Материалдар / 10,100,1000 сандарына көбейту және бөлу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

10,100,1000 сандарына көбейту және бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
"10,100,1000 сандарына көбейту және бөлу" тақырыбына Презентация . 4-сынып Бұл материалда сабақта орындалатын есептерге арналған ресурсарды алуға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қазан 2021
871
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
 Мақсаты:  4.1.2.6 - 10, 100, 1000 сандарына қалдықсыз бөлу10,100,1000 сандарына көбейту және бөлу

1 слайд
 Мақсаты:  4.1.2.6 - 10, 100, 1000 сандарына қалдықсыз бөлу10,100,1000 сандарына көбейту және бөлу

1 слайд

 Мақсаты:  4.1.2.6 - 10, 100, 1000 сандарына қалдықсыз бөлу10,100,1000 сандарына көбейту және бөлу

3•1000=3000 5•10000=50000 3000:1000=3 50000:10000=5 3000 :3=1000 50000:5=10000 № 1

2 слайд
3•1000=3000 5•10000=50000 3000:1000=3 50000:10000=5 3000 :3=1000 50000:5=10000 № 1

2 слайд

3•1000=3000 5•10000=50000 3000:1000=3 50000:10000=5 3000 :3=1000 50000:5=10000 № 1

 Санды 10-ға (100-ге,1000-ға,10 000- ға, 100 000-ға) көбейткен кезде, көбейткіштің соңында қанша нөл болса көбейтіндінің

3 слайд
 Санды 10-ға (100-ге,1000-ға,10 000- ға, 100 000-ға) көбейткен кезде, көбейткіштің соңында қанша нөл болса көбейтіндінің соғына сонша нөл тіркеледі.  Санды 10-ға ( 100-ге,1 000-ға,10 000- ға, 1000 000-ға ) бөлген кезде, бөлгіштің оң жағынан сонша нөл алынып тасталады. Есіңде сақта

3 слайд

 Санды 10-ға (100-ге,1000-ға,10 000- ға, 100 000-ға) көбейткен кезде, көбейткіштің соңында қанша нөл болса көбейтіндінің соғына сонша нөл тіркеледі.  Санды 10-ға ( 100-ге,1 000-ға,10 000- ға, 1000 000-ға ) бөлген кезде, бөлгіштің оң жағынан сонша нөл алынып тасталады. Есіңде сақта

 № 2 (а)  10 000 000-ға, 100 000 000-ға көбейту және бөлу ереже құрастыру. Жұптық жұмыс

4 слайд
 № 2 (а)  10 000 000-ға, 100 000 000-ға көбейту және бөлу ереже құрастыру. Жұптық жұмыс

4 слайд

 № 2 (а)  10 000 000-ға, 100 000 000-ға көбейту және бөлу ереже құрастыру. Жұптық жұмыс

15 •1 0 000 000 =150 000 000 150 000 000 :10 000 000 =15

5 слайд
15 •1 0 000 000 =150 000 000 150 000 000 :10 000 000 =15

5 слайд

15 •1 0 000 000 =150 000 000 150 000 000 :10 000 000 =15

 Санды 10 000 000-ға,100 000 000-ға көбейткенде көбейткіштің соңында қанша нөл болса ,көбейтіндінің соңына сонша нөл тіркел

6 слайд
 Санды 10 000 000-ға,100 000 000-ға көбейткенде көбейткіштің соңында қанша нөл болса ,көбейтіндінің соңына сонша нөл тіркеледі.  Санды 10 000 000-ға,100 000 000-ға бөлгенде бөлгіштің соңында қанша нөл болса, бөлінгіштің соңынан сонша нөл алынып тасталады .Ереже құрастыру

6 слайд

 Санды 10 000 000-ға,100 000 000-ға көбейткенде көбейткіштің соңында қанша нөл болса ,көбейтіндінің соңына сонша нөл тіркеледі.  Санды 10 000 000-ға,100 000 000-ға бөлгенде бөлгіштің соңында қанша нөл болса, бөлінгіштің соңынан сонша нөл алынып тасталады .Ереже құрастыру

 № 2(б)  № 3Жеке жұмыс

7 слайд
 № 2(б)  № 3Жеке жұмыс

7 слайд

 № 2(б)  № 3Жеке жұмыс

 А)Бөлінгіш - 240 000. бөлгіш - 4. Бөліндінің мәнін тап.  Ә)Бөлінгішті 100 есе кемітсек бөліндінің мәні қалай өзгере

8 слайд
 А)Бөлінгіш - 240 000. бөлгіш - 4. Бөліндінің мәнін тап.  Ә)Бөлінгішті 100 есе кемітсек бөліндінің мәні қалай өзгереді?  1000 есе кемітсек ше?  Б)Бөлінгішті кеміткен кезде бөліндінің мәні қалай өзгереді? № 5

8 слайд

 А)Бөлінгіш - 240 000. бөлгіш - 4. Бөліндінің мәнін тап.  Ә)Бөлінгішті 100 есе кемітсек бөліндінің мәні қалай өзгереді?  1000 есе кемітсек ше?  Б)Бөлінгішті кеміткен кезде бөліндінің мәні қалай өзгереді? № 5

 32кг50г = г  10см= мм  610кг= см  120т= кг № 6

9 слайд
 32кг50г = г  10см= мм  610кг= см  120т= кг № 6

9 слайд

 32кг50г = г  10см= мм  610кг= см  120т= кг № 6

№ 7

10 слайд
№ 7

10 слайд

№ 7

Шығармашылық тапсырма

11 слайд
Шығармашылық тапсырма

11 слайд

Шығармашылық тапсырма

 № 9 91-бетҮйге тапсырма

12 слайд
 № 9 91-бетҮйге тапсырма

12 слайд

 № 9 91-бетҮйге тапсырма

 Бүгінгі сабақта не үйрендің?  Сен үшін не қиын болды?  Саған қандай тапсырма қызықты болды? «Интервью әдісі»

13 слайд
 Бүгінгі сабақта не үйрендің?  Сен үшін не қиын болды?  Саған қандай тапсырма қызықты болды? «Интервью әдісі»

13 слайд

 Бүгінгі сабақта не үйрендің?  Сен үшін не қиын болды?  Саған қандай тапсырма қызықты болды? «Интервью әдісі»