«М.Жұмабаев атындағы №15 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Бекітемін:
Мектеп директоры: К.Абдуллаев
«Зорлық-зомбылыққа қарсы» зияткерлік ойын сабағының жоспары

Мерзімі:10/12/2024ж
Сынып жетекшілер: П.Жұмаханова,Б.Бекмұратова
5 «А», «Ә» сынып оқушылары
Зорлық-зомбылыққа қарсы
зияткерлік ойын сабағының
жоспары
Сабақтың
тақырыбы: Зорлық-зомбылыққа қарсы
күрес
Сабақтың
мақсаты:
-
Оқушыларға зорлық-зомбылықтың алдын алу және оны тану жолдары туралы ақпарат беру.
-
Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту.
-
Құқықтарын қорғау және көмек сұрау дағдыларын қалыптастыру.
![]()
Сабақ құрылымы:
|
Уақыты |
Сабақ кезеңі |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|
5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі |
- Сәлемдесу. |
- Сәлемдесу. |
|
|
|
- Оқушыларды шеңберге отырғызып, жылы лебіз айту. |
- Шеңберге отырады, бір-біріне жылы сөздер айтады. |
|
|
|
- Сабақтың мақсаттарын таныстыру. |
- Тыңдайды. |
| 10 мин | Кіріспе бөлім | -
"Зорлық-зомбылық дегеніміз не?" тақырыбында шағын әңгіме жүргізу. |
- Тақырып бойынша өз ойларын айтады. |
| | | - Сұрақтар қою арқылы тақырыпты ашады: "Қандай жағдайлар
зорлық-зомбылыққа жатады?" | - Сұрақтарға жауап береді. |
| | | - Тақырып бойынша интерактивті қысқаша бейнеролик көрсету. |
- Бейнероликті көреді және талқылайды. |
| 20 мин | Негізгі бөлім | 1. Зияткерлік
ойын:
"Жағдайды анықта!"
-
Топтарға бөлінеді.
-
Әр топқа зорлық-зомбылыққа қатысты әртүрлі жағдай жазылған карточкалар таратылады. (Мысалы: мектептегі қорқыту, интернеттегі буллинг, т.б.)
-
Топтар жағдайды талдап, "Бұл зорлық-зомбылық па?", "Бұл жағдайда не істеу керек?" деген сұрақтарға жауап береді. | - Топтарда жұмыс істейді.
-
Карточкаларды талдап, шешімдерін айтады. |
| | | 2. Ойын:
"Құқықтарымды біл!"
-
Әр топқа құқықтар туралы қысқа ақпарат жазылған карточкалар беріледі.
-
Топтар "Бұл құқық қандай жағдайларда бұзылады?" деген сұраққа жауап береді. | - Құқықтарын талқылайды, мысалдар келтіреді. |
| 10 мин | Қорытынды бөлім | -
Сабақтың басты тұжырымдарын қайталау. | - Сабақ туралы
ой-пікірлерін айтады. |
| | | - Әр оқушыға "Менің көмек сұрау жолым" атты карточка
толтыруды тапсыру. (Кімнен және қалай көмек сұрауға болатынын
жазады). | - Карточкаларды толтырады. |
| 5 мин | Рефлексия | - Сабақтан алған әсерлері мен білгендерін айтып, "Жасыл, сары, қызыл" әдісімен бағалау. | - Сабақтан алған әсерлерін бөліседі, түстер арқылы бағалайды. |
![]()
Керекті құралдар:
-
Карточкалар
-
Маркерлер, флипчарт қағаздары
-
Интерактивті бейнеролик
-
Жұмыс парақтары
Күтілетін нәтиже:
-
Оқушылар зорлық-зомбылықты тануды үйренеді.
-
Құқықтарын қорғау және көмек сұрау жолдарын біледі.
-
Бірлесіп жұмыс істеу дағдылары дамиды.
Тексерілді:
ДТІЖЖО: Ш.Кумарбекова
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Зорлық-зомбылыққа қарсы күрес
Зорлық-зомбылыққа қарсы күрес
«М.Жұмабаев атындағы №15 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Бекітемін:
Мектеп директоры: К.Абдуллаев
«Зорлық-зомбылыққа қарсы» зияткерлік ойын сабағының жоспары

Мерзімі:10/12/2024ж
Сынып жетекшілер: П.Жұмаханова,Б.Бекмұратова
5 «А», «Ә» сынып оқушылары
Зорлық-зомбылыққа қарсы
зияткерлік ойын сабағының
жоспары
Сабақтың
тақырыбы: Зорлық-зомбылыққа қарсы
күрес
Сабақтың
мақсаты:
-
Оқушыларға зорлық-зомбылықтың алдын алу және оны тану жолдары туралы ақпарат беру.
-
Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту.
-
Құқықтарын қорғау және көмек сұрау дағдыларын қалыптастыру.
![]()
Сабақ құрылымы:
|
Уақыты |
Сабақ кезеңі |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|
5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі |
- Сәлемдесу. |
- Сәлемдесу. |
|
|
|
- Оқушыларды шеңберге отырғызып, жылы лебіз айту. |
- Шеңберге отырады, бір-біріне жылы сөздер айтады. |
|
|
|
- Сабақтың мақсаттарын таныстыру. |
- Тыңдайды. |
| 10 мин | Кіріспе бөлім | -
"Зорлық-зомбылық дегеніміз не?" тақырыбында шағын әңгіме жүргізу. |
- Тақырып бойынша өз ойларын айтады. |
| | | - Сұрақтар қою арқылы тақырыпты ашады: "Қандай жағдайлар
зорлық-зомбылыққа жатады?" | - Сұрақтарға жауап береді. |
| | | - Тақырып бойынша интерактивті қысқаша бейнеролик көрсету. |
- Бейнероликті көреді және талқылайды. |
| 20 мин | Негізгі бөлім | 1. Зияткерлік
ойын:
"Жағдайды анықта!"
-
Топтарға бөлінеді.
-
Әр топқа зорлық-зомбылыққа қатысты әртүрлі жағдай жазылған карточкалар таратылады. (Мысалы: мектептегі қорқыту, интернеттегі буллинг, т.б.)
-
Топтар жағдайды талдап, "Бұл зорлық-зомбылық па?", "Бұл жағдайда не істеу керек?" деген сұрақтарға жауап береді. | - Топтарда жұмыс істейді.
-
Карточкаларды талдап, шешімдерін айтады. |
| | | 2. Ойын:
"Құқықтарымды біл!"
-
Әр топқа құқықтар туралы қысқа ақпарат жазылған карточкалар беріледі.
-
Топтар "Бұл құқық қандай жағдайларда бұзылады?" деген сұраққа жауап береді. | - Құқықтарын талқылайды, мысалдар келтіреді. |
| 10 мин | Қорытынды бөлім | -
Сабақтың басты тұжырымдарын қайталау. | - Сабақ туралы
ой-пікірлерін айтады. |
| | | - Әр оқушыға "Менің көмек сұрау жолым" атты карточка
толтыруды тапсыру. (Кімнен және қалай көмек сұрауға болатынын
жазады). | - Карточкаларды толтырады. |
| 5 мин | Рефлексия | - Сабақтан алған әсерлері мен білгендерін айтып, "Жасыл, сары, қызыл" әдісімен бағалау. | - Сабақтан алған әсерлерін бөліседі, түстер арқылы бағалайды. |
![]()
Керекті құралдар:
-
Карточкалар
-
Маркерлер, флипчарт қағаздары
-
Интерактивті бейнеролик
-
Жұмыс парақтары
Күтілетін нәтиже:
-
Оқушылар зорлық-зомбылықты тануды үйренеді.
-
Құқықтарын қорғау және көмек сұрау жолдарын біледі.
-
Бірлесіп жұмыс істеу дағдылары дамиды.
Тексерілді:
ДТІЖЖО: Ш.Кумарбекова
шағым қалдыра аласыз













