Заттардың жіктелуі (класификациясы)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Заттардың жіктелуі (класификациясы)

Материал туралы қысқаша түсінік
"Тірі және өлі табиғатта қышқыл, сілтілі және бейтарап ортаны айыра біледі және әмбебап индикатор көмегімен ортаны анықтау" бойынша сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жаратылыстану пәні бойынша сабақ жопары


Бөлім

Заттар және материалдар

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 6

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Заттардың жіктелуі (класификациясы)

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.3.2.2 тірі және өлі табиғатта қышқыл, сілтілі және бейтарап ортаны айыра біледі және әмбебап индикатор көмегімен ортаны анықтау

Сабақтың мақсаты

- заттардың ортасы табиғи қышқылдық/сілтілік/бейтарап болатынын біледі
- әмбебап индикаторды қолданып, сілтілер мен қышқылдарды анықтай алады
- табиғи индикаторларды және олардың түстерінің түрлі ортада өзгеруін біледі

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы







7 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3. Оқушыларды топтарға біріктіру.


Үй тапсырмасы:



Сұрақ-жауап

1-3 слайдтарда әр түрлі заттардың суреттері беріледі. Сұрақтар қоя отырып, қандай орта көрсететінін анықтатыңыз.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптасады






Сұрақтарға жауап береді






ауызша




Презентация

қосымша

Сабақтың ортасы



10 мин




20 мин





Оқушыларға күнделікті өмірде кездесетін заттарды слайдтан көрсете отырып, әр зат өзіне тән орта көсететінін, қышқылдық/сілтілік/бейтарап ортаны индикаторлар көмегімен анықтауға болатынын түсіндіреді. Индикатор– әртүрлі орталарда түсін өзгертетін зат. Әмбебап индикаторы мен табиғи индикаторлардың ерекшеліктері туралы ақпарат беріледі.


Зертханалық жұмыс.

Тақырыбы:Табиғи индикатор дайындау және табиғи объектілердің ерітінді ортасын анықтау

Дескрипторлар

-зерттеуді қауіпсіз жүргізу үшін жазбаша және ауызша нұсқауларды қолданады

- табиғи индикаторды жасау әдісін меңгереді

-табиғи индикатор көмегімен қышқылдар мен сілтілерді анықтайды

- жұмысты дұрыс қорытындылайды



қышқылдық/сілтілік/бейтарап ортаны индикаторлар көмегімен анықтайды



зертханалық жұмыс атқарады







Бас бармақ

















Қосымша







Сабақтың соңы

3 мин


Үй тапсырмасы:

Кері байланыс:

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Қорытынды ойларын талқылайды






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.11.2024
196
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі