Материалдар / "Зерттеу сұрағы" 6 сынып сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Зерттеу сұрағы" 6 сынып сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәуелді, тәуелсіз және бақыланатын айнымалаларды анықтайды Тәуелді,тәуелсіз және бақыланатын анықтамаларға анықтама бере алады жұмыстарын жасайды Оқушылар орындай алады: Оқулықтағы тақырыпты тиянақты оқиды; Мұғалімнің және оқушылардың түсіндірмесін тындайды; Кітаптағы мысал ретінде келтірілген тәжірибелерге қорытынды жазады; Жазылған қорытындысын сыныпқа және мұғалімге түсіндіре алады; Пәнге қатысты лексика және терминология: Тәуелді айнымалылар, тәуелсіз айнымалылар, бақыланатын айнымалылар, өзгергіштік, уақыт, жылдамдық, жол Сыныпта жағымды психологиялық орта қалыптастыру. Өмір бойы оқу: Алған білімдері өмірде керек болатынын түсінеді. Өзіне және айналасындағыларға құрмет: Жұптық, топтық жұмыс кезінде байқалады.Азаматтық жауапкершілік: Жұмыс орынын тәртіппен ұстайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қырқүйек 2018
5438
89 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

4-күн, 3-сабақ 4.4-үлестірме материал


Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: :6

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Зерттеу сұрағы



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

6.1.2.1 Тәуелді,тәуелсіз және бақыланатын айнымалыларды анықтау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Тәуелді, тәуелсіз және бақыланатын айнымалаларды анықтайды.

Оқушылардың көпшілігі: Тәуелді,тәуелсіз және бақыланатын анықтамаларға анықтама бере алады

Кейбір оқушылар: Зерттеу жұмыстарын жасайды

Бағалау критерийі

Тәуелді, тәуелсіз және бақыланатын айнымалаларды анықтайды

Тәуелді,тәуелсіз және бақыланатын анықтамаларға анықтама бере алады

жұмыстарын жасайды

Тілдік мақсаттар


Оқушылар орындай алады: Оқулықтағы тақырыпты тиянақты оқиды; Мұғалімнің және оқушылардың түсіндірмесін тындайды; Кітаптағы мысал ретінде келтірілген тәжірибелерге қорытынды жазады; Жазылған қорытындысын сыныпқа және мұғалімге түсіндіре алады;

Пәнге қатысты лексика және терминология: Тәуелді айнымалылар, тәуелсіз айнымалылар, бақыланатын айнымалылар, өзгергіштік, уақыт, жылдамдық, жол

Құндылықтарға баулу




Сыныпта жағымды психологиялық орта қалыптастыру. Өмір бойы оқу: Алған білімдері өмірде керек болатынын түсінеді. Өзіне және айналасындағыларға құрмет: Жұптық, топтық жұмыс кезінде байқалады.Азаматтық жауапкершілік: Жұмыс орынын тәртіппен ұстайды.

Пәнаралық байланыс

Физика, биология

Алдыңғы білім


Ғылым рөлі



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин


Ұйымдастыру:Оқушылармен амандасу, түгендеу,зейіндерін сабаққа аударту


Жылы жүрек – жақсы тілек тренингі арқылы оқушылар ортаға шығып бір-біріне өткізілетін сабаққа жылы тілектер айтады.


Топқа бөлу: Cиқырлы қорапшадағы жасырылған сөздер арқылы 3 топқа бөлу

1-топ. Уақыт

2-топ. Жол

3-топ. Жылдамдық


Үй тапсырмасы.Билет арқылы сұрау


Смайликтер арқылы бағалау













Сиқырлы қорапша.

Стикерлер









Смайликтер

Сабақтың ортасы

25 мин

Жаңа тақырыпқа көшу.”Атаулар туралы үш сұрақ” әдісі

Топтық жұмыс

1-тапсырма. Сен маған,мен саған әдісі арқылы мәтінді бөліп алып оқиды



Дескриптор:

-Мәтінді оқиды

-Мазмұндайды



Сергіту сәті.”Алма,шие,өрік,банан”



Денгейлік тапсырмалар:

А-блогына тапсырма.”Галерея әдісі

Тапсырма.Оқулықта берілген сурет арқылы тәуелді, тәуелсіз және бақыланатын айнымалыны анықта



Дескриптор:

-Білім алушы айнымалыларды анықтап, ажырата алады



Б-блогына тапсырма

Тапсырма.Айнымалыларға анықтама беру



Дескриптор:

-Айнымалыларға анықтама береді

-Мысал келтіреді



С-блогына тапсырма

Тапсырма. Серіппенің қатандығын зерттеу тәжірибесін жүргізіндер. 100,200,300 г жүк ілінген серіппенің қаншалықты ұзаратының анықтандар



Дескриптор:

-Жүк ілінген серіппенің қаншалықты ұзарғаның анықтайды

-Серіппенің ұзарғаның сипаттайды



Бағалау.Екі жұлдыз, бір тілек

























Оқулық,суреттер



























Серіппе, гірлер

Сабақтың соңы

5 мин

Тапсырма.Бүгінгі сабаққа қорытынды жасау

Бағалау.”қол шапалақтау”

мадақтау”



Кері байланыс.”Аяқталмаған сөйлем” тәсілі

Мұғалімге жеделхат тақтасына оқушылар стикер жапсыру арқылы орындалады.Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап айтылған ойды жалғастырады: -Бүгінгі сабақта мен…..түсіндім,…..білдім,......көзімді жеткіздім



Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


.



Сабақ бойынша рефлексия





Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!