№40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім: |
3-тарау.Қазіргі қоғам: миграция және зияткерлік миграция. Шешендік сөздер |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
6.02.23 |
|
|
Сынып: 11 қазақ тілі |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Зияткерлік миграция немесе шетелде білім алушылар |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
11.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым - қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастыру және сыни тұрғыда бағалау;11.3.6.1 жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау). |
|
|
Сабақтың мақсаты. |
Мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым - қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастырып, сыни тұрғыда бағалайды. Жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөліп, ойын дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізіп, редакциялайды. |
|
|
Бағалау критерийлері |
Мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым - қатынасын ескеріп,талқылау сұрақтарын құрастырады. Сыни тұрғыда бағалайды. Жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөледі.Ойын дұрыс жүйелейді.Логикалық және стильдік түзетулер енгізіп, редакциялайды. |
|
|
Ойлау деңгейі |
Қолдану |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.Ұйымдастыру кезеңі Сабақтың басы 5минут |
Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу. Білу: Алдыңғы білімді еске түсіру. «Зырылдауық сұрақтар» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріңдер. 1.Зияткерлік миграция деген не? 2.Шетелге жұмыс іздеп барудың себебі неде деп ойлайсыңдар? Мұғалім жаңа сабақтың мақсат-міндеттерімен таныстырады.Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.Сабақтың алгоритмімен таныстырады. |
-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. «Зырылдауық сұрақтар» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді. Сабақтың мақсатымен, бағалау критерийімен танысады. |
Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; ҚБ 1-10 балл. |
Күн.кз Смартфон слайд |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2.Жаңа сабақты түсіндіру 5минут |
Түсіну: Мұғалім мақсат бойынша қосымша түсінік қалыптастырады. Жеке жұмыс. Тыңдалымалды тапсырмасы. Білім алушылардың тақырып бойынша пікірлерін қалыптастыру мақсатында «3 қадам» тәсілі арқылы сұрақ қойып, жауап алады.
«Түртіп алу» әдісі Қажетті мәліметті дәптерге жазып алу ұсынылады. |
Білім алушылар өз ойларымен бөліседі.
«3 қадам» әдісі арқылы сұраққа жауап береді. Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.
Қажетті мәліметті дәптерге жазып алады. |
Сұрақ-жауап бойынша белсенділіктерін атап, кері байланыс беру. «Жарайсың, керемет», т.б.; (ЕБҚ белсенділігін атап өту) |
Оқулық 58-бет
слайд |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.
Қолдану: 1-тапсырма. Жұппен жұмыс. Тыңдалым тапсырмасы. Мәтінді мұғалімнің аудио арқылы мәнерлеп оқуында мұқият тыңдаңдар. ПОПС формуласы арқылы мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым - қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастырып, сыни тұрғыда бағалаңдар.
А)ПОПС формуласы •Біздің ойымызша,мәтінде көтерілген мәселе _____________________ __________________________________ • Біз автор мен оқырманның қарым – қатынасын былай дәлелдейміз_________ __________________________________ • Біз бұған мынадай талқылау сұрақтарын құрастырамыз ________________________ __________________________________ • Біз былай сыни тұрғыда бағалаймыз_____________________________ ___________________________________ Дескриптор: -мәтінді тыңдайды; -мәтінде көтерілген мәселені анықтайды; -автор мен оқырманның қарым – қатынасын көрсетеді; -талқылау сұрақтарын құрастырады; -сыни тұрғыда бағалайды; -құндылығын атайды; Мұғалім білім алушыларды бағалап,кері байланыс береді. |
Білім алушылар 1-тапсырмада жұппен жұмыс жасайды. Мәтінді мұғалімнің аудио арқылы мәнерлеп оқуында мұқият тыңдап, ПОПС формуласы арқылы мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым - қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастырып, сыни тұрғыда бағалайды.
ЕБҚ жұбымен бірге жұмыс жасайды.(тапсырманы баяу,көп ойланып оқитын оқушы) |
Дескриптор:
Жалпы балл-6+ белсенділік (ЕБҚ белсенділігін атап өту)
(ЕБҚ тапсырмасы +) Дескриптор арқылы ҚБ бағалау Кері байланыс |
Оқулық 58-59 беттер
слайд
Топтама
ҚБ
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. Талдау: Топпен жұмыс. 1-топ: «Білімгер» 2-топ: «Зияткер» 3-топ: «Талапкер» Тыңдалымнан кейінгі тапсырма. 2-тапсырма «Шынжыр» әдісі арқылы берілген жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөліп, ойын дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізіңдер, редакциялаңдар.
Дескриптор: -жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөледі; -ойын дұрыс жүйелейді; -логикалық және стильдік түзетулер енгізіп,редакциялайды;
Жеке жұмыс.ЕБҚ тапсырмасы.«SMS хат» әдісі 1.Мәтіннің алғашқы бөлігіне ғана түзету енгізіп көр. Мұғалім топтарды бағалап,кері байланыс береді. |
Білім алушылар 2-тапсырмада 1-топ: «Білімгер» 2-топ: «Зияткер» 3-топ: «Талапкер» тобы болып, топпен жұмыс жасайды. «Шынжыр» әдісі арқылы берілген жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөліп, ойын дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізіп, редакциялайды.
Қай топ жылдам жұмыс жасайды.Сол топ жеңіске жетеді. Топтар бір-бірінің шнжырларымен алмасып, мәтіннің дұрыс нұсқасымен тексереді.
Дескриптор бойынша өзара кері байланыс береді.
ЕБҚ «SMS хат» әдісі арқылы жеке тапсырма алады. Ол мәтіннің алғашқы бөлігіне ғана түзету енгізеді. (тапсырманы баяу,көп ойланып оқитын оқушы) |
Дескриптор:
Жалпы балл-4
(ЕБҚ тапсырмасы +) Дескриптор арқылы ҚБ бағалау Кері байланыс |
Оқулық 58-бет
слайд топтама
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2минут
3.Бекіту. 3минут |
Жинақтау: «Түйінді идея» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекітеді. 1.Зияткерлік миграция немесе шетелде білім алушылар туралы не білдіңдер?Құндылығы неде? 2. Мәтінде қандай мәселе көтерілген? 3. Жазба жұмысын неше абзацтан тұрады екен? 4.Қалай логикалық және стильдік түзетулер енгізіп, редакцияладық?
Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Бағалау: Рефлексия Pollie қосымшасы арқылы немесе парақшада орындаңдар. «Білім ағашы» Жемісі: Талқылау сұрақтарын құрастырып, сыни тұрғыда бағаладым. Жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлдім. Логикалық және стильдік түзетулер енгіздім, редакцияладым. Жапырағы: Талқылау сұрақтарын құрастырып, сыни тұрғыда бағаладым. Тамыры: Мақсат бойынша сұрағым бар....
Үйге тапсырма беру 60-бет 9-тапсырма |
Мақсат бойынша орындалған тапсырманы түйіндеу үшін оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Білім алушылар бүгінгі сабақ бойынша меңгерілген мақсатты көп нүктенің орнына қояды.Өзіндік пікірлерін рефлексия парақшасына толтырады
Үйге тапсырма алады. |
Әр білім алушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.
1-10 балл Күнделік кз баға қойылады
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Утегулова Айала НусипбаевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Зияткерлік миграция немесе шетелде білім алушылар 11-сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Зияткерлік миграция немесе шетелде білім алушылар 11-сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Ашы0 сабаққа дайын материал
Материалдың қысқаша нұсқасы
№40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың барысы:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
















