Материалдар / Заттар интернеті
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Заттар интернеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Заттар интернеті туралы түсінік қалыптастыру.Заттар интнрнетінің жұмыс істеу қағидаларын салыстыруды үйрену.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2023
403
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Заттар интернеті

Педагогтың аты-жөні

Сансызбаева Жазира

Күні


Сынып 11

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Мобильді қосымша интерфейсіне қойылатын талаптар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


11.5.2.1 1- конструкторда ыңғайлы мобильдік қосымшасының интерфейсін құру

11.5.2.2 - кодтың блоктарымен және циклддерімен мобильді қосымшаны жасау

11.5.2.3 - әзірленген мобильді қосымшаны орнату жолын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Мобильді қосымшалар конструкторы дегеннің не екенін біледі;

Көптеген оқушылар:

Конструктор интерфейсіне бағдарланады;

Кейбір оқушылар:

Достық интерфейсін жасайды.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


ҚБ: жұлдыз / 2 балл/


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5.Бағалайды.





Жұлдыз

2 балл




Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы


Педагог сабақтың мақсаттарымен таныстырады:

мобильді қосымшалар интерфейсі дегеннің не екенін;

қай интерфейсті достық деп санауға болатынын;

мобильді қосымшалар интерфейсіне қойылатын талаптарды білетін

боласыңдар.

Usable сын есімінен шыққан usability сөзі «қолдану ыңғайлы,

ыңғайлылық деңгейі және оңай қолдану» деп аударылады. Бірақ

IT-саласының көптеген терминдері сияқты белгілі бір уақыттан бастап

оны кірме сөз ретінде қолдана бастады.

Юзабилити – сайтты қолдану ыңғайлылығы, оның тапсырмасын

қолданушыға ыңғайлы және түсінікті болатындай етіп жасау, сонымен қатар қолданушының

қызығушылығын арттыру.

Оқулықпен жұмыс.

Мәтінді бірнеше бөлікке бөліп оқиды. Оқушылар өз түсінгендерін әңгімелейді. Педагог оқушылардың

айтқандарын толықтырып түсіндіреді.

Білу және түсіну

Оқушылар мына сұрақтарға жауап беретін постер жасайды:

1. Юзабилити деген не?Юзабилитидің негізгі эвристикаларын сипаттап беріңдер.

2. Юзабилитидің дизайннан ерекшелігі неде?

3. Мобильді қосымшалардың дизайнына қойылатын негізгі талаптар қандай?

4. Юзабилити-сынақтан өткізу деген не?

Бағалау талаптары

Берілген тақырыпқа сәйкестік

Графикалық және орфографиялық режимді сақтау

Жұптық жұмыс:

1 тапсырма: «Қолданушының қосымшаны «өзіне ыңғайлы» етіп баптай алу мүмкіндігі»

сипаттамасын қандай талапқа жатқызуға болады?

Қателіктің алдын алу.

Жүйемен және нақты әлеммен өзара байланыс.

Оқулық

Пайдаланушыларды басқару және еркіндік.

Пайдаланудың ыңғайлылығы мен тиімділігі.

Анықтама және құжаттама.

Эстетикалық және минималистік дизайн.

2 тапсырма: Блок пен ондағы нысандар арасындағы сәйкестікті тауып, дұрыс орналастыр.




Түйін сөздер:

Негізгі басқару элементтерін

мобильді қосымшаға

орналастыру үшін.

Қосымша сілтемелер мен мәзір

элементтерін орналастыру

үшін.

Контент қосымшасын

орналастыру үшін.

Қолдану

Деңгейлік тапсырмалар:

А деңгейі. Мына қосымшаға арналған юзабилити-сынақтама өткізу сценарийін әзірле:

Оқушыларға арналған репетитор іздеу



В деңгейі. Мобильді қосымша интерфейсінің негізгі элементтерін сипатта.



С деңгейі. В деңгейінің тапсырмасын орында және юзабилити бойынша интерфейс элементтерін

қарастыр.

Топтық жұмыс

Топта юзабилити ережелерін талқылаңдар және қарапайым қолданушының көзқарасымен юзабилити

тұжырымдамасын жасаңдар.

Жоғарғы деңгейдегі тапсырмаларды орындату

Өзіңнің смартфоныңа орнатылған 3 қосымшаға шағын зерттеу жүргіз. Олардың дизайн мен

юзабилити бойынша артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсет.


Мұғалімді тыңдайды



































1-тапсырманы орындайды












2- тапсырманы орындайды































































Презентация





























































Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Смайлик»

барлығын түсіндім

менде сұрақтар қалды

Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы

Өз қосымшаңа логотип ойлап тауып, оны кез келген графикалық редакторда сыз.

2. «Мобильді қосымшалар дизайнына қойылатын талап» жаднамасын жаса.














Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!