуелдік жалғаудың мағынасын ажыратып,емлесін түсіндіру.Өлең жолдарын есте сақтау қабілеттерін арттыру,сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру.

Ресурсатры:

Оқулық,әр топқа арналған парақшалар,стикерлер,бейне таспа

Әдіс-тәсілдері:

Түсіндіру,іздендіру,өздігінен білім алу,сұраққа жауап беру

Күтілетін нәтиже:

Суретпен берілген сөздердің түбірі мен қосымшасын ажыратады.

Сөздерге жалғанған қосымшалардың мағынасын біледі.

Берілген сөздерді тәуелдену ерекшеліктеріне қарай топтай алады.

Түйінді идеялар:

Оқушының бойынлда ережені есте сақтап айта білуі,түсініп оқуы қалыптасады

Сауатты жазу дағдылары қалыптасады

Модульдер

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер,талантты және қабілетті,сыни тұрғыдан ойлану,АКТ-ны пайдалану,оқытуды басқару және көшбасшылық,оқыту үшін бағалау,жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту

Түрі:

Типі:

Аралас сабақ

Жаңа білімді меңгерту

Сабақтың барысы:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

І.Ұйымдастыру кезеңі:

1.Сәлемдесу

Шаттық шеңбері







2.Топқа бөлу

Сәлемдеседі.

Орындарынан тұрып бір-біріне қарап

Мейірімді жүрекпен,

Ақ пейілді тілекпен

Амандасып алайық

Бір жадырап алайық


Зат есім,сын есім,сан есім



ІІ.Үй тапсырмасы:

1.Үй тапсырмасын сұрау

«Таза тақта» әдісі арқылы үй тапсырмасын тиянақтау.

1.Қандай сөз таптарын білесің?

2.Зат есім дегеніміз не?

3.Зат есімнің сұрақтары қандай?

4.Зат есімнің неше түрі бар?

5.Негізгі зат есім дегеніміз не?

6.Туынды зат есім дегеніміз не?

7.Негізгі зат есімге мысалдар келтір.

8.Туынды зат есімге мысалдар келтір

9.Мақалдың ішінен зат есімді тап

«Адал достық алтыннан да қымбат»

10.Көп нүктенің орнына негізгі зат есімді қой

.... – кезекші, .... – көлшік, .... - достық




Сұраққа әр топтан оқушылар жауап береді




Ауызша бағалау

Тамаша,жақсы

ІІІ.Білімді өзектендіру

«Болжау стратегиясы» осы стратегия арқылы видеоны көріп тақырыпты анықтайды/

Не туралы көрдік,яғни бүгінгі тақырыбымыз зат есімнің тәуелденуі.

-Бұл бейне материал арқылы нені ұғындыңдар?

-Зат есімнің тәуелденуі неше жақта айтылады?

-Қандай қорытынды жасауға болады?

«Конверт-сұрақ» әдісі арқылы тапсырмалары тапсырмалар беріледі.

І топқа Сөздер беру,сол сөздерді зат есімнің жекше түрінде тәуелдеу.Ойыншық,күшік

ІІ топқа Тәуелдік жалғауы бар сөздерді қатыстыра отырып сөйлемдер құрау

ІІІ топқа Жұмбақтың ішінен тәуелденген сөздерді тауып ,нешінші жақта түрғанын табу

Инесі жоқ, жібі жоқ,
Өрмегі жоқ, тілі жоқ,
Бірақ шілтер тоқиды. / өрмекші/
/Инесі, жібі,өрмегі, тілі - 3жақта жекеше./



Зат есімнің тәуелденуі туралы видео көрсету












Ынтымақтаса жұмыс жасауын бақылау















Шапалақ әдісі

ІҮ.Сергіту сәті


Музыкамен би қимылдарын қайталау.



Ү.Дәптермен жұмыс

Оқулықтағы 38-жаттығу /ауызша/

Сөздерді оқып,суретпен берілген сөздердің қосымшасын ажырату.

Сөздерге жалғанған қосымшалардың қандай мағынаны білдіріп тұрғанын айтқызу/біреуге меншікті,тәуелді екенін білдіріп тұр/

Суретпен берілген сөздерді үш тілде айтқызу

Сағат – час – an hour

Мысық – кошка – саt

Қаламсап – ручка –a pen

39-жаттығу сөздерді төмендегі үлгі бойынша өзгертіп жазу

Сөздерге жалғанған қосымшаларды тауып,астын сызу.Бұлардың жұрнақ не жалғау екенін табу

40-жаттығу /ауызша/Жұмбақты оқып,шешуін табу. Жел – ветер-wind

Тәуелдік жалғанған сөздерді тауып,оларға сұрақ қою

41-жаттығу Өлеңді оқып,жатқа айту

Тәуелденген сөздерді табу

Қарамен жазылған сөздерді түбір мен қосымшаларға ажырату

42-жаттығу Берілген сөздерді тәуелдену ерекшелігіне қарай топтап жазу.

І топқа Бірінші жақта тұрған сөздерді тапқызу.добым,дәптерім,оқушыларым.

ІІ топқа Екінші жақта тұрған сөздерді тапқызу.добың,дәптерің,оқушыларың

ІІІ топқа Сыпайы жақ пен үшінші жақта тұрған сөздерді тапқызу.

Добыңыз,дәптеріңіз,оқушыларыңыз

Доптарың,дәптерлерің,оқушыларың













Дәптерлеріне жазу









Ауызша бағалау


















ҮІ.«Ой толғаныс» /бекіту сабағы/

Дұрыс-бұрыс ойынын ойнату

Imektep сайтынан

Жұмбақ жасыру.жұмбақтың жауабын табу,ІІІ жақта тәуелдеу,қазақша,орысша,ағылшынша баламасын атау

Сонымен бүгінгі сабағымызда нені үйрендік

Сұрақтарға жауап беру

Ауызша бағалау

ҮІІ.Сабақты қорытындылау

Рефлекция

Смайлинк

Білемін Білгім келеді Үйрендім



ҮІІІ.Үйге тапсырма

Оқулықтағы 43-жаттығу.Ереже жаттау



ІХ.Бағалау




























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.02.2025
179
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі