«Балдырған» бөбекжай
–бақшасы
Ашық
сабақ
Білім беру
саласы:Таным
Бөлімі:Математика
негіздері
Тақырыбы: Заттардың
кеңістікте орналасуы
Тәрбиеші: Есембекова
А.А.
Сарқан
2021
Күні:09.02.2021ж.
Білім беру
саласы:Таным.
Бөлімі: Математика
негіздері.
Тақырыбы:Заттардың кеңістікте
орналасуы.
Мақсаты:Өзгеше орналасқан заттар тобын теңестіруді
үйрету; әртүрлі арақашықтықта орналасқан заттардың тең немесе тең
еместігін анықтау.Оң және сол жақты
түсіндіру.
Әдіс
-тәсілдер:сұрақ-жауап, демонстрациялық,
түсіндіру.
Қажетті көрнекі
құралдар:үлестірмелі суреттерп,ақ қағаздағы
пішіндер
Қостілдік
компонент:шеңбер-круг,
шаршы-кубик.оң-правый,сол-левый
Себепті
қызығушылығын
ояту кезеңдері
-Балалар үстелде геометриялық фигуралар жатыр.
Қолдарыңа өздеріңе ұнаған фигураларды алып, сол фигура туралы айтып
беріңдерші.
Балалар фигуралар туралы өз ойларын айтып береді.
Тіктөртбұрыш дегеніміз-...
Шаршы дегеніміз-...
Ұйымдастырушылық ізденіс
кезеңі
Үлестірмелі материалмен
жұмыс:
Тәрбиеші балаларға жылжыйтын суреттерді таратып
береді,
-Балалар суреттер оң жақта
тұрма,сол жақта тұрма?
-оң
жағымызда не бар,сол жағымызда не
бар?
Тәрбиеші оң
жақта орналасқан әртүрлі суреттерді оң жаққа,оң
жақтан сол жаққа орнадатыруын
ұсынады.Олардың оң, сол,ортасы екенін
түсіндіреді.
1-тапсырма;
Тәрбиеші балаларға сұрақ
қояды;
Шеңбер қай жақта
орналасқан?
Үшбұрыш қай жақта
орналасқан?
Төртбұрыш қай жақта
орналасқан ?
2-тапсырма;
Тәрбиеші балаларға төмендегі жолаққа жоғарыда
қанша болса, сонша дөңгелек салуды ұсынады. Ол дөңгелектердің ара
қашықтығы алшақ болуы тиіс.
-Балалар дөңгелектердің саны туралы не
айтасыңдар?
-Жоғары жолақта төмендегіге қарағанда бір
дөңгелек артық болуы үшін не істеу керек?
Тәрбиеші жоғарғы жолаққа тағы бір дөңгелек салуға
тапсырма береді. Енді жолақтар ішіндегі дөңгелектер туралы не деуге
болады?
3-тапсырма:
Тәрбиеші балаларға сол жақтағы аюды сары
қарандашпен, оң жақтағысын қоңырмен бояуды
тапсырады.
Балаларға сұрақ қояды және тапсырма
береді:
-Сол жақтағы аюдың шарлары қандай геометриялық
фигураларға ұқсайды?
-Оң
жақтағы аюдың сол қолына сопақша және оң қолмына дөңгелек суретін
салыңдар.
Сергіту сәті:
Бәріміз біргеміз.
Оңға бір қадам, солға бір
қадам
Шапалақ ұрамыз.
Алға бір қадам, артқа бір
қадам
Шапалақ ұрамыз.
4-тапсырма:
Тәрбиеші балаларға аюдың суретін көрсетеді.
Балалар, суретші бес аюдың суретін салады. Бірақ басқа нәрсеге
алаңдаймын деп төртеуінің суретін дұрыстап сала алмады. Кейбір
бөлшектерін ұмыт қалдырды. Қане, жоғарыда отырған аюды мұқият қарап
шығайық. Содан соң жетпей тұрған тұстарын толықтырып, төмендегі
аюлардың суретін аяқтайық. Барлық аю бір-біріне ұқсайтын болу
керек.
-Бірінші аюдың суретіне не қостыңдар? Ал
төртіншісіне?
Таяқшаларды әртүрлі фигуралар шығатындай етіп
қойып шығады.
Шеңбер мен шаршыдағы кеселердің сандары бірдей
төрт-төрттен.
Жоғарғы және төменгі жолақтағы дөңгелектер саны
бірдей, төрт-төрттен.
Жоғарғы жаққа тағы бір дөңгелек салу
керек.
Балалар аюдың суретін
салады.
Түйме,бантик, белбеу, табанын
салдық
Ұйымдастырылған
оқу іс-әрекетінің
бағалау
кезеңі
-Балалар қандай тапсырмалар
орындадыңдар?
-Балалар сендер өте ақылды екенсіңдер, мен
сендерге көңілді смаиликтерді үлестіріп
беремін.
Суреттердоң және сол
жаққа орналастырдық, аюдың суретін салдық
т.б.
Балалар өз жетістікеріне
қуанады.
Нені
біледі: заттардың кеңістікте орналасуын
біледі.
Қандай түсініктерді
игерді: орналасқан екі топтағы заттарды
теңестіруді,заттың орналасқан орнын анықтауды
игерді.
Меңгерген дағдылары мен
іскерліктері: топтағы заттардың тең немесе тең еместігін
анықтауды меңгерді.