Материалдар / Заттардың түзілуі және алынуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Осы тақырыптағы материалдардың барлығын көріңіз!

Заттардың түзілуі және алынуы

Материал туралы қысқаша түсінік
"Жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау" бойынша сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2024
150
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жаратылыстану пәні бойынша сабақ жопары


Бөлім

Заттар және материалдар

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 6

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Заттардың түзілуі және алынуы


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.3.3.1 жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау

Сабақтың мақсаты

  • -Кейбір заттардың түзілу мысалдарын біледі

  • -Жасанды жолмен алынған заттарды табиғи заттардан ажырата біледі

-Табиғи және жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтай алады

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы







7 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3. Оқушыларды топтарға біріктіру.


Үй тапсырмасы:



Демонстрациялық үстелдің үстіне пластмасса, шыны, гранит, бор, көмір, мақта, резеңке, кейбір маталардың түрлерін және т.б.табиғи және жасанды материалдардың үлгілері беріледі. Оқушылар осы заттарды екі топқа топтастыруы керек. Жұпта талдап қандай белгілер бойынша топтастырғанын түсіндіреді.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптасады





Заттарды топтастырады






смайлик




Презентация

Қосымша





Сабақтың ортасы


10 мин








10мин




















15 мин

Бейнефильм көре отырып, төмендегі сұрақтарға жауап беріңдер: (жұпта ақылдаса отырып, сыныпта талқылайды)

  • Жасанды химиялық заттардың барлығы біздің денсаулығымызға зиянды ма?

  • Табиғи және жасанды химиялық заттардың денсаулығымызға әсері қандай?

  • Қандай қауіпті табиғи химиялық заттармен таныстыңдар?


Дескрипторлар

- табиғи заттарды дұрыс анықтайды

- жасанды заттарды дұрыс анықтайды


Берілген мәтінді және бейнекөріністен алған ақпараттарды қолдана отырып, оқушылар Венн диаграммасын құрады

Дескрипторлар

- табиғи материалдарға тән артықшылықтар мен кемшіліктерді анықтайды

- жасанды материалдарға тән артықшылықтар мен кемшіліктерді анықтайды

- табиғи және жасанды материалдарға тән ұқсастықтарды сипаттайды


Миға шабуыл

  • Құрамында химиялық заттары жоқ тағаммен қоректену мүмкін бе?

  • Кейбір тағамдардың заттаңбаларында "100% табиғи" деген жазу бар.

  • Бұл нені білдіреді?

Бейнефильм бойынша сұрақтарға жауап береді




Венн диаграммасымен жұмыс атқарады






Сұрақтарға жауап береді





ауызша























Балл


https://twig-bilim.kz/kz/film/acids-and-alkalis-part-2






Сабақтың соңы

3 мин


Үй тапсырмасы:

Кері байланыс:

«Тірек сөздер»

- Қандай қиындықтар туындады? Неліктен? Олар қалай жойылды ?

- Сіз неге қол жеткіздіңіз?

- Осы тақырып бойынша тағы басқа қандай тапсырмалар құрастыруға болады?

Қорытынды ойларын талқылайды




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!