Материалдар / "Заттардың агрегаттық күйінің өзгеруі" бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

"Заттардың агрегаттық күйінің өзгеруі" бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2019
1508
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
Бөлім бойынша жиынтық бағалауБөлім : 7.1 Заттардың агрегаттық күйінің өзгеруі
Оқу мақсаттары7.1.1.3 Физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату


7.1.1.4 Заттардың әртүрлі агрегаттық күйлерін білу және бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан қатты, сұйық, газ тәріздес заттардың құрылымын түсіндіру


7.1.1.5 Салқындау үдерісін зерттеу, салқындау қисығын салу және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясына сай, өз бақылауларын түсіндіру

Бағалау критерийлеріОқушы:

  • Физикалық және химиялық құбылыстарды ажыратады.
  • Бөлшектердің кинетикалық теория тұрғысынан заттың агрегаттық күйлерініің құрылымын түсіндіреді.
  • Салқындау үдерісін бақылайды,салқындау қисығына талдау жасайды.


  • Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу және түсіну, қолдануЖоғары деңгей дағдылары



    Орындау уақыты 20 минут
    ТапсырмаларТапсырма. 1.Төмендегі мысалдарды физикалық және химиялық құбылыстарға cәйкестендір: 1.________________ 2.________________

    Тапсырма. 2.Кестедегі заттың құрылысына сүйене отырып зат күйлеріне кинетикалық теория тұрғысынан сипаттама бер:



    https://yandex.kz/images/search?p=1&text=%D0%B7%D0%B0%D1%82%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B4%D1%8B%D2%A3%20%D3%99%D1%80%D1%82%D2%AF%D1%80%D0%BB%D1%96%20%D0%B0%D0%B3%D1%80%D0%B5%D0%B3%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8B%D2%9B%20%D0%BA%D2%AF%D0%B9%D0%BB%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%BD&pos=51&rpt=simage&img_url=https%3A%2F%2Fds04.infourok.ru%2Fuploads%2Fex%2F0e52%2F0002a661-66f44c4d%2Fimg1.jpg&lr=10306


    Тапсырма. 3. Көлемі 300 мл суды өлшеп,қыздырып салқындатады.Жұмыс нәтижесі кестеде көрсетілген:



    а)Су температурасының уақытқа тәуелділік графигін сыз:



























    б)судың суыну температурасының тұрақтанғанын графиктен көрсет:в)салқындау үрдісін бөлшектеу теориясы тұрғысынан түсіндір:

















    Бағалау критерийіТапсырма №ДескрипторБалл




    Білім алушы

    Физикалық және химиялық құбылыстарды ажыратады1физикалық құбылыстардың біреуіін анықтайды;1




    химиялық құбылыстардың біреуін анықтайды;1




    физикалық құбылыстардың екеуіін анықтайды;1




    химиялық құбылыстардың екеуін анықтайды;1
    Бөлшектердің кинетикалық теория тұрғысынан заттың агрегаттық күйлерініің құрылымын түсіндіреді. 2газ тәрізді заттардың құрылымын, қасиеттерін анықтайды;1




    сұйық заттардың құрылымын, қасиеттерін анықтайды;1




    қатты заттардың құрылымын, қасиеттерін анықтайды.1
    Салқындау үдерісін бақылайды,бақылау нәтижесінетүсінік береді.

    3графикте салқындау қисығын сызады;1




    графикте салқындау үрдісін көрсетеді;1




    салқындау үрдісін бөлшектер теориясы тұрғысынан түсіндіреді;1
    Барлығы10


































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ