Зерттеу нәтижелерінің ұсыну формалары,8 сынып, ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Зерттеу нәтижелерінің ұсыну формалары,8 сынып, ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып, ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:


Мектеп:


Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып:

Сабақ

8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Зерттеу нәтижелерінің ұсыну формалары

Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме)

8.1.1.6 зерттеу нәтижелерін түрлі формада ұсынады

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

зерттеу нәтижелерін түрлі формада ұсынады

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Тақырыптың негізгі ойын түсінеді;
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Топпен ережеге бағына жұмыс істеуді үйренеді..

Бағалау критерийі

 







Тақырыптың негізгі ойын түсінеді;
• Өз ойларын тұжырымдап, жеке, топта жұмыс жасап, шығармашылық, танымдық қабілеттерін арттыратын жұмыстар жүргізеді;
• Топпен ережеге бағына жұмыс істеуді үйренеді.

Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Оқушы

Ж1. Әртүрлі зерттеулер нәтижелерін түрлі формада ұсыну

1


Тақырыптың негізгі ерекшелігін сақтап, тапсырманы толықтырады

1


Тілдік мақсаттар

Қажетті сөздер мен тіркестер: климат, мұздық, зілзала, ғалам, апат, Жер-Ана, қажетті деңгей, сақтап қалу, өндіріс қалдықтары, қауіп төну, ірі мөлшерде.

Құндылықтар

Өмір бойы білім алу, ынтымақтастық, құрмет, азаматтық жауапкершілік

Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу

Жаһандық жылынуды, климат өзгерісін алдын алу үшін үлкен шаралар жасау қажет. Ауаға жіберілетін метан, көмірқышқыл газы, химиялық зиянды қосылыстар әсерінен азон қабатында тесік пайда болып, жылыну әсері білінуде. Соңғы 50 жылдағы жылыну процесінің көп бөлігі адамзаттың кесірінен орын алған, бірінші кезекте газдардың атмосфераға шығарылуынан туындаған көмірқышқыл газы (CO2) мен метанның (CH4) «көшетхана әффектісі» (Greenhouse effect).

АКТ дағдысын қолдану

Интербелсенді тақта аудиовизуалды материалды демонстрациялауға қолданылады.

Өмірмен байланыс

Қазіргі таңда әлемді алаңдатып тұрған мәселе ол - климаттың өзгерісі. Соның бірі - жаһандық жылынуға тоқталу.

Пәнаралық байланыс

Биология

Алдыңғы білім


Сабақ барысы

Жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекеттер


Дереккөздер

Сабақтың басы

3 минут






Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу.

Қызығушылықты ояту:

Сыныпта талқылау. Ұсынылған суреттердің адам мінезіне тікелей қатысы бар ма?


Сабақтың тақырыбы, оқыту мақсаты, бағалау критерийлері хабарланады.

irc_mi irc_mi irc_mi irc_mi











https://www.google.kz/search?q=%D1%80%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%B9&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjl8YvS2sbTAhVkLZoKHatEB2UQ_AUIBigB&biw=1242&bih=612#tbm=isch&q=%D0%B3%D0%BE%D1%80%D1%8B&imgrc=qFfru-vBFf-80M:&spf=772


Сабақтың ортасы

32 минут




Мағынаны тану кезеңі.


Жеке жұмыс. Жазылым тапсырмасы.

кShape1

Зерттеу формалары

ластер толтырайық












http://moinkum.zhambyl.kz/index.php?action=contents&page=290&lan=kaz



















Сабақтың соңы

5 минут


Р ефлексия





Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын?

Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау












Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма?

Барлық оқушылар ОМ жетті ме?

Егер жоқ болса, неге?

Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме?

Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?








Жалпы бағалау



Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:


Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:


Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.01.2019
7661
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі