Материалдар / Зерттеу сұрағы

Зерттеу сұрағы

Материал туралы қысқаша түсінік
6.1.2.1 тәуелді, тәуелсіз және бақыланатын айнымалыларды анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
1418
19 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып: 6 «А»Күні:Пән мұғалімі: Ахмет М. А.Мектеп: Ленин орта мектебіОқу ісінің меңгерушісі: Самуратова Д. Н.
САБАҚ №3: Зерттеу сұрағы

Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)6.1.2.1 тәуелді, тәуелсіз және бақыланатын айнымалыларды анықтау
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.


Оқушылардың басым бөлігі:


Тәжірибеден оқушылар тәуелді және тәуелсіз қадағаланатын айнымалылыарды түсіне алады.


Кейбір оқушылар:


Өз бетінше тәжірибеден қорытынды шығара біледі.
Бағалау критерийі
  • Айнымалы дегеніміз не екенін білу арқылы;
  • Тәуелді және тәуелсіз айнымалылыардың айырмашылығын табу.
  • Тілдік мақсаттарПәнге қатысты лексика мен терминология:айнымалы,, тәуелсіз, қадағаланатын,
    Құндылықтарға баулуТұлғааралық құзыреттерді дамыту; әр тұлғаның пікірін ескеру және әр идеяны бағалау
    Ресурстар мен көрнекіліктерОқулық, дәптер қалам
    Әдіс-тәсілдерКесте толтыру, миға шабуыл, «Елші» әдісі
    МодульдерОқытудағы жаңа тәсілдер, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, сын тұрғысынан ойлау
    Пәнаралық байланысФизика, химия, биология, география
    ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар мен көрнекіліктер
    Сабақтың басы 1 минут













    5 минут





























    1 минут







    Ұйымдастыру кезеңіСыныппен амандасуСыныпты түгелдеуҮй тапсырмасын сұрау.Үй тапсырмасын тексеру парақшасы1. Сөйлемді толықтыр................күрделі зерттеу жүйесі...............табиғат туралы ғылым жүйесі...............өсімдіктер әлемін зерттеутін ғылым саласы...............геохимия, биохимия, геохимия, биогеохимия2. сызбанұсқаны толтыр Ғылым түрлері

    3. сәйкестендір

    Оқулықпен жұмыс.Тәуелсіз айнымалы – бұл тәжірибе жасаушы өзгертетін айнымалыТәуелді айнымалы – тәуелсіз айнымалыны енгізгенде оған жауап ретіндеөзгеретін түрткіжайт.Қадағаланатын айнымалы – бұл тәжірибе жасау барысында өзгермеуі тиіс шарттар.1. гүлдің өсуі, гүлге су құймасақ солуы немесе қурауы.(тәуелсіз айнымалы)2. Сабақтың тақырыбын айтуОқу мақсатын түсініп, сабақ мақсатын анықтату












    Оқулық



















    Жазбаша жауап

















    Ауызша жауап









    12-бет
    Сабақтың ортасы 5 минут







    10 минут

















    10 минут
    Білу және түсіну
  • Айнымалылардың түрлерімен танысады.
  • Тәуелді және тәуелсіз айнымалылармен танысады.
  • Айнымалылларға мысалдар келтіре біледі.


  • Мұғалімнің кері байланысыЖеке жұмыс Оқулықтағы терминдерді көшіру барысында мәтінді оқып шығу.Терминдерді жазуға және мәтінді оқуға 10 минМұғалімнің кері байланысыТопбасшылары топ мүшелерін бағалайды.







    Ауызша

    Сабақтың соңы 4 минут



    1 минут1 минут
    Үй жұмысын беру. Әр айнымалыға мысал келтіру.Оқушылардың кері байланысы «Екі жұлдыз, бір тілек» - 4 минутСабақтың мақсатына жеткен-жетпегендіктерін сұрайды. Рефлексия «Білім қоржыны»



    стикерлер


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ