Материалдар / Зерттеуді жоспарлау

Зерттеуді жоспарлау

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.3.1 зерттеу жоспарын құрастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
1209
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып:5 «А»Мектеп: Ленин орта мектебі
САБАҚ №3: . Зерттеуді жоспарлауПән мұғалімі: Ахмет М. А.Оқу ісінің меңгерушісі: Самуратова Д.________

Күні:

Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)5.1.3.1 зерттеу жоспарын құрастыру
Сабақ мақсаттарыНысандар параметрлерінің өлшем бірлігін анықтауНенің көмегімензерттеуге жүргізуге болады, бақылау жүргізу үшін қандай жабдықтарды пайдалануға болады, олармен қалай жұмыс жасау.Зерттеу езіндегі техникалық қауіпсіздік ережелерін тұжырымдау.
Бағалау критерийі
  • Зерттеудің қандай әдістері барын;
  • Ғылыми зерттеулерді жүргізгенде қандай жабдық қолданылатынын;
  • Ғылыми зерттеуді қалай жүргізуді білу қажет.
  • Тілдік мақсаттарПәнге қатысты лексика мен терминология: эталон, зертханалық жабдық, ұлғайтқыш жабдық, зерттеу әдістері, өлшеуіш жабдық.
    Құндылықтарға баулуТұлғааралық құзыреттерді дамыту; әр тұлғаның пікірін ескеру және әр идеяны бағалау
    Ресурстар мен көрнекіліктерОқулық, дәптер, қалам, ноутбук, фотосуреттер
    МодульдерОқытудағы жаңа тәсілдер, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, сын тұрғысынан ойлау
    Пәнаралық байланысБиология, химия, физика, математика, география
    ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар мен көрнекіліктер
    Сабақтың басы 1 минут

    3 минут





    Ұйымдастыру кезеңі1. Сыныппен амандасу 2. Сыныпты түгелдеу Өткен сабақ бойынша қатемен жұмыс жасау. Мәселе дегеніміз не? – бұл зерттеуші тәжірибе соңында жауабын табуы тиіс нақты міндет.Зерттеу пәні дегеніміз не? - мәселелерді шешу үшін қажетті ерешелік, факті, құбылыс. Зерттеу нысаны дегеніміз не? бұл зерттелетін нәрсе. Зерттеу мақсаты дегеніміз не? – бұл зерттеу мәселесін құрайтын сұрақтың зерттелуі мен шешімі.







    Оқулық 12-13 бет.



    Сабақтың ортасы 5 минут







    5 минут





    10 минут
    Жаңа тақырып. Жабдықтардың түрлерімен танысамыз. Өлшеуіш жабдық;Ұлғайтқыш жабдықЗертханалық жабдық

    Оқулықтағы бейнеленген жабдықтарды жіктеп төмендегі кестеге жазу.

    Содан оқушылар төменде берілген терминдермен танысып, 19-беттегі постерді толтырады. БақылауТәжірибе ӨлшеуЭталон

    . Зерттеу кезеңдерін алдыңғы сабақты еске түсіру арқылы зерттеудің 4-кезеңімен танысады. 4-кезең – зерттеу әдістерін таңдай.

    Білу және түсіну1. Зерттеу жүргізуге арналған жабдық түрлерімен танысады.2. зерттеу түрлерімен танысады. 3. зерттеу әдістерімен таныс болады. Үй тапсырмасы. 1. 3 параграфты оқу.2. 20-беттегі сұрақтың шешімін табу. 3. 19-беттегі кесте

    Мұғалімнің кері байланысы

    Оқулық 17 бет

    Приборлар, сызғыш, лупа, микроскоп

    17-беттегі Кесте











    Оқулық, дәптер

























    Оқулық
    Сабақтың соңы 4 минут



    1 минут1 минут
    Қалыптастырушы бағалау Оқушылардың кері байланысы «Екі жұлдыз, бір тілек» - 4 минутТопбасшылары бағалау парақтарын жинап береді. Сабақтың мақсатына жеткен-жетпегендіктерін сұрайды. Рефлексия «Білім қоржыны»



    стикерлер


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ