Материалдар / Заттардың жіктелуі (класификациясы)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Осы тақырыптағы материалдардың барлығын көріңіз!

Заттардың жіктелуі (класификациясы)

Материал туралы қысқаша түсінік
"Тірі және өлі табиғатта қышқыл, сілтілі және бейтарап ортаны айыра біледі және әмбебап индикатор көмегімен ортаны анықтау" бойынша сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2024
96
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жаратылыстану пәні бойынша сабақ жопары


Бөлім

Заттар және материалдар

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 6

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Заттардың жіктелуі (класификациясы)

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.3.2.2 тірі және өлі табиғатта қышқыл, сілтілі және бейтарап ортаны айыра біледі және әмбебап индикатор көмегімен ортаны анықтау

Сабақтың мақсаты

- заттардың ортасы табиғи қышқылдық/сілтілік/бейтарап болатынын біледі
- әмбебап индикаторды қолданып, сілтілер мен қышқылдарды анықтай алады
- табиғи индикаторларды және олардың түстерінің түрлі ортада өзгеруін біледі

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы







7 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3. Оқушыларды топтарға біріктіру.


Үй тапсырмасы:



Сұрақ-жауап

1-3 слайдтарда әр түрлі заттардың суреттері беріледі. Сұрақтар қоя отырып, қандай орта көрсететінін анықтатыңыз.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптасады






Сұрақтарға жауап береді






ауызша




Презентация

қосымша

Сабақтың ортасы



10 мин




20 мин





Оқушыларға күнделікті өмірде кездесетін заттарды слайдтан көрсете отырып, әр зат өзіне тән орта көсететінін, қышқылдық/сілтілік/бейтарап ортаны индикаторлар көмегімен анықтауға болатынын түсіндіреді. Индикатор– әртүрлі орталарда түсін өзгертетін зат. Әмбебап индикаторы мен табиғи индикаторлардың ерекшеліктері туралы ақпарат беріледі.


Зертханалық жұмыс.

Тақырыбы:Табиғи индикатор дайындау және табиғи объектілердің ерітінді ортасын анықтау

Дескрипторлар

-зерттеуді қауіпсіз жүргізу үшін жазбаша және ауызша нұсқауларды қолданады

- табиғи индикаторды жасау әдісін меңгереді

-табиғи индикатор көмегімен қышқылдар мен сілтілерді анықтайды

- жұмысты дұрыс қорытындылайды



қышқылдық/сілтілік/бейтарап ортаны индикаторлар көмегімен анықтайды



зертханалық жұмыс атқарады







Бас бармақ

















Қосымша







Сабақтың соңы

3 мин


Үй тапсырмасы:

Кері байланыс:

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Қорытынды ойларын талқылайды






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!