Материалдар / Зияткерлік миграция немесе шетелде білім алушылар 11-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Зияткерлік миграция немесе шетелде білім алушылар 11-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашы0 сабаққа дайын материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Наурыз 2023
1082
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:

3-тарау.Қазіргі қоғам: миграция және зияткерлік миграция. Шешендік сөздер

Педагогтің аты-жөні:

Утегулова Айала Нусипбаевна

Күні:

6.02.23

Сынып: 11 қазақ тілі

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны.

Сабақтың тақырыбы:

Зияткерлік миграция немесе шетелде білім алушылар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

11.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым - қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастыру және сыни тұрғыда бағалау;11.3.6.1 жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау).

Сабақтың мақсаты.

Мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым - қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастырып, сыни тұрғыда бағалайды. Жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөліп, ойын дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізіп, редакциялайды.

Бағалау критерийлері

Мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым - қатынасын ескеріп,талқылау сұрақтарын құрастырады. Сыни тұрғыда бағалайды. Жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөледі.Ойын дұрыс жүйелейді.Логикалық және стильдік түзетулер енгізіп, редакциялайды.

Ойлау деңгейі

Қолдану

Сабақтың барысы:

Сабақ уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

1.Ұйымдастыру кезеңі

Сабақтың басы

5минут

Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу.

Білу:

Алдыңғы білімді еске түсіру. «Зырылдауық сұрақтар» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріңдер.

1.Зияткерлік миграция деген не?

2.Шетелге жұмыс іздеп барудың себебі неде деп ойлайсыңдар?


Мұғалім жаңа сабақтың мақсат-міндеттерімен таныстырады.Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.Сабақтың алгоритмімен таныстырады.

-Сәлемдеседі.

-0қу құралдарын дайындайды.

«Зырылдауық сұрақтар» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.


Сабақтың мақсатымен, бағалау критерийімен танысады.


Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.;

ҚБ 1-10 балл.


Күн.кз

Смартфон


слайд

2.Жаңа сабақты түсіндіру




5минут








Түсіну:

Мұғалім мақсат бойынша қосымша түсінік қалыптастырады.

Жеке жұмыс. Тыңдалымалды тапсырмасы.

Білім алушылардың тақырып бойынша пікірлерін қалыптастыру мақсатында «3 қадам» тәсілі арқылы сұрақ қойып, жауап алады.


1-қадам:

Зияткерлік миграция қаупі

мен пайдасы неде?

2-қадам:

Шетелде білім алу үшін не қажет?

3-қадам:

Шетелде білім алу үшін нені есте сақтау керек?




«Түртіп алу» әдісі

Қажетті мәліметті дәптерге жазып алу ұсынылады.

Білім алушылар өз ойларымен бөліседі.


«3 қадам» әдісі арқылы сұраққа жауап береді.

Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.



Қажетті мәліметті дәптерге жазып алады.

Сұрақ-жауап бойынша белсенділіктерін атап, кері байланыс беру. «Жарайсың, керемет», т.б.;

(ЕБҚ белсенділігін атап өту)

Оқулық 58-бет




слайд

Сабақтың ортасы



10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.


Қолдану:

1-тапсырма. Жұппен жұмыс. Тыңдалым тапсырмасы.

Мәтінді мұғалімнің аудио арқылы мәнерлеп оқуында мұқият тыңдаңдар. ПОПС формуласы арқылы мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым - қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастырып, сыни тұрғыда бағалаңдар.


А)ПОПС формуласы •Біздің ойымызша,мәтінде көтерілген мәселе _____________________ __________________________________ • Біз автор мен оқырманның қарым – қатынасын былай дәлелдейміз_________ __________________________________ • Біз бұған мынадай талқылау сұрақтарын құрастырамыз ________________________ __________________________________ • Біз былай сыни тұрғыда бағалаймыз_____________________________ ___________________________________

Дескриптор: -мәтінді тыңдайды; -мәтінде көтерілген мәселені анықтайды; -автор мен оқырманның қарым – қатынасын көрсетеді; -талқылау сұрақтарын құрастырады; -сыни тұрғыда бағалайды; -құндылығын атайды;

Мұғалім білім алушыларды бағалап,кері байланыс береді.

Білім алушылар 1-тапсырмада жұппен жұмыс жасайды.

Мәтінді мұғалімнің аудио арқылы мәнерлеп оқуында мұқият тыңдап, ПОПС формуласы арқылы мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым - қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастырып, сыни тұрғыда бағалайды.





ЕБҚ жұбымен бірге жұмыс жасайды.(тапсырманы баяу,көп ойланып оқитын оқушы)

Дескриптор:

мәтінді тыңдайды;

1

мәтінде көтерілген мәселені анықтайды;

1

автор мен оқырманның қарым – қатынасын көрсетеді;

1

талқылау сұрақтарын құрастырады;

1

сыни тұрғыда бағалайды;

1

құндылығын атайды;

1

Жалпы балл-6+ белсенділік

(ЕБҚ белсенділігін атап өту)



(ЕБҚ тапсырмасы +)

Дескриптор арқылы ҚБ бағалау

Кері байланыс

Оқулық 58-59 беттер




слайд






Топтама



ҚБ


15минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

Талдау:

Топпен жұмыс.

1-топ: «Білімгер»

2-топ: «Зияткер»

3-топ: «Талапкер»

Тыңдалымнан кейінгі тапсырма. 2-тапсырма «Шынжыр» әдісі арқылы берілген жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөліп, ойын дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізіңдер, редакциялаңдар.



Бұрыс нұсқасы

Дұрыс нұсқасы

Оның өзі ішкі және сыртқы, зияткерлік деп сан түрге бөлініп жатады. «Миграция»- бағзыдан бері адамзатпен бірге жасасып, бүгінге дейін маңызын жоймаған үрдіс. Оның ішінде білім алу үшін шетел асқысы келген жастарға мемлекет тарапынан қолдау көрсетіліп, тіпті «Болашақ» бағдарламасы да қабылданды. Қазақстан тәуелсіздік алған соң әлем елдерімен дипломатиялық қарым-қатынас орната бастады. Рас, әу бастағы ниет қазақ жастарының шетелдің үздік оқу орындарында білім алуына жағдай жасап, елімізді білікті кадрлармен толықтыру болған-ды. Білімді жастардың шетелге кетуі біз үшін үлкен проблема екені айтпаса да түсінікті. Өйткені олар барлық күш-қуаты мен білімін жат елдің экономикасын дамытуға бағыттайды. Міне, дәл осы мәселе қазіргі қоғамды алаңдатып отыр. Біздің қаншама кадрымыз Қазақстанда біліп алып, сол білімін өзге елдің пайдасына жұмсауда. Әрине, білімін шыңдағаны дұрыс, бірақ өз еліңе қызмет етіп, жан-жақты дамуына үлес қосқанға не жетсін. Әйтсе де сол үміт артқан жастардың арасында туған еліне қайтқысы келмей, сыртта қалып қоятындар кездесіп жатады.Әйтсе де білімді жастардың шетел асып кетуіне көз жұмып қарап отыруға тағы болмайды. Бәлкім, олар үшін елде білім алып, жұмыс істеуге қолайлы жағдай жасау керек шығар?! Әрине, жаһандану дәуірінде ешкімді күштеп ұстай алмайсыз.

«Миграция» -бағзыдан бері адамзатпен бірге жасасып, бүгінге дейін маңызын жоймаған үрдіс. Оның өзі ішкі және сыртқы, зияткерлік деп сан түрге бөлініп жатады.

Қазақстан тәуелсіздік алған соң әлем елдерімен дипломатиялық қарым-қатынас орната бастады. Оның ішінде білім алу үшін шетел асқысы келген жастарға мемлекет тарапынан қолдау көрсетіліп, тіпті «Болашақ» бағдарламасы да қабылданды. Рас, әу бастағы ниет қазақ жастарының шетелдің үздік оқу орындарында білім алуына жағдай жасап, елімізді білікті кадрлармен толықтыру болған-ды. Әйтсе де сол үміт артқан жастардың арасында туған еліне қайтқысы келмей, сыртта қалып қоятындар кездесіп жатады. Білімді жастардың шетелге кетуі біз үшін үлкен проблема екені айтпаса да түсінікті. Өйткені олар барлық күш-қуаты мен білімін жат елдің экономикасын дамытуға бағыттайды. Міне, дәл осы мәселе қазіргі қоғамды алаңдатып отыр. Біздің қаншама кадрымыз Қазақстанда біліп алып, сол білімін өзге елдің пайдасына жұмсауда. Әрине, білімін шыңдағаны дұрыс, бірақ өз еліңе қызмет етіп, жан-жақты дамуына үлес қосқанға не жетсін.

Әрине, жаһандану дәуірінде ешкімді күштеп ұстай алмайсыз. Әйтсе де білімді жастардың шетел асып кетуіне көз жұмып қарап отыруға тағы болмайды. Бәлкім, олар үшін елде білім алып, жұмыс істеуге қолайлы жағдай жасау керек шығар?

Дескриптор: -жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөледі; -ойын дұрыс жүйелейді; -логикалық және стильдік түзетулер енгізіп,редакциялайды;


Жеке жұмыс.ЕБҚ тапсырмасы.«SMS хат» әдісі

1.Мәтіннің алғашқы бөлігіне ғана түзету енгізіп көр.

Мұғалім топтарды бағалап,кері байланыс береді.

Білім алушылар 2-тапсырмада 1-топ: «Білімгер»

2-топ: «Зияткер»

3-топ: «Талапкер» тобы болып,

топпен жұмыс жасайды. «Шынжыр» әдісі арқылы

берілген жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөліп, ойын дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізіп, редакциялайды.


Қай топ жылдам жұмыс жасайды.Сол топ жеңіске жетеді.

Топтар бір-бірінің шнжырларымен алмасып, мәтіннің дұрыс нұсқасымен тексереді.


Дескриптор бойынша өзара кері байланыс береді.




























ЕБҚ «SMS хат» әдісі арқылы жеке тапсырма алады. Ол мәтіннің алғашқы бөлігіне ғана түзету енгізеді. (тапсырманы баяу,көп ойланып оқитын оқушы)

Дескриптор:

жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөледі;

1

ойын дұрыс жүйелейді;

1

логикалық және стильдік түзетулер енгізіп,редакция лайды;

2

Жалпы балл-4


(ЕБҚ тапсырмасы +)

Дескриптор арқылы ҚБ бағалау

Кері байланыс

Оқулық 58-бет


слайд

топтама




























































Сабақтың соңы

2минут


3.Бекіту.

3минут

Жинақтау:

«Түйінді идея» әдісі

Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекітеді.

1.Зияткерлік миграция немесе шетелде білім алушылар туралы не білдіңдер?Құндылығы неде?

2. Мәтінде қандай мәселе көтерілген?

3. Жазба жұмысын неше абзацтан тұрады екен?

4.Қалай логикалық және стильдік түзетулер енгізіп, редакцияладық?


Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді.


Бағалау:

Рефлексия Pollie қосымшасы арқылы немесе парақшада орындаңдар.

«Білім ағашы»

Жемісі: Талқылау сұрақтарын құрастырып, сыни тұрғыда бағаладым. Жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлдім. Логикалық және стильдік түзетулер енгіздім, редакцияладым.

Жапырағы: Талқылау сұрақтарын құрастырып, сыни тұрғыда бағаладым.

Тамыры: Мақсат бойынша сұрағым бар....


Үйге тапсырма беру

60-бет 9-тапсырма

Мақсат бойынша орындалған тапсырманы түйіндеу үшін оқушылар сұрақтарға жауап береді.



Білім алушылар бүгінгі сабақ бойынша меңгерілген мақсатты көп нүктенің орнына қояды.Өзіндік пікірлерін рефлексия парақшасына толтырады



Үйге тапсырма алады.

Әр білім алушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.


1-10 балл Күнделік кз баға қойылады










578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!