|
Бөлім: |
|
Мектеп: |
|
|||||||||||
|
Күні: |
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|||||||||||
|
Сынып: Сабақ |
8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Зерттеу нәтижелерінің ұсыну формалары |
|||||||||||||
|
Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме) |
8.1.1.6 зерттеу нәтижелерін түрлі формада ұсынады |
|||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: зерттеу нәтижелерін түрлі формада ұсынады Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Тақырыптың негізгі ойын
түсінеді; Топпен ережеге бағына жұмыс істеуді үйренеді.. |
|||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тақырыптың негізгі ойын
түсінеді;
|
|||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Қажетті сөздер мен тіркестер: климат, мұздық, зілзала, ғалам, апат, Жер-Ана, қажетті деңгей, сақтап қалу, өндіріс қалдықтары, қауіп төну, ірі мөлшерде. |
|||||||||||||
|
Құндылықтар |
Өмір бойы білім алу, ынтымақтастық, құрмет, азаматтық жауапкершілік |
|||||||||||||
|
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу |
Жаһандық жылынуды, климат өзгерісін алдын алу үшін үлкен шаралар жасау қажет. Ауаға жіберілетін метан, көмірқышқыл газы, химиялық зиянды қосылыстар әсерінен азон қабатында тесік пайда болып, жылыну әсері білінуде. Соңғы 50 жылдағы жылыну процесінің көп бөлігі адамзаттың кесірінен орын алған, бірінші кезекте газдардың атмосфераға шығарылуынан туындаған көмірқышқыл газы (CO2) мен метанның (CH4) «көшетхана әффектісі» (Greenhouse effect). |
|||||||||||||
|
АКТ дағдысын қолдану |
Интербелсенді тақта аудиовизуалды материалды демонстрациялауға қолданылады. |
|||||||||||||
|
Өмірмен байланыс |
Қазіргі таңда әлемді алаңдатып тұрған мәселе ол - климаттың өзгерісі. Соның бірі - жаһандық жылынуға тоқталу. |
|||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Биология |
|||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
|
|||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||
|
Жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер
|
Дереккөздер |
||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут
|
Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу. Қызығушылықты ояту: Сыныпта талқылау. Ұсынылған суреттердің адам мінезіне тікелей қатысы бар ма? Сабақтың тақырыбы, оқыту мақсаты, бағалау критерийлері хабарланады.
|
https://www.google.kz/search?q=%D1%80%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%B9&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjl8YvS2sbTAhVkLZoKHatEB2UQ_AUIBigB&biw=1242&bih=612#tbm=isch&q=%D0%B3%D0%BE%D1%80%D1%8B&imgrc=qFfru-vBFf-80M:&spf=772
|
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 32 минут
|
Мағынаны тану кезеңі.
Жеке жұмыс. Жазылым тапсырмасы.
к Зерттеу формалары ластер толтырайық
|
http://moinkum.zhambyl.kz/index.php?action=contents&page=290&lan=kaz
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут
|
Р
|
|
||||||||||||
|
Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? |
Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге? |
|
|||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1:
2:
Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1:
2:
Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?
|
||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Зерттеу нәтижелерінің ұсыну формалары,8 сынып, ҚМЖ
Зерттеу нәтижелерінің ұсыну формалары,8 сынып, ҚМЖ
|
Бөлім: |
|
Мектеп: |
|
|||||||||||
|
Күні: |
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|||||||||||
|
Сынып: Сабақ |
8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Зерттеу нәтижелерінің ұсыну формалары |
|||||||||||||
|
Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме) |
8.1.1.6 зерттеу нәтижелерін түрлі формада ұсынады |
|||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: зерттеу нәтижелерін түрлі формада ұсынады Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Тақырыптың негізгі ойын
түсінеді; Топпен ережеге бағына жұмыс істеуді үйренеді.. |
|||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тақырыптың негізгі ойын
түсінеді;
|
|||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Қажетті сөздер мен тіркестер: климат, мұздық, зілзала, ғалам, апат, Жер-Ана, қажетті деңгей, сақтап қалу, өндіріс қалдықтары, қауіп төну, ірі мөлшерде. |
|||||||||||||
|
Құндылықтар |
Өмір бойы білім алу, ынтымақтастық, құрмет, азаматтық жауапкершілік |
|||||||||||||
|
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу |
Жаһандық жылынуды, климат өзгерісін алдын алу үшін үлкен шаралар жасау қажет. Ауаға жіберілетін метан, көмірқышқыл газы, химиялық зиянды қосылыстар әсерінен азон қабатында тесік пайда болып, жылыну әсері білінуде. Соңғы 50 жылдағы жылыну процесінің көп бөлігі адамзаттың кесірінен орын алған, бірінші кезекте газдардың атмосфераға шығарылуынан туындаған көмірқышқыл газы (CO2) мен метанның (CH4) «көшетхана әффектісі» (Greenhouse effect). |
|||||||||||||
|
АКТ дағдысын қолдану |
Интербелсенді тақта аудиовизуалды материалды демонстрациялауға қолданылады. |
|||||||||||||
|
Өмірмен байланыс |
Қазіргі таңда әлемді алаңдатып тұрған мәселе ол - климаттың өзгерісі. Соның бірі - жаһандық жылынуға тоқталу. |
|||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Биология |
|||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
|
|||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||
|
Жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер
|
Дереккөздер |
||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут
|
Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу. Қызығушылықты ояту: Сыныпта талқылау. Ұсынылған суреттердің адам мінезіне тікелей қатысы бар ма? Сабақтың тақырыбы, оқыту мақсаты, бағалау критерийлері хабарланады.
|
https://www.google.kz/search?q=%D1%80%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%B9&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjl8YvS2sbTAhVkLZoKHatEB2UQ_AUIBigB&biw=1242&bih=612#tbm=isch&q=%D0%B3%D0%BE%D1%80%D1%8B&imgrc=qFfru-vBFf-80M:&spf=772
|
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 32 минут
|
Мағынаны тану кезеңі.
Жеке жұмыс. Жазылым тапсырмасы.
к Зерттеу формалары ластер толтырайық
|
http://moinkum.zhambyl.kz/index.php?action=contents&page=290&lan=kaz
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут
|
Р
|
|
||||||||||||
|
Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? |
Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге? |
|
|||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1:
2:
Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1:
2:
Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?
|
||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз



ефлексия












