10,100,1000 сандарына көбейту және бөлу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

10,100,1000 сандарына көбейту және бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
"10,100,1000 сандарына көбейту және бөлу" тақырыбына Презентация . 4-сынып Бұл материалда сабақта орындалатын есептерге арналған ресурсарды алуға болады
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
 Мақсаты:  4.1.2.6 - 10, 100, 1000 сандарына қалдықсыз бөлу10,100,1000 сандарына көбейту және бөлу

#1 слайд
 Мақсаты:  4.1.2.6 - 10, 100, 1000 сандарына қалдықсыз бөлу10,100,1000 сандарына көбейту және бөлу

1 слайд

 Мақсаты:  4.1.2.6 - 10, 100, 1000 сандарына қалдықсыз бөлу10,100,1000 сандарына көбейту және бөлу

3•1000=3000 5•10000=50000 3000:1000=3 50000:10000=5 3000 :3=1000 50000:5=10000 № 1

#2 слайд
3•1000=3000 5•10000=50000 3000:1000=3 50000:10000=5 3000 :3=1000 50000:5=10000 № 1

2 слайд

3•1000=3000 5•10000=50000 3000:1000=3 50000:10000=5 3000 :3=1000 50000:5=10000 № 1

 Санды 10-ға (100-ге,1000-ға,10 000- ға, 100 000-ға) көбейткен кезде, көбейткіштің соңында қанша нөл болса көбейтіндінің

#3 слайд
 Санды 10-ға (100-ге,1000-ға,10 000- ға, 100 000-ға) көбейткен кезде, көбейткіштің соңында қанша нөл болса көбейтіндінің соғына сонша нөл тіркеледі.  Санды 10-ға ( 100-ге,1 000-ға,10 000- ға, 1000 000-ға ) бөлген кезде, бөлгіштің оң жағынан сонша нөл алынып тасталады. Есіңде сақта

3 слайд

 Санды 10-ға (100-ге,1000-ға,10 000- ға, 100 000-ға) көбейткен кезде, көбейткіштің соңында қанша нөл болса көбейтіндінің соғына сонша нөл тіркеледі.  Санды 10-ға ( 100-ге,1 000-ға,10 000- ға, 1000 000-ға ) бөлген кезде, бөлгіштің оң жағынан сонша нөл алынып тасталады. Есіңде сақта

 № 2 (а)  10 000 000-ға, 100 000 000-ға көбейту және бөлу ереже құрастыру. Жұптық жұмыс

#4 слайд
 № 2 (а)  10 000 000-ға, 100 000 000-ға көбейту және бөлу ереже құрастыру. Жұптық жұмыс

4 слайд

 № 2 (а)  10 000 000-ға, 100 000 000-ға көбейту және бөлу ереже құрастыру. Жұптық жұмыс

15 •1 0 000 000 =150 000 000 150 000 000 :10 000 000 =15

#5 слайд
15 •1 0 000 000 =150 000 000 150 000 000 :10 000 000 =15

5 слайд

15 •1 0 000 000 =150 000 000 150 000 000 :10 000 000 =15

 Санды 10 000 000-ға,100 000 000-ға көбейткенде көбейткіштің соңында қанша нөл болса ,көбейтіндінің соңына сонша нөл тіркел

#6 слайд
 Санды 10 000 000-ға,100 000 000-ға көбейткенде көбейткіштің соңында қанша нөл болса ,көбейтіндінің соңына сонша нөл тіркеледі.  Санды 10 000 000-ға,100 000 000-ға бөлгенде бөлгіштің соңында қанша нөл болса, бөлінгіштің соңынан сонша нөл алынып тасталады .Ереже құрастыру

6 слайд

 Санды 10 000 000-ға,100 000 000-ға көбейткенде көбейткіштің соңында қанша нөл болса ,көбейтіндінің соңына сонша нөл тіркеледі.  Санды 10 000 000-ға,100 000 000-ға бөлгенде бөлгіштің соңында қанша нөл болса, бөлінгіштің соңынан сонша нөл алынып тасталады .Ереже құрастыру

 № 2(б)  № 3Жеке жұмыс

#7 слайд
 № 2(б)  № 3Жеке жұмыс

7 слайд

 № 2(б)  № 3Жеке жұмыс

 А)Бөлінгіш - 240 000. бөлгіш - 4. Бөліндінің мәнін тап.  Ә)Бөлінгішті 100 есе кемітсек бөліндінің мәні қалай өзгере

#8 слайд
 А)Бөлінгіш - 240 000. бөлгіш - 4. Бөліндінің мәнін тап.  Ә)Бөлінгішті 100 есе кемітсек бөліндінің мәні қалай өзгереді?  1000 есе кемітсек ше?  Б)Бөлінгішті кеміткен кезде бөліндінің мәні қалай өзгереді? № 5

8 слайд

 А)Бөлінгіш - 240 000. бөлгіш - 4. Бөліндінің мәнін тап.  Ә)Бөлінгішті 100 есе кемітсек бөліндінің мәні қалай өзгереді?  1000 есе кемітсек ше?  Б)Бөлінгішті кеміткен кезде бөліндінің мәні қалай өзгереді? № 5

 32кг50г = г  10см= мм  610кг= см  120т= кг № 6

#9 слайд
 32кг50г = г  10см= мм  610кг= см  120т= кг № 6

9 слайд

 32кг50г = г  10см= мм  610кг= см  120т= кг № 6

№ 7

#10 слайд
№ 7

10 слайд

№ 7

Шығармашылық тапсырма

#11 слайд
Шығармашылық тапсырма

11 слайд

Шығармашылық тапсырма

 № 9 91-бетҮйге тапсырма

#12 слайд
 № 9 91-бетҮйге тапсырма

12 слайд

 № 9 91-бетҮйге тапсырма

 Бүгінгі сабақта не үйрендің?  Сен үшін не қиын болды?  Саған қандай тапсырма қызықты болды? «Интервью әдісі»

#13 слайд
 Бүгінгі сабақта не үйрендің?  Сен үшін не қиын болды?  Саған қандай тапсырма қызықты болды? «Интервью әдісі»

13 слайд

 Бүгінгі сабақта не үйрендің?  Сен үшін не қиын болды?  Саған қандай тапсырма қызықты болды? «Интервью әдісі»

Файл форматы:
pptx
31.10.2021
1044
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі