Заттың тығыздығы және тығыздықтың өлшем бірлігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Заттың тығыздығы және тығыздықтың өлшем бірлігі

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстазға көмегі зор
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:


Сынып:

Мектеп:

Мұғалім аты-жөні: Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Оқу мақсаты

7.2.2.13 Заттың тығыздығы және тығыздықтың өлшем бірлігі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Тығыздықтың физикалық мағынасын түсіндіру.


Сабақтың негізделген оқу мақсаты

Әртүрлі денелердің көлемдері мен массаларын салыстыра отырып, тығыздық ұғымының мағынасын түсіндіру. Физикалық тілде сөйлеуге, бір-бірімен қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру. Масса, көлем, тығыздықты пайдаланып, есеп шығаруға машықтандыру.

Бағалау критерийі

1. Бүкіл сынып оқушылары білуге тиіс: тығыздықтың тұжырымдамасын біледі, барлық денелердің тығыздықтары әртүрлі болатынын ұғынады, тығыздықты белгілейді және формуласы мен бірлігін жазады.

2. Сыныптың көп бөлігі формула бойынша есеп шығарады, өлшем бірліктерді бір жүйеге келтіреді. Тығыздығы мен көлемі белгілі болғанда массаны таба алады.

3. Сыныптың біразы сабақта алған теориялық білімдерін есеп шығаруда қолдана білуге дағдыланады, пішіні күрделі және әртүрлі денелердің тығыздығын таба алады. Өз беттерінше ой қорытындыларын жасай біледі.

Тілдік мақсаттар

Негізгі сөздер мен сөз тіркестері: тығыздық,ареометр, ρ , кг ⁄ м 3

Сыныптағы диалог.


Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының маңыздылығы.

Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім. Білім беру құндылықтарын оқу-тәрбие жұмысының барлық түрлері арқылы кешенді түрде жүзеге асыру

Пәнаралық байланыс


География, математика, технология


Тақырып бойынша алдыңғы білім

7. 2. 2. 11 Масса және денелердің массасын өлшеу


ЖОСПАР

Жоспарланған уақыт есебі

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқулық, күнделік, дәптер



Алма, өрік, жүзім парақшалары

Психологиялық ахуалды орнату.

Ұйымдастыру кезеңі

3 мин

1. Сәлемдесу.

2. Ұйымдастыру.

3. Сыныпқа жағымды ахуал енгізу.

«Жаңбыр тамшылары» (сергіту сәті).

Топқа бөлу “тәтті жеміс” арқылы топқа бөлу. І топ- қатты, ІІ топ-сұйық, ІІІ- газ.

Әр кезең бағалау парағы арқылы бағаланып отырады.

Сабаққа дайындалады

Дөңгелене тұрып, көңіл күйлерін көтереді


Алма,өрік,жүзім жазылған жасырын парақшалар арқылы жылдам үш топқа бөлінеді

Үй тапсырмасын сұрау 7 мин

Білу (басы)

1. «Сиқырлы доп» әдісі .

Мұғалім сұрақ қойып допты оқушыға лақтырады. Оқушы жауап беріп, қайта мұғалімге лақтырады. Осылай жалғасады.

Әр сұраққа бір ұпай беріледі.

2. Үйге берілген есептерді тексеру (слайдта жауабымен есеп көрсетіледі) екі ұпай

Оқушы жауап береді





Топбасшы әр оқушыны өзі бағалайды

Доп





Слайд, АКТ

СабақтыСабақтаң негізгі

бө бөлімі. Мағынаны

тану (Мұғалім жаңа

тақ тақырыпқа

шығады.

Тапсырманың

мақсатына

тоқталады.)

Түсіну

10 мин (ортасы)



1.Видеофильм («детальдарды қосу» әдісі)

Үш топқа тапсырма беріледі. Осы үш тәжірибеден не көрдіңдер, не ұқтыңдар, не білдіңдер

2. «Бумеранг» әдісі бойынша әр топ мүшелері сұрақ құрастырады.

  • тығыздықтың белгіленуі

  • өлшем бірлігі

  • тығыздықтың формуласы

  • тығыздықтың формуласынан массаны табу

  • тығыздықтың формуласынан көлемді табу

  • көлемнің бірлігі

  • тығыздықтың бірлігі

  • сұйықтың тығыздығын өлшейтін құрал


Оқушылар физикалық тілде сөйлейді, СТО-ға үйренеді, сөйлем қорын кеңейтеді.

Әр топ өз-өздерімен талқылайды. Әр топ өз ойларын айтады.


Топ басшы әр оқушыны өзі бағалайды.



YOUTUBE физика плотность


Интерактивті тақталар



СаСа Қолдану

10 мин




Топтық жұмыс.Есеп шығару:

1. Ұзындығы 80 см, ені 20 см аквариумның 25 см биіктігіне дейін су құйылды. Аквариумдағы судың массасын анықтаңдар.

2.Массасы 3 кг, көлемі 200 см3 металдың тығыздығы қандай?

3.Анасы баласына дүкеннен 1 кг бал әкелуді өтінді. Көлемі 0,75 л банкаға бал сияды ма?

Оқушылар формуланы пайдаланып есептер шығарады





Оқулық,

кесте




Бағалау парағы


ө Талдау

5 мин

Көлемдері бірдей, массалары әртүрлі денелердің тығыздығын анықтау

Физикалық эксперимент. Темір, алюминий, мыс кубиктерін көрсету. Бұлардың көлемдері бірдей, массалары әртүрлі үш дене.


Shape1

Shape2 m=Shape3 Shape4 V=m/ρ


Құрал жабдықтарды пайдаланып, өлшеулер жүргізіп дененің тығыздығын табады

Таразы, кір тасы,түрлі денелер

Ж;byf0 Жинақтау


5 мин

«Сәйкестендіру» тесті

Тығыздық

m

Масса

V

Көлем


ρ

Масса m=

ρ=m/v

Көлем V=

m=ρ*v

Тығыздық ρ=

V=m/ρ


Сәйкестендіреді


Бағалау 2 мин

«Өзін-өзі бағалау»

Әр топқа бағалау парағы беріледі. Топ басшысы әр оқушының тапсырмалардың орындалуына байланысты бағалайды


Үйге тапсырма 1 мин

§ оқу

Лукашик есептер жинағы

Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.


Рефлексия 2 мин

Кері байланыс

«Кезбе тілші» әдісі



Тілші оқушылардан интервью алады















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.05.2021
433
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі