Сабақтың
басы
5
минут
10
минут
|
Ұйымдастыру
Оқушылармен
сәлемдесу.
Оқушыларды
түгендеу.
Топқа
бөлу
Оқушыларды «Кальмар
бәліштері» әдісі арқылы үш топқа
бөлу.
Үй
тапсырмасы
Үй
тапсырмасын «Word
wall» әдісі арқылы
сұрау.
Жаңа тақырыпты
ашу
«Галереяға саяхат» әдісі
арқылы
Суреттерге қарап жаңа сабақтың
тақырыбын ашу.


Сұрақ:
1.Суретте көрсетілген тұлғалар
қоғамда қандай қызмет атқарды?
2.Қазақ зиялыларының басым
көпшілігі неге 30-ші жылдары дүниеден
өткен?
Жаңа сабақ тақырыбы мен оқу
мақсаттары таныстырылады.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады
Бәліштерді таңдап өз топтарына
қосылады.
Үй тапсырмасын платформа арылы
сұрақтарға жауап береді
Оқушылар тақтада көрсетілген
суреттер арқылы тұжырымдама жасап , жаңа сабақтың тақырыбын
ашады
Берілген сұрақтарды ұжыммен
бірге талқылайды
|
Мадақтау
сөздері
«Жарайсың!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
Дескриптор:
-әрбір дұрыс жауапқа –1
балл
Бағалау:
«Киіз үй» әдісі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалау шкаласын
пайдаланады
Мадақтау сөздері
«Жарайсың!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|

https://wordwall.net/ru/resource/86022885
|
Жаңа
білім
5
минут
10
минут
Сабақтың
ортасы
7
минут
|
Ой
шақыру:
«Стоп
кадр» бейне ролик арқылы жаңа
тақырыпты ашу.

1-тапсырма: «Алаш
зиялылары» (Топтық
тапсырма)
Алаш зиялыларына арналған
ұяшықтарды таңдап, жасырылған сұрақтаға топпен бірге жауап
береді.
Сұрақ:
-
ХХ ғасырдың 30 жылдарында
Қазақстанның қоғамдық өміріндегі қайғылы ерекшелік
– тоталитарлық тәртіптің
орнауы
-
Қазақтың ұлттық зиялыларына
қарсы жазалау шараларына тікелей бастау болған
Сталин
хаты
-
Қуғын сүргінге ұшырағандар
кімдер?
-
Қазақ зиялыларына қандай айып
тағылды?
-
1937 жылы қамауға алғандардың
саны қанша? 105
мың
-
Репрессия қай жылдары
болды?
2-тапсырма:
Мағынаны
тану (топтық
тапсырма):
М. Дулатұлы мен А.
Байтұрсыновтың сөздері:Көзіңді аш, оян қазақ, көтер
басты,
Өткізбей қараңғыда бекер
жасты.
Жер кетті, дін нашарлап, хал
арам боп,
Қарағым, енді жату жарамас-ты.
(М.Д.)
«Өзге жұрттар өрге қадам
басқанда, - дедім, - сен де қатарыңнан
қалыспа!»
Бар ма, қазақ, мұнан басқа
қылғаным? Неңді шаштым, неңді бұздым, былғадым?
Қинамайды абақтыға жапқаны,
Қиын емес дарға асып,
атқаны.
Маған ауыр осылардың
бәрінен
Өз ауылымның иттері үріп,
қапқаны. (Ахмет Б.)
Сұрақ:
-ХХ ғасырдың басында қазақ
зиялыларын көп алаңдатқан қандай
мәселелер?
-Қазақ зиялыларының бойынан
қандай қасиеттерді байқауға болады?
-Алаш қайраткерлерінің
проблемалық жағдайды шешудегі іс-әрекеттері қандай
болды?
|
Бейне роликтегі негізгі идеяны
анықтайды ,қажет мәліметті жұмыс дәптерге жазып
алады
.
Оқушылар топпен бірге өз
білімдерін көрсете отырып жұмыстанады ,берілген сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар Алаш зиялыларының
өлеңдерімен таныса отырып,негізгі мағынасын
ашады.
Берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
Д
ескриптор:
-ХХ ғасырдың 30 жылдарындағы
қазақ қоғамын сипаттай алады
-қазақ зиялыларын жазалау
кімнің бастамасымен жүзеге асқанын анықтай
алады
-қуғын сүргінге ұшыраған
зиялыларды атай алады
-әрбір дұрыс жауапқа –1
балл
Бағалау:
«Киіз үй» әдісі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалау шкаласын
пайдаланады
Дескриптор:
- ХХ ғасырдың басында қазақ
зиялыларын көп алаңдатқан мәселелерін анықтай
алады
-Қазақ зиялыларына тән
қасиеттерін сипаттай алады
- Репрессия құрбандарының
басты мақсатын айта алады
-әрбір дұрыс жауапқа –2
балл
Бағалау:
«Киіз үй» әдісі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалау шкаласын
пайдаланады
|
https://youtu.be/P-9vfb253AY?si=SDrntvStf35kOyIs

https://youtu.be/wKkzJx_X4KI?si=DIQwrqQgkuntfxrx

|