Сынып:5 «А» | Күні: | Пән Мұғалімі: Ахмет М. А.Мектеп: Ленин орта мектебі |
САБАҚ №2: Зерттеу сұрағы | Оқу ісінің меңгерушісі: Самуратова Д. Н. |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | 5.1.2.1 зерттеу сұрағы мен болжамды тұжырымдау |
Сабақ мақсаттары | Зерттеу және болжау сұрағын тұжырымдау;Зерттеу жоспарын құру;Зерттеу кезегіндегі қауіпсіздік техникасы ережелерін тұжырымдау. |
Бағалау критерийі | Зерттеу мәселесі, зерттеу нысаны мен пәні қалай тұжырымдалады;Болжам мен зерттеу мақсатын тұжырымдауды және олардан жұмыс жоспарын құруды білу қажет. |
Тілдік мақсаттар | Пәнге қатысты лексика мен терминология: ғылым, ғылыми таным, жалған ғылым, табиғат зерттеушілері |
Құндылықтарға баулу | Тұлғааралық құзыреттерді дамыту; әр тұлғаның пікірін ескеру және әр идеяны бағалау |
Ресурстар мен көрнекіліктер | Оқулық, дәптер, қалам, ноутбук |
Модульдер | Оқытудағы жаңа тәсілдер, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, сын тұрғысынан ойлау |
Пәнаралық байланыс | Биология, химия, физика, математика, астрономия |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар мен көрнекіліктер |
Сабақтың басы 1 минут
3 минут
| Ұйымдастыру кезеңі1. Сыныппен амандасу 2. Сыныпты түгелдеу
Үй тапсырмасын тексеру. Үй тапмсырмасын тексеру парақшасы:
1. Сызбанұсқаны толтыр Ғылым түрлері
2. Сәйкестендір
3. Көп нүктенің орнын толтырҒылымның басты міндеті......................................Ғылымның негізгі міндеттері...............................................................ғылыми қызмет бола алмайтын әрекет түрі |
Оқулық мазмұны
|
Сабақтың ортасы 5 минут
10 минут
10 минут | Жұппен жұмыс Жаңа білімМәселе – бұл зерттеуші тәжірибе соңында жауабын табуы тиіс нақты міндет. Зерттеу пәні – мәселелерді шешу үшін қажетті ерешелік, факті, құбылысЗерттеу нысаны – бұл зерттелетін нәрсе.
Мәтінмен жұмыс. Мәтінмен жұмыс жасау барысында оқушылар зерттеу жұмыстарының кезеңдерімен танысады. 1-кезең – мәселені, зерттеу пәні мен нысанын айқындау.2-кезең – мәселе бойынша әдебиетті зерттеу, негізгі ұғымдарды, жұмыстың тақырыбын анықтау.3-кезең – зерттеудің мақсатын, міндетін болжамын тұжырымдау. Оқушылар Ауаның ластануы мәселені қозғайды. Мәселеде сынып оқушыларының мінез құлқы талқыланады. 1-кезең бойынша ауаны ластауын, оның ластауыш заттарды, ауаның құрамын сипаттайды өзара. 2-кезең. Ауаның ластаушы заттарды азайту жолдары аз зерттеліп, ал ауаны ластамау жолдары мүлдем зерттелмеген.3-кезең.зерттеуіміздің мақсаты тіршілікті сақтау болып саналады. Әрбір адамзат табиғатты қорғауға оны бұлдірмеуге міндетті, оқушылар ауа ластана берсе қандай апаттарға әкеп соқтыртынына болжас жасайды. Миға шабуыл 1. зерттеудің неше кезеңі бар?2. Бірінші кезеңде не қарастырылады?3. Болжамның жасалу себебі..Оқушылар бір-біріне сұрақ қою арқылы бірін бірі бағалайды. Білу және түсінуОқулықта кездесетін терминологияны дәптерге енгізеді.Ғылымды зерттеудің мақсатымен мен нысанымен тансық болады.Үй тапсырмасы. Биекенов Кеңес Үмбетжанұлы туралы ақпарат жию. Әлеуметтік сауалнама жүргізу.
Мұғалімнің кері байланысы
| 6-9 бет
Ауызша жауап
Интернет желісі мен сұхбаттасу
|
Сабақтың соңы 4 минут
1 минут1 минут | Қалыптастырушы бағалау Оқушылардың кері байланысы «Екі жұлдыз, бір тілек» - 4 минутТопбасшылары бағалау парақтарын жинап береді. Сабақтың мақсатына жеткен-жетпегендіктерін сұрайды. Рефлексия «Білім қоржыны» |
стикерлер |