Заттардың симпласты, апопласты, вакуольді тасымалдау жолдары және олардың маңызы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Заттардың симпласты, апопласты, вакуольді тасымалдау жолдары және олардың маңызы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Заттардың симпласты, апопласты, вакуольді тасымалдау жолдары және олардың маңызы.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар 


Бөлім: 

Өсімдіктердің тіршілік әрекеті

Педагогтің Т.А.Ә (болған жағдайда) 

Аблай Аружан Қайратқызы 

Күні: 

14.11.2024 

Сынып: 

 11 «Б»  Қатысушылар саны:29

Қатыспағандар саны:1 

Сабақтың тақырыбы 

§14.Заттардың симпласты, апопласты, вакуольді тасымалдау жолдары және олардың маңызы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 

11.1.3.2 - заттар тасымалданудың симпласттық, апопласттық, вакуолярлық жолдарының мәнін түсіндіру;

Сабақтың мақсаты 

  • Симпласттық, апопласттық және вакуольдік тасымалдаудың механизмдерін түсіндіру.

  • Тасымалдау процестерін салыстыру және олардың өсімдік тіршілігіндегі маңызын көрсету.

Сабақтың барысы: 

Сабақтың кезеңі уақыты 

Педагогтің әрекеті 

Оқушының әрекеті 

Бағалау 

Ресурстар 

 

 

 

 

 

 



Сабақтың басы 

1.Ұйымдастыру кезеңі 

Оқушылармен амандасу,түгендеу. 

Сынып тәртібін қадағалау. 

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. 

(Оқушылар ұстазымен амандасады.Сынып тәртібін сақтайды) 

 

 

 

«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін жинақтау; 

Оқушыларға сұрақтар қою; 

  1. Белсенді және енжар дегеніміз не? 

  1. Фермент орталық дегеніміз не? 

  1. Энергия не үшін ағзамызға қажет? 

  1. Жасуша қабырғасы қандай құрылым? 

  1. Көпжасушалы ағзаларда мембрана қандай қабаттан тұрады? 

  1. Липид қабатын тесіп өтетін нәруыз кешендері қалай аталады? 

  1. Ион өзегінің қызметі? 

 

(Өткен сабақта өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қою арқылы білімдерін тексеремін

Кері байланыс 

«Мадақтау" әдісі  

«Керемет» 

«Жарайсың» 

«Керемет жауап» 

Дк экраны 

II.Жаңа тақырыпты түсіндіру 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалім жаңа тақырып бойынша  қысқаша ақпарат береді,  топтық жұмыс ұйымдастырады.   

 

Оқушылар топтарда мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, жаттығу жұмыстарын орындайды.  

 

Жаңа тақырып бойынша білімдерін  

толықтыру мақсатында бейнетаспа көреді. 

 

 

 https://www.canva.com/design/DAGWa0agiuo/qjkiPqM7y0VLppQ6izQw8w/edit?utm_content=DAGWa0agiuo&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

ДК экраны

 

 






































































Сабақтың соңы

 

 

 

 

 

 

 

Сабақты бекіту тапсырмалары  

 

Мұғалім оқушыларға тақырыпты бекітуге арналған   тапсырма береді.  

 1-тапсырма 

«Толықтыру» әдісі 

Кілт сөздерді қолдану арқылы берілген сөлемді толықтыңыз.

 

 

Дескриптор 

балл 

Бос орындарды дұрыс толтыру:

2

Кілт сөздерді тиімді пайдалану:

3

 


2-тапсырма 

«Адасқан әріптер» әдісі 

Сабаққа қатысы бар термин сөздерді тауып,оған анықтама беріңіз. 

 

 

 

Дескриптор 

балл 

Термин сөздерді табады 

Термин сөздерге анықтама береді 

1 

 

3-тапсырма 

Суретте көрсетілген тасымалдауды анықтап,сипаттама беріңіз.

 

 

Бағалау критерийлері:

Балл

Суреттегі әр тасымалдау жолын нақты анықтау.

1

Әр тасымалдау түрінің механизмін түсіндіру.

1

Тасымалдау жолдарының биологиялық маңызын сипаттау.

1

 






Кері байланыс 

 « Ашық микрофон»    тәсілі  арқылы кері байланыс жасауды ұсынады 

 

 

 

 




Оқушы тапсырмада берілген бос орындарды дұрыс терминдермен толтыруы қажет. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 








Оқушылар сабақтан түсінген, түсінбеген нәрселерін ойын ашық жеткізу арқылы кері байланыс жасайды.




ҚБ: 

«Бағалау парағы» арқылы бағалайды    

 

 

 

 

https://learningapps.org/display?v=pkjkbgxnk24 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://learningapps.org/display?v=pi3kmbdfk24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





















 



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.11.2024
203
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі